Da er sesongen over - snakkes i mars
Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb, Søndag 19 Oktober, 15:30
Collapse
X
-
For en fittedommer! Hvordan i helvete unngår han å blåse før 1-0? Hvordan har ikke Adu minst 1 gult i 1. omgang og hvordan i helvete legger du til 3 min i 2. omgang? Tydeligvis mandatory å legge til 3 min. Da er det klapp på skulderen fra dommerforbundet. Hater den kødden!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Full pott for oss mens Godset bare tar 2 poeng på sine tre siste er absolutt ikke urealistisk. Blir idiotisk å gi opp håpet når det fortsatt er en mulighet!Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
På siste bildet her er vi verdensmestere i ball watching.Kommentar
-
Rett før 1. målet vant vi ballen i gunstig posisjon, men spilte den bakover. Er så drittlei den bakoverfetisjen vi bedriver. Speseilt latterlig blir det i 2. omgang når vi surrer det til gang på gang til og med innenfor egen 16. meter. Håper det er trenern det er noe i veien med (nå som han forsvinner) og ikke spillerne. Er dessverre ikke helt sikker.Kommentar
-
Tar man med Erlings håpløse valg i foranledningen til 0-2, med å slå et innlegg i en situasjon der vi er sårbare bakover for Godsets største styrke, så må det være lov å stille spørsmål ved hva LSK egentlig trener på og hvilke forberedelser som gjøres. Det er ingen plan overhode i Erlings valg der, han kvitter seg bare med ballen. Det er for enkle feil som repeteres inn i det uendelige, man er for dårlig taktisk og teknisk.Kommentar
-
4 Strømsgodset 27 14 5 8 43-35 47
5 Lillestrøm 27 11 7 9 39-31 40
6 Vålerenga 26 10 9 7 54-44 39
7 Sarpsborg 08 27 9 9 9 37-44 36
8 Start 27 10 4 13 43-52 34
9 Stabæk 26 10 4 12 40-49 34
Hvis Stabæk vinner over et Viking i fritt fall, er de 3 poeng bak oss. Sarpsborg08 har igjen oss i siste runde på hjemmebane. Vi skal møte Start, og de kan fort slå oss sånn som det ser ut mtp motivasjon i klubben akkurat nå. Jeg er dessverre redd vi skal være fornøyd med alt som eventuelt er bedre enn en 9. plass.Elska þetta félagKommentar
-
Erling irriterer meg noe grenseløst. Alltid på etterskudd når det kommer til å lese situasjoner. Gale valg med ballen i beina og selvsagt altfor lav treffprosent på sjanser. Mister ballen lett og kunne vært mye mer hissig på bakrom enn det han er. Her er Pelle mye mer hissig. At Erling er en god førstefosvarer er for lite grunnlag til at han skal starte kamper hele tiden.Kommentar
-
Tror nok vi klarer minst 7 poeng på de tre siste. Engen skal møte Rosenborg og Odd, tviler på at de får full pott i noen av de matchene. Da vil vi klare å ta femteplassen.Kommentar
-
Frykter kun 1-3 poeng på de tre siste. Havner på 7-9 og går glipp av millioner som faktisk kunne reddet klubben.Kommentar
-
Hvis Stabæk vinner over et Viking i fritt fall, er de 3 poeng bak oss. Sarpsborg08 har igjen oss i siste runde på hjemmebane. Vi skal møte Start, og de kan fort slå oss sånn som det ser ut mtp motivasjon i klubben akkurat nå. Jeg er dessverre redd vi skal være fornøyd med alt som eventuelt er bedre enn en 9. plass.Kommentar
-
Kommentar
-
Der kom dommedagsprofetene ut av ørkenen etter flere måneders hvileløst vandring. Hadde det vært teoretiske muligheter for at vi rykker ned, ville man kunne lese at vi var 100 % garantert nedrykk. Helt siden 2008 har vi vært garantert nedrykk hvert eneste år ifølge folk på forumet. Så sent som i sommer kunne vi høre om dette. Husk at det fremdeles er mulighet for poengtrekk!Kommentar
Kommentar