Lillestrøm - rbk, fredag 3. oktober, kl. 19:00
Collapse
X
-
Det er i hvert fall all mulig grunn til å dra på kamp i dag. Håper på en god gammeldags rysare! Ingen grunn til ikke å dra på ÅRÅSEN folkens!!Kommentar
-
Kommentar
-
Rekdal kaller det for coaching i verdensklasse, men hvordan er Tippeligatrenerne satt opp mot hverandre? Hvem klarer å endre match-bildet fra benken? Om noen i det hele tatt klarer det?
Noen som har trua på effektive Haglund-bytter i dag?
Med Erling på benk, tror jeg han kan komme inn å avgjøre!Kommentar
-
Mulig grei ellers(?), men hvordan er det egentlig under kampa?
Rekdal kaller det for coaching i verdensklasse, men hvordan er Tippeligatrenerne satt opp mot hverandre? Hvem klarer å endre match-bildet fra benken? Om noen i det hele tatt klarer det?
Noen som har trua på effektive Haglund-bytter i dag?
Med Erling på benk, tror jeg han kan komme inn å avgjøre!Kommentar
-
Ser dere jobber dere nedover lista over ting å ta Haglund på. Nå er det coaching/endringer underveis i kampene som er problemet.
Så sent som mot Molde stilte laget i en helt ny formasjon til 2. omgang. Jeg tror ikke Haglund mangler verken vilje eller evne til å gjøre endringer under kampene, spesielt dersom målestokken er andre Tippeliga-trenere. Sammenlignet med Rekdal er nok den største forskjellen at Haglund ikke har behov for å genierklære seg selv etter et vellykket bytte eller formasjonsendring.Kommentar
-
Kritikken mot Haglund kamufleres ofte når han vinner med laget, når vi har gått på et tap, så kommer kritikerne krypende frem og baserer kritikken sin på induksjon eller enkeltstående tilfeller dette året. La de bare holde på. Vi skulle jo som kjent havne langt ned på tabellen i år og noen snakket høyt om nedrykk. Med tanke på den turbulensen og stormen som har vært rundt klubben, så er det én mann, hans hjelpere og hans mannskap som har stått han av, som de sier i nord. Å påstå noe annet er bare tøv. Vi kan spille oss inn i kampen om bronsjen i kveld, og likevel velger noen å rakke ned på kapteinen på skuta. Dette er mytteri og helt uhørt. Vi vet jo nå hvem av oss som vi skal ha med oss i stormen, og hvem som passer best i sin egen boble foran pc-en.Last edited by Frode D. Homb; 03.10.2014, 14:16.Kommentar
-
Mulig dette allerede er nevt men Søderlund og Strandberg må begge stå over kampen i kveld....
Helt greit for meg
Rosenborg
Alexander Lund Hansen og Stefan Strandberg er ute med skader. Alexander Søderlund er tilbake i trening, men rekker ikke fredagens kamp.
Team Wenche MyhreKommentar
-
Og du verden hvor mye bedre Haglund er til å gjøre bytter underveis enn hva feks Henning Berg var..
Det som også er bra, er at spillerene har mye mer sans for Haglund enn enkelte her inne. - Og det er jo det viktigste :-)
Og - de kan jo litt fotball, de også..
God kamp!!- TRENGER innsats - og 3 poeng! Ingen "walk-over" - men en ny mulighet for 3 nye deilige poeng!Kommentar
-
Ser dere jobber dere nedover lista over ting å ta Haglund på. Nå er det coaching/endringer underveis i kampene som er problemet.
Så sent som mot Molde stilte laget i en helt ny formasjon til 2. omgang. Jeg tror ikke Haglund mangler verken vilje eller evne til å gjøre endringer under kampene, spesielt dersom målestokken er andre Tippeliga-trenere. Sammenlignet med Rekdal er nok den største forskjellen at Haglund ikke har behov for å genierklære seg selv etter et vellykket bytte eller formasjonsendring.
(skal jeg ta Haglund spør jeg ikke generelt om alle Tippeligatreneres evne til å endre matcher... Kan jo være Haglund er på førsteplass for alt jeg veit. Håpa bare f.eks Herman, eller du, hadde en hunch/oversikt)
Mulig dette allerede er nevt men Søderlund og Strandberg må begge stå over kampen i kveld....
Helt greit for meg
Rosenborg
Alexander Lund Hansen og Stefan Strandberg er ute med skader. Alexander Søderlund er tilbake i trening, men rekker ikke fredagens kamp.
http://www.nettavisen.no/sportspill/...n/8493584.htmlKommentar
-
Kritikken mot Haglund kamufleres ofte når han vinner med laget, når vi har gått på et tap, så kommer kritikerne krypende frem og baserer kritikken sin på induksjon eller enkeltstående tilfeller dette året. La de bare holde på. Vi skulle jo som kjent havne langt ned på tabellen i år og noen snakket høyt om nedrykk. Med tanke på den turbulensen og stormen som har vært rundt klubben, så er det én mann, hans hjelpere og hans mannskap som har stått han av, som de sier i nord. Å påstå noe annet er bare tøv. Vi kan spille oss inn i kampen om bronsjen i kveld, og likevel velger noen å rakke ned på kapteinen på skuta. Dette er mytteri og helt uhørt. Vi vet jo nå hvem av oss som vi skal ha med oss i stormen, og hvem som passer best i sin egen boble foran pc-en.Kommentar
-
-
Så og si all kritikk som har kommet er velbegrunnet.
Nok om det, med rett inngang til kampen i dag, rundspiller vi trønderpakket. Jeg forventer andre omgangen mot Molde, store deler av Odd-kampen og hele kampen mot Stabæk på nytt igjen.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar