FKH er der vi var i vårsesongen. Vi har fått en mer enn dugelig effektivitet til tross for en spissituasjon som er helt ute og kjører. Det må løses, for denne flyten vil ikke vare.
LSK - Haugesund søndag 31. august kl. 15.30, Åråsen Stadion
Collapse
X
-
Den tingen vi ser gjøre en forskjell på lagene her er jo at hjemmelaget ikke har fokus på dommeravgjørelsene i samme grad som bortelaget, sånne ting skiller topp og bunn. Håper LSK holder trykket oppe nå, da kan det fort bli ett mål eller to til for hjemmelaget på slutten her.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Haha vi kjører samme drøye-oppskrift som sist hjemmekamp, ja.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Perfekt å møte Molde nå. Vi er veldig skjeldent svake tre kamper på rad. Nå har vi fått full pott på to drittmatcher.Kommentar
-
Pluss til Erling for jobben og innlegget på 2-0.
Pluss til BHR som nok en gang viser hvordan en Kaptein skal opptre.
Pluss til Haglund, som til tross for motgang gjør nye trekk som overrasker.
Pluss til ARNOLD, TV-stjerne som kler LSK :-)
Pluss til de som møter opp på Åråsen i dag, uten dere kunne klubben lagt ned.Kommentar
-
Fra VGLive:
Avslutninger: 8 - 21
Avslutninger på mål: 2 - 8
Avslutninger i stengene: 0 - 1
Måååååååål: 2 - 0
Dette begynner å minne om 2001-sesongen hvor vi hadde en utrolig flyt. Perfekt timing med Kippe klar igjen til Molde-kampen også. Der tror jeg vi trenger ham. Nå tror jeg faen meg vi kan slå det kjønnsløse kjøpelaget fra utposten på nordvestlandet!Elska þetta félagKommentar
-
Nydelig. Vi er griseheldig to kamper på rad men det føles utrolig deilig og på sett og vis rettferdig etter så mange år med motgang. Har vi ikke 5-3-0 på siste 8 seriekampene nå? På 3 plass etter 22 runder!!
En stolthet reiser seg!
Med flyt inn på de siste kampene burde vi kunne plukke opp mot 15 poeng til.
Det kan holde til bronse!livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Fra VGLive:
Avslutninger: 8 - 21
Avslutninger på mål: 2 - 8
Avslutninger i stengene: 0 - 1
Måååååååål: 2 - 0
Dette begynner å minne om 2001-sesongen hvor vi hadde en utrolig flyt. Perfekt timing med Kippe klar igjen til Molde-kampen også. Der tror jeg vi trenger ham. Nå tror jeg faen meg vi kan slå det kjønnsløse kjøpelaget fra utposten på nordvestlandet!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar