Lsk's spørreundersøkelse!
Stabæk - Lillestrøm Sportsklubb, 28.september 15:30 Nadderud
Collapse
X
-
-
Faens jævla idioter!!!
------eLSKe-------Kommentar
-
Kommentar
-
Herregud, dette er jo en simpel rampestrek. Det er ikke som om vi har halshøgd Ingebrigt Steen Jensen eller noe... No biggie, enig med Kvebekk. Ingenting å gjøre noe nummer av.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jepp. Burde nok sagt noe sånt som: "Dette er noe av det værste jeg har sett, vi skal gjøre alt i vår makt for å ta og straffeforfølge de som har gjort dette".
Slapp av, i tv2 sin sak uttaler leder av supporterne til stabæk seg på omtrent samme måte som Kenneth. Barnestreker, pøbelstreker. Synes selv det er tåpelig, men enda mer tåpelig å skule lage en stor sak av det. Det er gjort, og stabæk har anmeldt det, mer styr er det strengt tatt ikke nødvendig å lage ut av dettaCustodesI med og motgangKommentar
-
"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
Laget blir ifølge LSK.no:
Arnold Origi - Marius Amundsen, Magnar Ødegaard, Frode Kippe, Stian Ringstad - Palmi Palmason, Bjørn Helge Riise, Johan Andersson, Moryke Fofana - Petter Vaagan Moen, Erling Knudtzon"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
-
Kommentar
-
Jeg makter ikke denne sendinga fra Cmore. Riktignok hører jeg Lillestrømsupporterne godt , men de må ha utstyrt Stabæk Support med hver sin mygg. Grusom mikking!Last edited by Stray Cat; 28.09.2014, 15:19.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar