Hvem vil du ha som hovedtrener neste år?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Her tror man at det tross alt er en i praksis unison enighet om at man ikke må starte på nytt igjen, men finne en trener som kan bygge videre på det Haglund har skapt. Og så dukker pokker meg navnet Arne Erlandsen opp! Hallooooo?!!Kommentar
-
Merker at jeg blir mye mer spent på Tandberg enn på Kristinsson. Generelt er jeg mer skeptisk til trenere som har heltestatus i klubbene, siden disse trolig altfor ofte får prøve seg fremfor faktiske trenertalenter. Tandberg kan også vise til å ha levert langt over forventet av en klubb, mens Kristinsson mer kan sies å ha levert som en burde forvente av den islandske klubben med flest seriemesterskap (selv om klubben ikke hadde vunnet på en god stund). Likevel tipper jeg, uten i det hele tatt å vite, at rammene i KR er minst like gode eller bedre enn alle konkurrentene. Det samme er ikke tilfelle med Bærum. At Tandberg i tillegg er ung bør ikke tale mot han, men for han. Han leverer jo, tross sin unge alder. Selvtilliten virker også å være såpass høy at han trolig takler rampelyset med bravur.
Ung trener med masse potensial, tilsynelatende superunderholdende spillestil og en hang til å utvikle unge talenter. For meg er det rett og slett for spennende til å velge det «trygge» i en gammel helt med tilsynelatende gode resultater, direkte spillestil og drømmen og gode islendinger.
Håper uansett, som andre har nevnt, at de gjør jobben grundigere enn det som har vært vanlig i norske klubber, og grundigere enn jeg har forutsetninger til å gjøre.FerdigskåraKommentar
-
Runar Kristinsson kommer i løpet av kort tid til Norge for å forhandle med Lillestrøm om en mulig trener-kontrakt, skriver nettstedet fotbolti.net.
Kristinsson (45) er for tiden trener for KR Reykjavik. Han spilte på slutten av 1990-tallet for romeriksklubben.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Hvis vi skal tro rapportene fra Island, virker det som en done deal at Runar blir vår nye trener. Det virker nesten som om han bare skal igjennom legesjekken (les: forhandle sine personlige betingelser).
Er det bare Runar og islendingene som er åpne i forhold til det lukkede regimet vi kjenner fra Åråsen, eller selger han skinnet før björnen er skutt...?Elska þetta félagKommentar
-
Er det ikke slik det må og bør være i slike prosesser, at LSK ikke kan gå ut med hvem de snakker med og hva de tenker før det er avgjort? Hvem ville gidde å prate med oss hvis de risikerte å bli offentlig kandidat for klubben, før ting var klart? Husker vanviddet med lista over 40 (!) aktuelle til Vålerenga før jul 2013, som ble til sju seinere (bl.a. Høgmo, Jönsson, Wieghorst) og hvor Rekdal åpenbart var 4.-valget. Ikke bra for ham vil jeg tro, og det samme kan det være, men uansett ikke et eksempel til etterfølgelse.
Jeg regner med mye har skjedd bak kulissene allerede, ellers vil det ta for lang tid å få en avklaring.Kommentar
-
Kan godt hende jeg har skivebom nå, men jeg stusser litt på ansettelsen. Ikke fordi jeg ikke vil ha Runar, han er tredjevalget mitt bak Solbakken og Rösler, iallfall av realistiske navn jeg kjenner til. Men jeg stusser på ansettelsen fordi det utad virker som de "alltid" finner treneren som først har blitt lansert på forumet. Noen som vet hvordan prosessen rundt treneransettelser er i klubben? Utad virker det litt som enklest mulig utvei.
Håper det ligger en liste med 20 navn på pulten til Bjarmann, der hver og en har blitt evaluert opp, ned og i mente.Kommentar
-
Han var jo høyaktuell før Haglund kom også.
Klubben ser vel det alle andre ser, nemlig at LSKs lokale forankring har blitt svekket og oppslutningen rundt klubben har sunket. Det skyldes både dårlige resultater og generell lavkonjunktur i norsk fotball, men også en trener som har en del å gå på når det gjelder karisma og å skape entusiasme rundt klubben, selv om han kan greiene sine.
Runar har jo et stort navn i klubben, han er en legendarisk midtbanespiller for oss. Det skaper i seg selv en forbindelse mellom ham og LSKs tilhengere. Han er islandsk, han har gode meritter med KR, kjenner alt som rører seg av fotballfolk på øya og vil gjøre LSK til en attraktiv klubb for unge og billige islandske spillere.
Det er mange på forumet som forstår seg på fotball, men jeg tviler på at LSK bruker det som sannhetsvitne for hva de bør foreta seg. Jeg mener Runar er et opplagt valg, så lenge han selv ønsker å komme. Ser heller ikke bort fra at hans ansettelse kan få investorer til å kaste litt penger etter oss igjen heller. Jeg tror vi får ny giv av denne ansettelsen (nå går jeg altså ut fra at antakelsene som har blitt luftet, om at avtalen allerede er i havn, stemmer).Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kan godt hende jeg har skivebom nå, men jeg stusser litt på ansettelsen. Ikke fordi jeg ikke vil ha Runar, han er tredjevalget mitt bak Solbakken og Rösler, iallfall av realistiske navn jeg kjenner til. Men jeg stusser på ansettelsen fordi det utad virker som de "alltid" finner treneren som først har blitt lansert på forumet. Noen som vet hvordan prosessen rundt treneransettelser er i klubben? Utad virker det litt som enklest mulig utvei.
Håper det ligger en liste med 20 navn på pulten til Bjarmann, der hver og en har blitt evaluert opp, ned og i mente."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kan man gjøre noe med pollen og slette Magnus Haglund nå som han uansett er uaktuell? Er vel mer interessant å se hvem forumet vil ha som ny trener av aktuelle der ute?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kunne jo tatt med nevnte navn her som:
Rùnar
Tandberg
Dempsey
ErlandsenLast edited by Kjell.T.Ring; 23.10.2014, 11:25.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Aktuelle kandidater i tillegg burde være den mest kjente personen fra poll'er her inn: Vet ikke. Også må Magnus Powell nevnes.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar