En påfallende mangel på spilleglede, også en ting jeg håper Haglund tar med seg og en ny trener får inn.
Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb, Søndag 19 Oktober, 15:30
Collapse
X
-
Kan noen skaffe Palmi en shorts med lommer, eller eventuelt en lue han kan stå med i hånda?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
På tide å pynte litt på målsnittet, Erling.
Det er nå nede i 0,19 per kamp.Kommentar
-
Kommentar
-
Mulig det. Vi har hatt en god sesong poengmessig, langt over hva jeg trodde før sesongen. Men det spillet som stort sett er blitt vist er ikke etter min smak. Vi har vel spilt tre-fire kamper etter min smak. Kamper som i dag kommer igjen og igjen og igjen. Jeg setter store spørsmålstegn til haglunds taktikk og laguttak.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Helt forferdelig. Grei prestasjon av Ødegård, men hvor er oresset på ballfører? Laget rygger og rygger og skuddet fra Ødegård var ikke bedre enn at Origo burde tatt. Har jo en hel hånd på ballen. Savner at disse såkalte stjernespillerene
står frem: Hvor var Moen, Palmi og Riise. Ohi er en katastrofe. Spissene er jo handligslammet og mister balllen så snart de får den.
Godset er av en helt annen kaliber med tempo og presisjon. LSK er bare ikke gode nok for 4 plassen. Prosjekt Haglund har vært mislykket. Bye, Bye!Kommentar
-
Vi bør signere en kontrakt med Palmi ganske kjapt. Får Haglund seg en ny klubb med litt penger kan vi jo fort selge Palmi og Knudzton for et tosifra antall millioner.Kommentar
-
Kommentar