Dersom Per Egil Flo spiller mot oss som han gjorde på Ullevål i går blir det moro for LSK!
Molde - Lillestrøm Sportsklubb. Aker stadion 14. september 19:00
Collapse
X
-
Skade- og karantenerapport fra nettavisen:
Lillestrøm
Skadefri tropp.
Molde
Björn Bergmann Sigurdarson, Martin Linnes, Joshua Gatt, Magne Simonsen og Ethan Horwath er skadet.
Karantene: Mattias Moström
MortenKommentar
-
Merker jeg er veldig spent nå. Skulle vi raske med oss 3 poeng her er medaljen absolutt innen rekkevidde. Helt sykt MTP hva de fleste ink meg trudde før sesongen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
FG og Ruben starter for Molde. BBS på benk.
Vi stiller slik:
Arnold Origi - Bjørn Helge Riise, Magnar Ødegaard, Marius Amundsen, Stian Ringstad - Palmi Rafn Palmason, Marius Lundemo, Johan Andersson, Moryke Fofana - Petter Vaagan Moen - Erling Knudtzon
Kommentar
-
Jaa, da er vi benket og klare igjen. Starter med litt - sedvanlig kanskje - negativitet. Starter vi sånn, og med pp og amundsen, er vi nesten sjanseløse. MA var innvolvert i 8 av 11 sjanser imot sist.Kommentar
-
En helt fantastisk dårlig klarering av møkkamann i haugesundmålet fy ffffffffff ser kjøpt og betalt ut. 1-0 vif.Kommentar
-
-
Sjelden jeg er så nærvøs som i dag. Det eneste jeg håper er at vi ikke legger oss som noen horer, som mot start blant annet. Men nekter fittene fra Molde å spille sitt spill.Kommentar
-
Alle muligheter til å slå DETTE moile-laget. Hvis vi hadde hatt en bra dag, med fullt utbytte av stallen.Kommentar
-
-
-
-
-
Kommentar