Kristinsson er neppe Guds gave til trenergjerningen, men om alternativet er Arne Erlandsen, da gir jeg opp.
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Å straffe spillerne, med f.eks straffetrening, funker nok best hvis troppen i utgangspunktet gjør det bra og har god selvtillit, men er i fare for å bli litt sløve og ikke jobbe hardt nok. Har man derimot en tropp med dårlige prestasjoner og selvtillit hjelper det neppe med straff(men disiplin er fortsatt viktig), da er det viktigere å bygge opp troen og selvtilliten.Kommentar
-
Rúnar fortsetter! What!?!?!---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Det her er jo helt latterlig! Hele styret står ikke bak Runar, styret skal ha en løpende vurdering av situasjonen.
Hvordan i helvete tror styret i Lillestrøm Sportsklubb at denne situasjonen skal føre til at LSK skal presterer bedre!?
Dette er jo mer uprofesjonelt en Brann!Kommentar
-
Nå fikk jeg migrene, etter et såpass langt møte var det her ikke det jeg hadde trodd og håpa på. Jeg er redd for at det her vil bety nedrykk, selv om jeg selvfølgelig håper i det lengste på at RK & co vil snu den jævlige situasjonen klubben befinner seg i. Owe Halvorsen.. har ikke hatt tillit til han tidligere (spesielt etter da han beklaga til RBK for noen kommentarer han ikke ytra sjæl engang, en mann uten ryggrad)... nå er tilliten ikke-eksisterende. Rykker vi ned, er det bare å gratulere han med prestasjonen som styreleder i LSK. Fy faen.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kommentar