Overraskende nok kommer en poll fra meg. Har kun tatt med trenere som har vært linket til klubben men kanskje modsa kan legge til noen hvis vi har andre alternativer?
Hvem vil du ha som hovedtrener neste år?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hvem vil du ha som hovedtrener neste år?
192Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Stikkord: Ingen -
Jeg svarte egentlig på spørsmål om hvem jeg vil ha som hovedtrener i LSK neste år hvis ikke Magnus Haglund blir med videre. Var litt kjapp der. Så selv om jeg stemte på noen andre, spesifiser i tråden så vil jeg ha med Magnus Haglund videre som førstevalg. Ellers er mitt ønske at man går for Mark Dempsey. -
Jeg svarte egentlig på spørsmål om hvem jeg vil ha som hovedtrener i LSK neste år hvis ikke Magnus Haglund blir med videre. Var litt kjapp der. Så selv om jeg stemte på noen andre, spesifiser i tråden så vil jeg ha med Magnus Haglund videre som førstevalg. Ellers er mitt ønske at man går for Mark Dempsey.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Stemte "noen andre" fordi jeg føler at andre trenere er bedre egnet til å ta det neste steget med laget, men egentlig er det umulig å gi et godt svar. Jeg er veldig svak for Morten Tandberg. Jeg er åpen for Dempsey basert på det jeg har hørt om han. Hjertet sier at Runar kan bli bra (hodet vet ikke). Jeg kan til og med leve med at Haglund fortsetter hvis det får Johan og Petter til å bli.Kommentar
-
Kommentar
-
Ønsker først og fremst at Haglund fortsetter, men skulle han ikke fortsette sier jeg at Runar er det sikre valget. Og hodet mitt sier at Tandberg ikke er moden for såpass store oppgaver enda. Når LSK endelig er på rett kurs, er ikke gambling med hovedtrener det jeg finner mest forlokkende.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Tror ikke Haglund fortsetter. Ser ingen grunn til at han skal utsette avgjørelsen (skulle gi svar i dag, utsatt til før godset kampen) dersom det ikke var for å vurdere opp mot andre tilbud. Med tanke på resultatene i år, har han nok i forhold til i fjor faktisk gode kort på hånda i forhandling med andre klubber.
Bortsett fra de som er nevnt i pollen vil jeg tippe at Smerud er ett mulig alternativ, andre tips?Kommentar
-
Iflg folk i sarpsborg så var ikke Brian Deane noe særlig til trener på treningsfeltet. Assistenten hans ledet stort sett alle treninger, mens Deane stod sammen med spissene og skøyt på mål.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Spør du meg hva Haglund gjør, så svarer jeg at han sier til Powell hvor kjeglene skal stå, så går'n å luncher. Ukvalifisert gjetning, dårlig kilde og sikkert feil?Kommentar
-
LSK vil ha med Haglund videre, Sarp ville ikke ha med Deane videre. Når en trener leder laget til en historisk topplassering og semi i cupen så sier det seg selv at noe foregår i kulissene når man såpass tidlig går ut og sier at samarbeidet blir avsluttet.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Er vel så enkelt som at Deane ønsker seg en engelsk modell hvor han er manager og er mindre med på treningene. S08 ønsker en hovedtrener, ikke en manager. Er nok ikke mer spennende enn detSint og tverr på felt NKommentar
-
Jeg har ikke noen klare preferanser her, men det er klart at en managermodell nok krever en del mer ressurser i form av at man må ha trenere på ett høyt nivå ved siden av manageren. Mark Dempsey ledet alt av treninger i Molde som førstelagstrener når OGS var der.
Brian Deane er nok derfor tilgjengelig, men kun under forutsetning om at man må endre modell fra i dag der Magnus Haglund vel stort sett er involvert i de fleste treningene og man kan fylle på støtteapparatet med gode treneremner som ikke krever like mye erfaring.Kommentar
-
I lys av årets resultater vil jeg ha Haglund videre. Langsiktighet er bra, og vi har hevet oss med Haglund i år. Takker han nei, føler jeg Runar Kristinsson er verdt et forsøk. Han er en vinnertype, og han har LSK i hjertet. 199 kamper på Island som trener. 60% av kampene har gitt seier, 15 % uavgjort og 25% tap. Det er god statistikk. Han er 'bare' 45 år, en god alder for en trener. Blir han vår sir Alex Ferguson?LSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av BørgeEr vel så enkelt som at Deane ønsker seg en engelsk modell hvor han er manager og er mindre med på treningene. S08 ønsker en hovedtrener, ikke en manager. Er nok ikke mer spennende enn detKommentar
Kommentar