Se på innlegget til Erling der og kontringa han legger i fanget til Godset, det er rett tog slett taktisk og teknisk udugelighet.
Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb, Søndag 19 Oktober, 15:30
Collapse
X
-
Gutten må faen meg ha med leg når han skal kjøpe Red Bull, hvorfor er samtlige av spillerne våre livredde for han?Kommentar
-
Kommentar
-
-
Dersom Johan forsvinner i vinter då er det helt bombesikkert at Lillestrøm rykker ned neste år. Han er hele laget...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Hva i ALLE dager er det de driver med? Forferdelig defensivt arbeid i egen boks.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Gleder er meg så vanvittig til sesongen er over og det er adjø Haglund. Jeg har aldri vært mindre interresert eller hatt mindre engasjement for LSK enn jeg har nå.
Så lite som tiltaler meg med spillet og den innsatsen som vises. Pluss på med klippekort til spillere som ikke beviser en dritt, så har vi en jævlig røre.Kommentar
-
Kommentar
-
Du har to av ligaens sterkeste mellomromsspillere i Fossum og Ødegaard og vi har ingen som dekker det rommet, taktisk naivitet. Akkurat den samme tabben Wenger pleier å gjøre mot de beste lagene i Premier League.Kommentar
-
Gleder er meg så vanvittig til sesongen er over og det er adjø Haglund. Jeg har aldri vært mindre interresert eller hatt mindre engasjement for LSK enn jeg har nå.
Så lite som tiltaler meg med spillet og den innsatsen som vises. Pluss på med klippekort til spillere som ikke beviser en dritt, så har vi en jævlig røre.
Gjør vondt å se at vi blir kontret i senk på bortebane, samtidig synes jeg faktisk Haglund skal ha for at han forsøkte å gå ut offensivt i dag. Vi starter med to rene spisser og en hengespiss, minner mer om en slags 4-3-3. Vi står med et høyt press og vinner ballen i en del gunstige situasjoner. Erling er dessverre alt for dårlig og har alene ødelagt flere gode muligheter. Vi mangler også en midtbane-treer med tempo i beina, Godset-spillerne er kvikkere. Ser ingen grunn til at man ikke feks gir Bonke noen minutter i 2. omgang for Ohi, kan neppe skade å prøve. Synes dommer gjør rett i å ikke blåse frispark i forkant av 0-1, eneste jeg har å utsette er at Abu kanskje burde hatt et gult i første omgang.
Bør Arnold ta det første målet? Tja, nja. En god keeper plukker det, selv om det er nonchalant forsvarsspill. Riise helt ute av posisjon på 0-2 og også rett etterpå hvor Boateng brenner over fra 5 meter. Han må justere seg i 2. omgang hvis vi ikke skal valses over på den siden. Kind Mikalsen har klart seg bra, synes jeg.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar