Stabæk - Lillestrøm Sportsklubb, 28.september 15:30 Nadderud

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Ikke så mye å gjøre med det her. Vi er best og skaper mer enn nok til å vinne det her. Ingenting å si på innsatsen. Det er bare ikke vår dag i det hele tatt.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • BroganTrundler
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2014
      • 665

      Nå må det bli minst 1 poeng mot trøndera og 3 mot godset, Erling må starte begge matchene på benken.

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        I følge Twitter holder Stabæk nullen for første gang på 23 kamper i dag. Det sier alt om hvor utrolig ræva vi var foran kassa.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • ynnor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 857

          Med det innhoppet som pelle gjør sist og ikke komme inn en gang her er så latterlig at det gjør vondt langt inni kanarigenene mine. Bomma fullstendig på plasser på laget i dag da faktisk en del var litt på.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Stian burde virkelig være døden nær for at det bytte med skm var greit. Her burde Pelle kommet inn for Palmi.

            Kommentar

            • heidar
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2128

              Meget solid bortekamp - men noen ganger går alt feil vei. Syns vi viser oss bra fram, når vi tar tak i kampen også på bortebane og styrer spillet. Bør gjøre det oftere. Vi er et bedre lag enn bartepakket- men de får vel noen billige straffer nå i innspurten. Syns vi er solide, og bør være med i medaljekampen helt inn. Blir et drama på Åråsen fredag.

              PS: Svein Oddvar Moen er Norges dårligste dommer

              PS 2: SKM suspendert - får håpe ikke Ringstad er ute på fredag
              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

              Endelig er mørketida over.

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9464

                Opprinnelig skrevet av heidar
                PS 2: SKM suspendert - får håpe ikke Ringstad er ute på fredag
                Nei. Sleng inn på en junior med full innsats. Så kan duellene tapes med ære, ikke bare med mangel på innsats og vilje, som med Ringstad.

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av knut
                  Nei. Sleng inn på en junior med full innsats. Så kan duellene tapes med ære, ikke bare med mangel på innsats og vilje, som med Ringstad.
                  Med de æresløse rottene på bartepakklaget, så er det livsfarlig. Vil utnytte enhver mulighet til å kaste seg til straffe.

                  Kommentar

                  • BroganTrundler
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2014
                    • 665

                    Keivan mot trøndra!

                    Kommentar

                    • kanaribastard
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Aug 2009
                      • 24

                      Pellegrino eller friday på topp mot rbk, at knudzon får spille hver jævla kamp er en skam for hele klubben, totalt ubrukelig!!

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9464

                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                        Med de æresløse rottene på bartepakklaget, så er det livsfarlig. Vil utnytte enhver mulighet til å kaste seg til straffe.
                        Mulig. Men Ringstad ser ut som en rundingsbøye pdd.

                        Og offensivt har han "slutta" å bidra.

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Opprinnelig skrevet av knut
                          Mulig. Men Ringstad ser ut som en rundingsbøye pdd.
                          En junior mot RBK, med et heltene KFL og 8000 på tribunen er ikke den helt optimale debutarenaen.

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9464

                            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                            En junior mot RBK, med et heltene KFL og 8000 på tribunen er ikke den helt optimale debutarenaen.
                            Joda. Kan bare gå nedover

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              Fryktelig frustrerende bortekamp. Desidert best hele kampen med unntak av de første 5 minuttene. Kan ikke skylde på annet enn oss selv når vi brenner så mange sjanser. Det positive er at vi overkjører Stabæk og at vi med tilsvarende spill kommer til å vinne de fleste kamper, gutta virker tent på medalje og jobber hardt kampen i gjennom. Jeg er utrolig skuffet over at Haglund fortsetter å gi Erling tillit, som har hatt en lang rekke med forferdelige kamper nå. Tatt i betraktning at vi har en av 1. divisjons mest målkåte spillere på benken som sikler etter å score mål mot Stabæk, er det liten tvil om at han burde startet. Det er mange som brenner sjanser i dag, men hos Erling har det vært symptomatisk at han ønsker å kvitte seg med ballen så fort han får den. Ironisk nok gjør Erling sin første virkelig gode involvering i siste angrep før han blir tatt ut. Haglund virker til å få full gass ut av laget, men han gjøre endringer på topp de siste kampene, og Pelle bør være først i rekka sånn han dunker inn mål på andrelaget.

                              Forøvrig andre kamp på rad at dommer gjør sitt beste for at vi skal tape. Patetisk opptreden av Svein Oddvar Moen i dag, snart må det få konsekvenser for dommere å gjøre så skandaløse feil som vi får se i dag.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Fortsatt høy puls og hjertebank her.. Faen at det ble tap i dag. Håper de snur skuta og knuser bartene på fredag.

                                Kommentar

                                • Seb.R
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 4159

                                  Nærmest vinn eller forsvinn på fredagen. Tror lufta går fullstendig ut av oss dersom vi taper den - og da faller vi som en stein på tabellen.
                                  www.sebastianramsland.com
                                  www.twitter.com/sebramsland

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Dette har jeg addressert lenge, hva som skjer når grunnspillet begynner å sitte, men man likevel prioriterer Erling på topp. Nå er man i ferd med å gå i revers, det må skje ting offensivt.

                                    Kommentar

                                    • 14
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • May 2005
                                      • 91

                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Dette har jeg addressert lenge, hva som skjer når grunnspillet begynner å sitte, men man likevel prioriterer Erling på topp. Nå er man i ferd med å gå i revers, det må skje ting offensivt.
                                      Grunnspillet sitter PÅ GRUNN AV jobben Erling gjør. Når Erling byttes ut sitter ikke grunnspillet, QED i dag.

                                      Synd vi ikke har en spiss som kan alt, men det har vi altså ikke. Da velger jeg heller å støtte den spilleren som gjør laget best, kontra en spiller som strengt tatt ikke har vist noe, men som helt sikkert ville scora 10 mål i dag, ettersom han har scora noen mål i 1.- og 2. divisjon. Og la oss ikke glemme mitt favorittargument: han har bodd et par år i samme kommune som Stabæk og dermed definetely maybe hater Stabæk så mye at han sikkert scorer 10 mål til bare på reinspikka hat.

                                      Om vi derimot skulle flakse til å få inn en spiss som kan alt, og Erling fortsatt brukes, DA skal jeg gi deg 100% rett. Men det er dessverre en rent hypotetisk situasjon for øyeblikket.

                                      EDIT:
                                      Sier altså ikke at Erling ikke har noe skyld i at vi ikke scorer de omtrent seks måla vi burde ha scora i dag, for han skal definitivt ha sin del av skylda. Sammen med Ringstad (hva har skjedd med deg i år?), og Magnar (sånne dueller skal ikke en midtstopper tape), og Amundsen (ingen back) og Haglund (feil startellever, godt grep i pausen, men Friday burde kommet inn for Palmi, ikke Erling) og resten av gjengen, men blir bare så lei av all hakkinga på en spiller som ALLTID gir 100%, og er klok nok til å ta med Stabæk-forsvaret på så mange løpeturer at det blir masse rom til de andre.
                                      Last edited by 14; 28.09.2014, 17:10. Begrunnelse: presisering

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Opprinnelig skrevet av 14
                                        Grunnspillet sitter PÅ GRUNN AV jobben Erling gjør. Når Erling byttes ut sitter ikke grunnspillet, QED i dag.

                                        Synd vi ikke har en spiss som kan alt, men det har vi altså ikke. Da velger jeg heller å støtte den spilleren som gjør laget best, kontra en spiller som strengt tatt ikke har vist noe, men som helt sikkert ville scora 10 mål i dag, ettersom han har scora noen mål i 1.- og 2. divisjon. Og la oss ikke glemme mitt favorittargument: han har bodd et par år i samme kommune som Stabæk og dermed definately maybe hater Stabæk så mye at han sikkert scorer 10 mål til bare på reinspikka hat.

                                        Om vi derimot skulle flakse til å få inn en spiss som kan alt, og Erling fortsatt brukes, DA skal jeg gi deg 100% rett. Men det er dessverre en rent hypotetisk situasjon for øyeblikket.
                                        Veldig uenig. Grunnspillet er ikke lenger Erling en del av. Frem til i sommer var han en suveren førsteforsvarer, men selv der er han en skygge av seg selv. Vi er til tider utrolig tamme foran mål, og det er mye pga Erling.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av 14
                                          Grunnspillet sitter PÅ GRUNN AV jobben Erling gjør. Når Erling byttes ut sitter ikke grunnspillet, QED i dag
                                          Forklar hva du mener da. Ser du ikke hva som skjer når vi havner under? Vi får initiativet gratis uten å jobbe for det, Erling trenger ikke engang gjøre jobben som førsteforvarer. Kamplanen til Haglund er ødelagt etter tre minutter og hele kampen blir skadelidene av det. Bakrom er borte og Erling havner i sekken, alle problemene med en ensom spiss uten særlig til register blir overtydelige.

                                          Det er og blir en svakhet at spillere som er vant til å score og som har et større register ferdighetsmessig sitter på benk, spesielt Pelle er altfor god for tredjedivisjonsfotball.

                                          Kommentar

                                          Working...