Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sitter å titter litt på tabellen, og det er jo fader meg ganske så sprøtt at vi ligger på en 4.plass, gitt situasjonen vi er - og appåtil ligger foran seriemesteren fra i fjor!
Det er fader meg noen som fortjener en klapp, eller to, på skuldra her. Fantastisk av både spillere, trenere og alle som bidrar rundt LSK. Fantastisk innsats, og jeg velger å påstå at det neppe finnes en toppklubb i Norge som noen gang kan stille opp med det samme!
Sitter å titter litt på tabellen, og det er jo fader meg ganske så sprøtt at vi ligger på en 4.plass, gitt situasjonen vi er - og appåtil ligger foran seriemesteren fra i fjor!
Det er fader meg noen som fortjener en klapp, eller to, på skuldra her. Fantastisk av både spillere, trenere og alle som bidrar rundt LSK. Fantastisk innsats, og jeg velger å påstå at det neppe finnes en toppklubb i Norge som noen gang kan stille opp med det samme!
Utrolig bra. Det er bare å kjøre på videre, ut sesongen gjennom vinteren og neste år. Håper vi kan holde laget samlet.
Har en tippeligaspiss spilt flere minutter enn Erling har gjort i år uten å score mer enn han har klart ? Kan være en rekord.
forstår ikke hvorfor han skal ha klippekort. Han er en bakromspiller og er usynlig mot etablert forsvar. Nå må Friday få en mulighet fra start. Det er jo håpløst å ta spissplassen fra Erling uansett hva øvrige spillere presterer. Hvor lenge vil Friday akseptere denne situasjonen? Klippekort kaller man dette,
Enig!! Stian har virket fraværende i deler av kampene. Mot Molde hadde han noen merkelige avgjørelser i forkant på Molde sin første sjanse. Hadde kontakt med Molde spissen, men stoppet plutselig opp...
Palmi på kant? Lundemo ute? BHR bort fra plassen han har storspilt på? Erling?
Ellers ser jeg det er mye fokus på Frode J i media/sosiale medier/forum, men Odd har vel ett par andre spillere man skal passe seg for også. Så mulig vi går i fella dersom alt fokus havner på hodedueller.
"En annen ting som skjer på søndag, er at vi i pausen vil trekke ut vinneren av jobben som Haglunds assistent under LSK - Start. Du må altså ha gitt ditt bidrag innen søndag for å være med i denne trekningen!"
hvorfor er ikke dette markedsført enda bedre? Vel, jeg slenger inn et par SMS i håp om at ikke vinduet er lukket.
"En annen ting som skjer på søndag, er at vi i pausen vil trekke ut vinneren av jobben som Haglunds assistent under LSK - Start. Du må altså ha gitt ditt bidrag innen søndag for å være med i denne trekningen!"
hvorfor er ikke dette markedsført enda bedre? Vel, jeg slenger inn et par SMS i håp om at ikke vinduet er lukket.
Det er ikke en ny konkurranse. Alle som har bidratt siden oppstarten er med i den trekningen. Det har blitt dratt fram en rekke ganger gjennom året at alle hovedsponsorer er med i denne trekningen. Men ja, det kunne sikkert fått større fokus.
En forventet oppstilling. Balleløst og feigt.
Erling beviser noe i ca hver sjette omgang for tiden. Palmi har putta et mål på de siste seks og det er vel det han har bidratt med.
Hvorfor hentes spillere, når Haglund ikke har behov for disse? Det er jo oppe og vedtatt at førsteelveren som ble satt til seriestart er den perfekte. Gud forby å endre noe.
En forventet oppstilling. Balleløst og feigt.
Erling beviser noe i ca hver sjette omgang for tiden. Palmi har putta et mål på de siste seks og det er vel det han har bidratt med.
Hvorfor hentes spillere, når Haglund ikke har behov for disse? Det er jo oppe og vedtatt at førsteelveren som ble satt til seriestart er den perfekte. Gud forby å endre noe.
Kommentar