Ikke så mye å gjøre med det her. Vi er best og skaper mer enn nok til å vinne det her. Ingenting å si på innsatsen. Det er bare ikke vår dag i det hele tatt.
Stabæk - Lillestrøm Sportsklubb, 28.september 15:30 Nadderud
Collapse
X
-
Nå må det bli minst 1 poeng mot trøndera og 3 mot godset, Erling må starte begge matchene på benken.Kommentar
-
I følge Twitter holder Stabæk nullen for første gang på 23 kamper i dag. Det sier alt om hvor utrolig ræva vi var foran kassa.Kommentar
-
Stian burde virkelig være døden nær for at det bytte med skm var greit. Her burde Pelle kommet inn for Palmi.Kommentar
-
Meget solid bortekamp - men noen ganger går alt feil vei. Syns vi viser oss bra fram, når vi tar tak i kampen også på bortebane og styrer spillet. Bør gjøre det oftere. Vi er et bedre lag enn bartepakket- men de får vel noen billige straffer nå i innspurten. Syns vi er solide, og bør være med i medaljekampen helt inn. Blir et drama på Åråsen fredag.
PS: Svein Oddvar Moen er Norges dårligste dommer
PS 2: SKM suspendert - får håpe ikke Ringstad er ute på fredagEn gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Pellegrino eller friday på topp mot rbk, at knudzon får spille hver jævla kamp er en skam for hele klubben, totalt ubrukelig!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fryktelig frustrerende bortekamp. Desidert best hele kampen med unntak av de første 5 minuttene. Kan ikke skylde på annet enn oss selv når vi brenner så mange sjanser. Det positive er at vi overkjører Stabæk og at vi med tilsvarende spill kommer til å vinne de fleste kamper, gutta virker tent på medalje og jobber hardt kampen i gjennom. Jeg er utrolig skuffet over at Haglund fortsetter å gi Erling tillit, som har hatt en lang rekke med forferdelige kamper nå. Tatt i betraktning at vi har en av 1. divisjons mest målkåte spillere på benken som sikler etter å score mål mot Stabæk, er det liten tvil om at han burde startet. Det er mange som brenner sjanser i dag, men hos Erling har det vært symptomatisk at han ønsker å kvitte seg med ballen så fort han får den. Ironisk nok gjør Erling sin første virkelig gode involvering i siste angrep før han blir tatt ut. Haglund virker til å få full gass ut av laget, men han må gjøre endringer på topp de siste kampene, og Pelle bør være først i rekka sånn han dunker inn mål på andrelaget.
Forøvrig andre kamp på rad at dommer gjør sitt beste for at vi skal tape. Patetisk opptreden av Svein Oddvar Moen i dag, snart må det få konsekvenser for dommere å gjøre så skandaløse feil som vi får se i dag.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Nærmest vinn eller forsvinn på fredagen. Tror lufta går fullstendig ut av oss dersom vi taper den - og da faller vi som en stein på tabellen.Kommentar
-
Synd vi ikke har en spiss som kan alt, men det har vi altså ikke. Da velger jeg heller å støtte den spilleren som gjør laget best, kontra en spiller som strengt tatt ikke har vist noe, men som helt sikkert ville scora 10 mål i dag, ettersom han har scora noen mål i 1.- og 2. divisjon. Og la oss ikke glemme mitt favorittargument: han har bodd et par år i samme kommune som Stabæk og dermed definetely maybe hater Stabæk så mye at han sikkert scorer 10 mål til bare på reinspikka hat.
Om vi derimot skulle flakse til å få inn en spiss som kan alt, og Erling fortsatt brukes, DA skal jeg gi deg 100% rett. Men det er dessverre en rent hypotetisk situasjon for øyeblikket.
EDIT:
Sier altså ikke at Erling ikke har noe skyld i at vi ikke scorer de omtrent seks måla vi burde ha scora i dag, for han skal definitivt ha sin del av skylda. Sammen med Ringstad (hva har skjedd med deg i år?), og Magnar (sånne dueller skal ikke en midtstopper tape), og Amundsen (ingen back) og Haglund (feil startellever, godt grep i pausen, men Friday burde kommet inn for Palmi, ikke Erling) og resten av gjengen, men blir bare så lei av all hakkinga på en spiller som ALLTID gir 100%, og er klok nok til å ta med Stabæk-forsvaret på så mange løpeturer at det blir masse rom til de andre.Kommentar
-
Grunnspillet sitter PÅ GRUNN AV jobben Erling gjør. Når Erling byttes ut sitter ikke grunnspillet, QED i dag.
Synd vi ikke har en spiss som kan alt, men det har vi altså ikke. Da velger jeg heller å støtte den spilleren som gjør laget best, kontra en spiller som strengt tatt ikke har vist noe, men som helt sikkert ville scora 10 mål i dag, ettersom han har scora noen mål i 1.- og 2. divisjon. Og la oss ikke glemme mitt favorittargument: han har bodd et par år i samme kommune som Stabæk og dermed definately maybe hater Stabæk så mye at han sikkert scorer 10 mål til bare på reinspikka hat.
Om vi derimot skulle flakse til å få inn en spiss som kan alt, og Erling fortsatt brukes, DA skal jeg gi deg 100% rett. Men det er dessverre en rent hypotetisk situasjon for øyeblikket.Kommentar
-
Det er og blir en svakhet at spillere som er vant til å score og som har et større register ferdighetsmessig sitter på benk, spesielt Pelle er altfor god for tredjedivisjonsfotball.Kommentar
Kommentar