Hva faen driver Origi og Ringen med? Origi har tydelige kommunikasjonsproblemer altså. Ser det gang på gang
Sogndal - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Nesten så jeg tror at Stian er solgt, dette minner fryktelig om Zane etter han var solgt. To vidt forskjellige spillere.
Tre store sjanser i mot etter 8 min er skremmende, men fullt forventet...Kommentar
-
Vi får se da, om ikke kanskje Stian spiller seg opp. Har nok trent godt. Satser vi på. Herlig innlegg der, mot ojji. Syns overivrigrino var litt i veien.Kommentar
-
-
-
Noe er fullstendig feil i dag, om det er kampplan eller spillera vites ikke. Men de første 25 i dag er årets dårligste.Kommentar
-
-
-
-
Overhode ingen forskjell fra når Erling spiller, laget ligger dypt og poler ball, avstanden er enorm. Helt jævli å se på, og det blir flaut når man på forhånd går ut og sier at man skal trykke hjemmelaget bakover. Det er det ingenting som tyder på at er intensjonen! Bunnivået er så skremmende lavt fortsatt, at jeg tviler på at Haglund egentlig kan ta laget lenger enn han har gjort. Synes det spillemessig nesten går bakover.Kommentar
Kommentar