Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
LSK - Haugesund søndag 31. august kl. 15.30, Åråsen Stadion
Deilig med to ufortjente seiere på rad. Et gullag verdig. På tide at Palmi tas ut av startoppstillinga og gis bort. Makan til rævva spiller. Får Johan Petter til å framstå som Christiano Ronaldo og Sveinpung som Messi. Han vinner jo ikke en duell heller så jeg fatter ikke hvorfor ballen på død og liv skal løftes på han. BHR må være le capitan når Kippe kommer tilbake og. Sånn skal en kaptein være
Sjelden jeg forstår meg på byttene til Haglund. Sjelden!
Palmi hadde ingen rasende god kamp og syns det var greit at Ohi kom inn istedet.
Ser også at idet dette skjer så prater Lundemo med Haglund og ber om å spille kant (Lurer på om han gjør det fordi han sliter med skade? Jeg opplevde det sånn hvertfall)... Og blir byttet ut like etter, så ganske sikkert pga skade...
At da siste byttet som er veldig nødvendig og ødelegger for Pelle eller Friday er synd for de, men helt greie bytter idag...
Palmi hadde ingen rasende god kamp og syns det var greit at Ohi kom inn istedet.
Ser også at idet dette skjer så prater Lundemo med Haglund og ber om å spille kant (Lurer på om han gjør det fordi han sliter med skade? Jeg opplevde det sånn hvertfall)... Og blir byttet ut like etter, så ganske sikkert pga skade...
At da siste byttet som er veldig nødvendig og ødelegger for Pelle eller Friday er synd for de, men helt greie bytter idag...
I etterpåklokskapens ånd er jeg enig med deg. Stian mot Simen var selvfølgelig et must. Men slik kampen vippet så var ikke de byttene riktige i mitt hode, men og det er et stort men. I dag tok man grep og endret spillet samtidig. Og da fungerte det. Tidligere har vi blitt defensive av slike bytter, i dag tok vi over kontrollen.
Når byttene kom mente jeg at man burde tatt ut Palmi mot Friday.
Men jeg står for det at jeg ofte ikke forstår byttene. Stort sett de samme som går igjen og det er sjelden noen endring i spill med byttene. Men i dag var de spot on.
"I'd rather be lucky than good" er vel et velbrukt (slitt?) sitat som er påstått å stamme fra alt ifra Napoleon til Lefty Gomez.
Synes det passer ganske bra på oss om dagen, for jaggu har vi hatt flyt til n'te grad i de to siste kampene
Nei, jeg sier ikke at vår plassering på tabellen er flaks (før noen fyrer seg opp unødig).
Men at vi skulle komme gjennom med 6 poeng og null baklengs etter de to siste kampene er rimelig spesielt.
Vi takker og bukker, og håper reisen fortsetter
PVM sa noe sånt som at laget var dømt nord og ned av alle "såkalte eksperter" mens laget selv hadde tro på det de drev med. Davy gjentok dette sånn ca. 45 ganger i løpet av de første 20 minuttene etterpå, og gravde det igjen opp noen flere ganger i løpet av sendingen. Det var nesten så jeg begynte å lure på om det traff litt.
PVM sa noe sånt som at laget var dømt nord og ned av alle "såkalte eksperter" mens laget selv hadde tro på det de drev med. Davy gjentok dette sånn ca. 45 ganger i løpet av de første 20 minuttene etterpå, og gravde det igjen opp noen flere ganger i løpet av sendingen. Det var nesten så jeg begynte å lure på om det traff litt.
Et godt resymé! Vil bare legge til at Davy spurte om det er overraskende for spillergruppa at vi nå ligger så høyt på tabellen. PVM svarte at det er det ikke, at de helt siden før sesongstart har hatt stor tro på det vi driver med, i motsetning til "dere såkalte eksperter" (med et smil). Etter det "stikket" fra PVM ble Davy for én gangs skyld målløs, den eneste reaksjonen var et megetsigende smil! PVM la til at han for egen del mener at laget har underprestert "så til de grader" de to foregående sesongene.
Kommentar