Jaja. Som alltid har vi neste år mine kjære venner. Neste år tar vi alt.
Lillestrøm - rbk, fredag 3. oktober, kl. 19:00
Collapse
X
-
Vi spiller til tider så latterlig patetisk. Hva skjer i hodene til disse spillera? Går fra strålende til så uhorvelig ræva fra omgang til omgang.Kommentar
-
Nå har vi spilt to kamper uten å score. Og trolig kunne vi spilt hele natta uten å gjøre akkurat det.
Greit tap mot et bedre lag.Kommentar
-
Tenk å legge en nøkkelkamp rett opp i fanget på motstanderen, stinker av feighet og manglende tro på eget lag, langballer opp mot en hjelpeløs kontringsspiss som ligger tett opp imot det verste som har vært prestert under Haglund.Kommentar
-
Har vært på vippen med Haglund lenge, gått litt frem og tilbake. Men jeg er så drittlei kamper som dette og en klippekortstrategi som jeg virkelig ikke skjønner meg på, så jeg håper virkelig Haglund takker for seg nå.
bunnivået vi har slitt med lenge er bunnløst og vi ser det relativt ofte.Kommentar
-
Gode i store deler av første, faktisk best. En annen spiss kunne gjort forskjell! Andre er patetisk, med unødvendige kort og tullemål imot. Lundemo må inn på laget fra start i neste, begge backene må byttes og Erling må fortsatt ikke komme i nærheten av spissplassen. Skal vi styre kamper med spill langs bakken kan vi også la Kippe få slappe av, sitte klar til innhopp med hodedueller mot slutten av kampene!Kommentar
-
Kansje mann bør begynne å trene litt mere så man orker å jobbe i 2 x 45, gutta bør ha min 3 timer trening pr dag og trenings mengden er en av grunnene til att Norsk fotball er på det lav mål de er iforhold til internasjonal fotball og det må økes i treningsmengde alt fra de er 10-12 årKommentar
-
Kommentar
-
Erling med femten mål har ingen rot i virkeligheten, det er en våt drøm. Tapet i dag henger ikke på han, men vi har jo ikek en plan for å score mål for faen! Det er for enkelt å demme opp for en one trick pony! Selv i TL! Skal vi ta nye steg eller stå i stampe??Kommentar
-
Kommentar
-
I første omgang var det flere og velge av, men samtlige falt fra i andre omgang.
Ingen som skiller seg ut her.Kommentar
Kommentar