Lillestrøm - rbk, fredag 3. oktober, kl. 19:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

En jevn kamp, sier Haglund. Sannheten er at LSK i stort sett gjennomførte en kamp som gikk på tvers av alt som har skapt suksess hjemme. Et stresset lag både defensivt og offensivt.

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Molde og Rosenborg straffer laget på de tingene de andre lagene ikke klarer. Dette tapet her kunne hvem som helst spådd på forhånd. Lei av å se halvhjerta innvolveringer, mangel på trøkk i egen og motstanders 16 meter. Spillet sitter til tider veldig bra, så synd man ikke får mer ut av det. Odd har tapt 6 poeng mot LSK, men ligger 11-14 poeng forran etter denne runden.. Toppnivået er udiskutabelt topp 3, men dit kommer man aldri uten fullt trøkk hele veien.

Kommentar

• junior
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 492

Opprinnelig skrevet av knut
        Ikke vær for kritiske nå gutta. Det er mytteri og uhørt. Haglund 4 life.
        Tja må vel gå an å være kritisk uten at Haglund skal vekk?
        Mye i dag var for dårlig, ingen vits i hverken rosemale eller sprøyte drit over situasjonen.
        ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• Siggen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 656

Fy faen, er dette forumet blitt fullt av søppelfans? Godt dere ikke er på kampen ihvertfall...
          ----------------------------------------------------------------------------
          Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...

Kommentar

• Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

Opprinnelig skrevet av junior
            Mye i dag var for dårlig, ingen vits i hverken rosemale eller sprøyte drit over situasjonen.
            For min del, så handler det ikke om i dag. Uttalte meg senest etter Odd-kampen. Det er bunnivået, evnen til å snu kamper fra benken og klippekort som er mine største ankepunkt mot Haglund. Samtidig så stopper ofte overgangene opp på midtbanen, vi har liten og til tider ingen pondus foran mål og vi spiller en possesion-fotball som ikke tiltaler meg over hodet. Stabæk-kampen er kanskje den eneste kampen som har truffet meg midt i hjertet spillemessig i år.

Kommentar

• ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

Synd vi ikke spiller med spiss og synd at alle 11 ikke klarer å være på samtidig. Må være dårligste kampen til Riise noengang.

Kommentar

• Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

Opprinnelig skrevet av Siggen
                Fy faen, er dette forumet blitt fullt av søppelfans? Godt dere ikke er på kampen ihvertfall...
                Jepp, la oss tie ihjel ytringene og sette oss ned å synge barn av regnbuen. Ytringsfrihet? Glem det, her skal det hylles som i nord-Korea.

Kommentar

• Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

Opprinnelig skrevet av junior
                  Tipper knut var en ørlite smule ironisk.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Kristiansen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 1332

Jævla tullinger som kritiserer. Vi har jo hatt så stor suksess med å bytte trenere når vi ligger rundt 4. plass før. Så jo hvordan ting gikk etter vi sparka Rösler. For å skape ett vinnerlag trenger man kontinuitet.

Men for all del, dere som syter syns vel det er gøyere å å kjempe for å overleve hvert år, enn det å ha et ganske så solid lag blant topp 6 øverste. Vi har knapt økonomi, hva faen forventer dere?

Kommentar

• Siggen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2004
                      • 656

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Jepp, la oss tie ihjel ytringene og sette oss ned å synge barn av regnbuen. Ytringsfrihet? Glem det, her skal det hylles som i nord-Korea.
                      Nei, her skal sportsklubben draes ned i søla... Bra jobba kompis.

Kommentar

• Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

Opprinnelig skrevet av Kristiansen
                        Jævla tullinger som kritiserer.
                        Den der kommer du langt med i livet. Ser du er 20, du kommer til å møte mange mennesker som har en annen mening enn deg gjennom livet. Lær deg å diskuter sak, om ikke blir du en taper.

Kommentar

• Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

Jævla tullinger som kritiserer. Vi har jo hatt så stor suksess med å bytte trenere når vi ligger rundt 4. plass før. Så jo hvordan ting gikk etter vi sparka Rösler. For å skape ett vinnerlag trenger man kontinuitet.

Men for all del, dere som syter syns vel det er gøyere å å kjempe for å overleve hvert år, enn det å ha et ganske så solid lag blant topp 6 øverste. Vi har knapt økonomi, hva faen forventer dere?
                          Leser du i det hele tatt hva folk skriver?!

Kommentar

• Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

Nei, her skal sportsklubben draes ned i søla... Bra jobba kompis.
                            Hva behager? Mener du at jeg kommer med mine meninger her for det jeg ikke liker LSK?
                            Dette er et forum man må registrere seg på, hvordan kan jeg dra klubben ned i søla med å komme med min mening her?
                            Jeg mener at Haglund ikke er rett mann og pga det så rakker jeg ned på klubben? Bra jobba kompis.

Kommentar

• Kristiansen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 1332

Den der kommer du langt med i livet. Ser du er 20, du kommer til å møte mange mennesker som har en annen mening enn deg gjennom livet. Lær deg å diskuter sak, om ikke blir du en taper.
                              I denne situasjonen her syns jeg de som kritiserer Haglund og laget hele tiden, etter vært jævla tap er noen tullinger. Vi har verken spilt så bra eller hatt en så god plassering så sent i sesongen siden 2007 og allikevel så er det ekstremt sutring her fra dere jevnt over.

Vi henger bra med i starten av første og andre. De klarer å avgjøre til sin fordel, men ingen horribel match av oss. Opp i ringa så tar vi Strømsgodset.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

Er ikke enig med deg ang Haglund Uwes, men støtter din rett til å ha en mening uten å få slike latterlige beskyldninger mot deg.
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

I denne situasjonen her syns jeg de som kritiserer Haglund og laget hele tiden, etter vært jævla tap er noen tullinger. Vi har verken spilt så bra eller hatt en så god plassering så sent i sesongen siden 2007 og allikevel så er det ekstremt sutring her fra dere jevnt over.

Vi henger bra med i starten av første og andre. De klarer å avgjøre til sin fordel, men ingen horribel match av oss. Opp i ringa så tar vi Strømsgodset.
                                  Fair enough at du mener det. Men jeg utfordrer deg, kan du finne de innleggene som kritiserer uten begrunnelse? Ta da vekk de som kommer i affekt etter mål i mot. Jeg vil påstå at de aller aller fleste innlegg mot Haglund er begrunnet.

Kommentar

• Siggen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2004
                                    • 656

Hva behager? Mener du at jeg kommer med mine meninger her for det jeg ikke liker LSK?
                                    Dette er et forum man må registrere seg på, hvordan kan jeg dra klubben ned i søla med å komme med min mening her?
                                    Jeg mener at Haglund ikke er rett mann og pga det så rakker jeg ned på klubben? Bra jobba kompis.
                                    Beklager du er så positiv atte. Det er ikke bare deg Uwedisippel, men dere klarer snart å få meg med på på den jævla negativiteten deres... Jeg tror sportsklubben trenger supportere som er positive å støtter klubben.

Kommentar

• Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

Beklager du er så positiv atte. Det er ikke bare deg Uwedisippel, men dere klarer snart å få meg med på på den jævla negativiteten deres... Jeg tror sportsklubben trenger supportere som er positive å støtter klubben.
                                      Sportsklubben trenger engasjement..

Kommentar

• ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

Men er virkelig banen så ræva som det så ut i dag. Har jo ikke vært nedbør omtrent på en mnd. Minner meg om da jeg var 12 og alle baner var stengt for vinteren og vi skulle prøve å trene på en hockeybane..Stygge skader

Kommentar

• DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4263

Opprinnelig skrevet av ynnor
                                          Men er virkelig banen så ræva som det så ut i dag. Har jo ikke vært nedbør omtrent på en mnd. Minner meg om da jeg var 12 og alle baner var stengt for vinteren og vi skulle prøve å trene på en hockeybane..Stygge skader
                                          Det så ut som om alle hadde valgt feil knotter....
                                          Elska þetta félag

Kommentar

Working...