Nei, jeg er ikke positiv hele tiden og det er jeg ikke i livet generelt heller. Kan godt hende jeg bør vurdere om jeg skal endre fremtoningen min her. Men jeg mener jeg begrunner godt for hva jeg mener, ikke i vært innlegg, men på generel basis. Tror de aller fleste som er mer eller mindre aktive her kjenner min mening og tar meg for de, selvom jeg kanskje er litt vel frittalende under kampene. Men jeg skal IKKE ha på meg at jeg rakker ned på klubben eller prøver å henge den ut! Dette er et forum for likesinnede og her skal det ikke være munnkurv på noen. Alle skal få ha sin egen mening og diskutere den på et saklig nivå. Om du eller dere mener det er usaklig å ikke ville ha med Haglund, så greit. Men det er en helt annen sak!
Jeg sier det igjen, det er utrolig lite usakligheter her inne på de som er negative, litt i matchtrådene under kamp, men det får man faen meg regne med.
Jeg sier det igjen, det er utrolig lite usakligheter her inne på de som er negative, litt i matchtrådene under kamp, men det får man faen meg regne med.
Kommentar