En jevn kamp, sier Haglund. Sannheten er at LSK i stort sett gjennomførte en kamp som gikk på tvers av alt som har skapt suksess hjemme. Et stresset lag både defensivt og offensivt.
Lillestrøm - rbk, fredag 3. oktober, kl. 19:00
Collapse
X
-
Molde og Rosenborg straffer laget på de tingene de andre lagene ikke klarer. Dette tapet her kunne hvem som helst spådd på forhånd. Lei av å se halvhjerta innvolveringer, mangel på trøkk i egen og motstanders 16 meter. Spillet sitter til tider veldig bra, så synd man ikke får mer ut av det. Odd har tapt 6 poeng mot LSK, men ligger 11-14 poeng forran etter denne runden.. Toppnivået er udiskutabelt topp 3, men dit kommer man aldri uten fullt trøkk hele veien.Kommentar
-
Kommentar
-
Fy faen, er dette forumet blitt fullt av søppelfans? Godt dere ikke er på kampen ihvertfall...----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
For min del, så handler det ikke om i dag. Uttalte meg senest etter Odd-kampen. Det er bunnivået, evnen til å snu kamper fra benken og klippekort som er mine største ankepunkt mot Haglund. Samtidig så stopper ofte overgangene opp på midtbanen, vi har liten og til tider ingen pondus foran mål og vi spiller en possesion-fotball som ikke tiltaler meg over hodet. Stabæk-kampen er kanskje den eneste kampen som har truffet meg midt i hjertet spillemessig i år.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jævla tullinger som kritiserer. Vi har jo hatt så stor suksess med å bytte trenere når vi ligger rundt 4. plass før. Så jo hvordan ting gikk etter vi sparka Rösler. For å skape ett vinnerlag trenger man kontinuitet.
Men for all del, dere som syter syns vel det er gøyere å å kjempe for å overleve hvert år, enn det å ha et ganske så solid lag blant topp 6 øverste. Vi har knapt økonomi, hva faen forventer dere?Kommentar
-
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kommentar
-
Jævla tullinger som kritiserer. Vi har jo hatt så stor suksess med å bytte trenere når vi ligger rundt 4. plass før. Så jo hvordan ting gikk etter vi sparka Rösler. For å skape ett vinnerlag trenger man kontinuitet.
Men for all del, dere som syter syns vel det er gøyere å å kjempe for å overleve hvert år, enn det å ha et ganske så solid lag blant topp 6 øverste. Vi har knapt økonomi, hva faen forventer dere?Kommentar
-
Hva behager? Mener du at jeg kommer med mine meninger her for det jeg ikke liker LSK?
Dette er et forum man må registrere seg på, hvordan kan jeg dra klubben ned i søla med å komme med min mening her?
Jeg mener at Haglund ikke er rett mann og pga det så rakker jeg ned på klubben? Bra jobba kompis.Kommentar
-
Vi henger bra med i starten av første og andre. De klarer å avgjøre til sin fordel, men ingen horribel match av oss. Opp i ringa så tar vi Strømsgodset.Kommentar
-
Er ikke enig med deg ang Haglund Uwes, men støtter din rett til å ha en mening uten å få slike latterlige beskyldninger mot deg."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
I denne situasjonen her syns jeg de som kritiserer Haglund og laget hele tiden, etter vært jævla tap er noen tullinger. Vi har verken spilt så bra eller hatt en så god plassering så sent i sesongen siden 2007 og allikevel så er det ekstremt sutring her fra dere jevnt over.
Vi henger bra med i starten av første og andre. De klarer å avgjøre til sin fordel, men ingen horribel match av oss. Opp i ringa så tar vi Strømsgodset.Kommentar
-
Hva behager? Mener du at jeg kommer med mine meninger her for det jeg ikke liker LSK?
Dette er et forum man må registrere seg på, hvordan kan jeg dra klubben ned i søla med å komme med min mening her?
Jeg mener at Haglund ikke er rett mann og pga det så rakker jeg ned på klubben? Bra jobba kompis.----------------------------------------------------------------------------
-
Kommentar
-
Elska þetta félagKommentar
Kommentar