Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Erling må gro noe muskler... Så lite trøkk i han, hva skjedde med den Erling vi så tidligere i sesongen?!
Jeg mener Erling er ufattelig svak for tiden. Går i få dueller, taper de fleste han går i. Dasser mer rundt enn han har gjort før og starter på returer alt for sent.
jeg mener at Erling på ingen måte fortjener startplass på dette laget.
Dette er jo svakheten vår når vi havner bak, da blir Erling helt aleine og han har umulige forhold å jobbe under sett i lys av hans ferdigheter. 0-2 ja, man må utnytte sine dominerende perioder! Uten en spiss som scorer er det ekstra vanskelig. Spillemessig har vi jo vært bra.
I dag spiller vi fotball etter mitt hjerte. Men med en spiss som så til de grader ikke fortjener startplass, så vinner vi heller ikke kamper.
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor han får fortsette, fortsette og fortsette.
Vi styrer en kamp mot Stabæk på bortebane fullstendig. Synes det sier sitt om stegene laget har tatt. Men det er fortsatt klare svakheter som må forbedres, og spissplassen(e) er numero uno.
Kommentar