Molde - Lillestrøm Sportsklubb. Aker stadion 14. september 19:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Fullstendig rævkjørt, henger ikke sammen i det hele tatt. 0 poeng i denne, forsåvidt forventet, selv om man kunne håpe på en bedre prestasjon. Ikke denne kampen vi skal vinne for å kjempe om topp 4. Skuffende at vi er så dårlige bakover, to ekstremt billige mål. Slurver mye generelt og gir Molde mange gratis muligheter. Fremover er vi vel omtrent som vanlig, rimelig tynne og uten brodd. Få lag i Norge som er dårligere enn oss til å kjøre mot et lag i ubalanse, mangler også folk i boks på innlegg. Her er det bare å unngå pinlige sifre, skader og kort og se fremover. Forhåpentligvis er Kippe snart klar.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Får bare krysse det som krysses kan for at dette kjøpelaget ikke ødelegger målforskjellen vår fullstendig.Kommentar
-
Vi må bare stikke fingeren i jorda og innse at det er divisjonsforskjell på disse to lagene. Vi har trolig ikke en eneste spiller som ville fått plass på Moldes lag. Vi spiller trolig på samme nivå i dag som vi har gjort stort sett hele sesongen. Forskjellen er bare at vi i dag møter et lag som er i stand til å avsløre alle våre svakheter. Vi skaper en halvsjanse i løpet av 45 minutter - og slipper til et tosifret antall i mot.Kommentar
-
Laget ligger på en meget fin plassering, som jeg er stolt av. Spesielt basert på siste års resultater! Men nok en bortekamp helt uten trøkk i spillet, her går dem fotball... Norsk fotball er på ett historisk bunnivå, derfor er det bare Molde som straffer LSK på denne måten. 40 min spilt og det burde stått 5-0, men selv Molde gjør feil. Får bare håpe de ikke gidder å knuse oss helt ut i grisebingen, sånn at resten av høsten går fløyten!Kommentar
-
Skrev litt fort og sendte avgårde. Greit jeg ikke er 100% oppegående altså, men jeg vet forskjell på en inder og en pakistaner***Større baller enn vett***Kommentar
-
-
Spent på hvilke tiltak Haglund gjør nå. Noe må uten tvil skje, for dette var faen meg skandale ræva.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Sånne skjøre sjeler får fort en ripe i selvtilliten.. Men lov til å håpe! Men det aller beste er om BHR, Kippe, Petter, Powell, Johan alle sammen smeller neven i bordet i pausen.. Sånn at de våkner til liv her og kjører på fremover i 2. omgang. 4-2 er bedre enn 4-0!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar