LSK - Haugesund søndag 31. august kl. 15.30, Åråsen Stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

Fantastisk deilig seier.

Erling avgjør matchen med assisten til 2-0 idag.

Nå må folk komme på Åråsen og støtte gutta.
    Bedritent oppmøte idag.
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3034

Deilig med to ufortjente seiere på rad. Et gullag verdig. På tide at Palmi tas ut av startoppstillinga og gis bort. Makan til rævva spiller. Får Johan Petter til å framstå som Christiano Ronaldo og Sveinpung som Messi. Han vinner jo ikke en duell heller så jeg fatter ikke hvorfor ballen på død og liv skal løftes på han. BHR må være le capitan når Kippe kommer tilbake og. Sånn skal en kaptein være
      I år så tar vi alt

Kommentar

• superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

Deilig med 3 poeng!

Deilig at 2-0 målet kommer fra venstrebeinet til Føniks og høyrebeinet til Mjøsas Beckham. Klasse.

(Det sagt, heldig for oss at Måkene var bedritent dårlige foran kassa, men det driter jeg i. 3 poeng!)
        Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Yellow-not-jella
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2009
          • 1606

Johan Andersson banens beste med 7 ser jeg.

Kommentar

• FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Sjelden jeg forstår meg på byttene til Haglund. Sjelden!
            Palmi hadde ingen rasende god kamp og syns det var greit at Ohi kom inn istedet.

Ser også at idet dette skjer så prater Lundemo med Haglund og ber om å spille kant (Lurer på om han gjør det fordi han sliter med skade? Jeg opplevde det sånn hvertfall)... Og blir byttet ut like etter, så ganske sikkert pga skade...

At da siste byttet som er veldig nødvendig og ødelegger for Pelle eller Friday er synd for de, men helt greie bytter idag...
            Kim
            Styremedlem KFL

Kommentar

• FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Jada, herlig ufortjent! Davy går bananas!
              Hva drev Davy med?
              Kim
              Styremedlem KFL

Kommentar

• Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                Palmi hadde ingen rasende god kamp og syns det var greit at Ohi kom inn istedet.

Ser også at idet dette skjer så prater Lundemo med Haglund og ber om å spille kant (Lurer på om han gjør det fordi han sliter med skade? Jeg opplevde det sånn hvertfall)... Og blir byttet ut like etter, så ganske sikkert pga skade...

At da siste byttet som er veldig nødvendig og ødelegger for Pelle eller Friday er synd for de, men helt greie bytter idag...
                I etterpåklokskapens ånd er jeg enig med deg. Stian mot Simen var selvfølgelig et must. Men slik kampen vippet så var ikke de byttene riktige i mitt hode, men og det er et stort men. I dag tok man grep og endret spillet samtidig. Og da fungerte det. Tidligere har vi blitt defensive av slike bytter, i dag tok vi over kontrollen.
                Når byttene kom mente jeg at man burde tatt ut Palmi mot Friday.

Men jeg står for det at jeg ofte ikke forstår byttene. Stort sett de samme som går igjen og det er sjelden noen endring i spill med byttene. Men i dag var de spot on.

Kommentar

• DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4359

Elegant stikk fra PVM til Davy og de "såkalte ekspertene" på fotballkveld. Selv Davy måtte smile.
                  Elska þetta félag

Kommentar

• Pingla
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 381

"I'd rather be lucky than good" er vel et velbrukt (slitt?) sitat som er påstått å stamme fra alt ifra Napoleon til Lefty Gomez.
                    Synes det passer ganske bra på oss om dagen, for jaggu har vi hatt flyt til n'te grad i de to siste kampene

Nei, jeg sier ikke at vår plassering på tabellen er flaks (før noen fyrer seg opp unødig).
                    Men at vi skulle komme gjennom med 6 poeng og null baklengs etter de to siste kampene er rimelig spesielt.
                    Vi takker og bukker, og håper reisen fortsetter
                    ¯\_(ツ)_/¯

Kommentar

• junior
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2006
                      • 492

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                      Elegant stikk fra PVM til Davy og de "såkalte ekspertene" på fotballkveld. Selv Davy måtte smile.
                      En liten oppsummering for oss uinnvidde?
                      ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• Marit
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2010
                        • 885

Opprinnelig skrevet av junior
                        En liten oppsummering for oss uinnvidde?
                        PVM sa noe sånt som at laget var dømt nord og ned av alle "såkalte eksperter" mens laget selv hadde tro på det de drev med. Davy gjentok dette sånn ca. 45 ganger i løpet av de første 20 minuttene etterpå, og gravde det igjen opp noen flere ganger i løpet av sendingen. Det var nesten så jeg begynte å lure på om det traff litt.
                        Andas in och andas ut
                        Orkar jag så orkar du

Kommentar

• DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 4359

Opprinnelig skrevet av Marit
                          PVM sa noe sånt som at laget var dømt nord og ned av alle "såkalte eksperter" mens laget selv hadde tro på det de drev med. Davy gjentok dette sånn ca. 45 ganger i løpet av de første 20 minuttene etterpå, og gravde det igjen opp noen flere ganger i løpet av sendingen. Det var nesten så jeg begynte å lure på om det traff litt.
                          Et godt resymé! Vil bare legge til at Davy spurte om det er overraskende for spillergruppa at vi nå ligger så høyt på tabellen. PVM svarte at det er det ikke, at de helt siden før sesongstart har hatt stor tro på det vi driver med, i motsetning til "dere såkalte eksperter" (med et smil). Etter det "stikket" fra PVM ble Davy for én gangs skyld målløs, den eneste reaksjonen var et megetsigende smil! PVM la til at han for egen del mener at laget har underprestert "så til de grader" de to foregående sesongene.
                          Elska þetta félag

Kommentar

Working...