Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Slike kamper skjer dessverre ett par ganger i løpet av en sesong, alle lag opplever det. Det er bare så synd vi skal stille med de samme 11, uansett prestasjoner, gang etter gang.
Dette er den kampen jeg har blitt mest forbannet over i år.. Endelig i kampen om medalje, så taper man for ett lag man pisser på i banespillet. Halvhjerta i dueller er faen meg ikke tema som LSK spiller.
En god kamp med ræva resultat. Erling fortjener ikke plass og det er det som gjør meg mest forbanna, at han starter gang etter gang.
i dag ofret de fleste alt, da er tapet mye enklere å svelge.
BB er uten tvil Origi.
Erling og Ringstad, gå i dueller eller bli hjemme neste kamp. Resten av laget spilte en bra kamp, men for svakt å tape 0-2 i en kamp som burde blitt vunnet 4-1.
Kommentar