Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

Ja, man skulle hvertfall tro at treneren visste hvor god spilleren var på stor bane etter 3 måneder.

Kommentar

• GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

Runar sier LSK-styret ikke har peiling på fotball. Og uten spydigheter tar jeg det som et tegn på at han endelig begynner å treffe på ting og tang. Laguttaket er til og med en taktisk finte.

Kommentar

• DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4255

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Runar sier LSK-styret ikke har peiling på fotball. Og uten spydigheter tar jeg det som et tegn på at han endelig begynner å treffe på ting og tang. Laguttaket er til og med en taktisk finte.
        Kan være enig i det du skriver.

Men det er slett ikke det han faktisk sier. Overskriften til rb.no er en misvisende tabloid spissformulering.

Det Runar faktisk sier, er at kanskje 2-3 i styret har peiling på fotball, noen har litt peiling og noen har ikke peiling på fotball i det hele tatt! For min egen del vil jeg si at her synes jeg det ser ut som om Runar treffer meget presist!

Rett skal være rett!
        Elska þetta félag

Kommentar

• Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2559

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Det Runar faktisk sier, er at kanskje 2-3 i styret har peiling på fotball, noen har litt peiling og noen har ikke peiling på fotball i det hele tatt! For min egen del vil jeg si at her synes jeg det ser ut som om Runar treffer meget presist!

Rett skal være rett!
          De 2-3 er i så fall blant de som stemte for å sparke han. God analyse av han.
          Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Klimtkongen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2014
            • 424

Er vel rimelig å tro at Runar selv skjønner at trenere som leverer resultater på det nivå han gjør lever farlig. Hvis han likevel mener han gjør en grei jobb, så må han samtidig mene at spillermaterialet ikke er bedre enn resultatene viser.

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4255

Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
              Hvis han likevel mener han gjør en grei jobb, så må han samtidig mene at spillermaterialet ikke er bedre enn resultatene viser.
              Det er jo nettopp det han har sagt i hele år og som de fleste mener er noe av det minst pedagigiske han kunne finne på å gjenta og gjenta.

Siden mye tyder på at han har "mistet garderoben", til tross for at spillerne sier de står bak ham, er jeg redd mye av årsakene til det er hvordan han konsekvent har fortalt "hele verden" at spillerne ikke holder mål.
              Elska þetta félag

Kommentar

• Klimtkongen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2014
                • 424

Siden 1.mai er det kun Start som er dårligere. Så hvis han har rett er det krise.

Kommentar

• Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5918

Siden mye tyder på at spillerne backer treneren, så kan du godt utdype hva du bygget "mistet garderobe"-antakelsen på.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4255

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                    Siden mye tyder på at spillerne backer treneren, så kan du godt utdype hva du bygget "mistet garderobe"-antakelsen på.
                    Antar at den var til meg?

Jeg vet jo ikke det. Men når spillere er så åpenbart usikre når det blir snakk om plan som det Simen var i det forrige LSK-magasinet, og også Lundemo i det siste, er det for meg noe som ikke stemmer i det hele tatt. Når de blir presset, eller spurt litt mer om det, "innrømmer" jo begge to at jo, det er en plan, men vi har ikke fulgt den. Lundemo sa vel til og med noe sånt som at "nå som vi har en plan...", før han korrigerte seg selv.

Men som sagt synes jeg at de virker veldig famlende og usikre når de blir spurt om planen for hvordan de skal spille. Det har også blitt hevdet her på forumet at i alle fall én av spillerne har uttalt noe sånt som at selv om de står bak Runar betyr ikke det at de er enige i opplegget hans.

Nå mener jeg ikke å hevde at han har mistet garderoben i betydningen at det er fullt opprør og at de ønsker ham fjernet. Men hvis han av den ene eller andre årsaken ikke klarer å få dem til å spille sånn som han vil, har han etter min mening "mistet" garderoben!
                    Elska þetta félag

Kommentar

• knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9537

Nå får'n vel landslagspausa på å finspisse taktikken mot Odd.

Blir saker!

Kommentar

• Stan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 1094

Opprinnelig skrevet av knut
                        Nå får'n vel landslagspausa på å finspisse taktikken mot Odd.

Blir saker!
                        Håper han da klarer å bevise at han har peiling på fotball...

Kommentar

• Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

Tror faktisk der er kjørt for rk nå. Som jeg skrev i kamptrådene. I intervjuet var han helt på gråten g virket helt resignert. Kan han ha fått beskjed om tre poeng eller første fly hjem til Island?

Kommentar

• Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

RK så ut som en slagen mann i sta. Han svarte kort og så helt kjørt ut. Tror han er ferdig som trener nå ja

Kommentar

• Trønderkanari
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Aug 2004
                              • 84

Farvel Kristinsson! Som spiller vil du alltid bli husket som konge!

Kommentar

• knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9537

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Tror faktisk der er kjørt for rk nå. Som jeg skrev i kamptrådene. I intervjuet var han helt på gråten g virket helt resignert. Kan han ha fått beskjed om tre poeng eller første fly hjem til Island?
                                Sånn styr og stell har framstått de siste to ukene, så våger jeg ikke å håpe.

Kommentar

• fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1509

er så vanvittig irriterende at kommentatorene gjenter gang på gang at det er bedring.
                                  Har jo vært tema helt siden mai. Bedring, jobbe hardere, uheldig med enkeltprestasjoner o.l. Totat kan vi vel ikke ha vært så utrolig uheldig? Er vel heller ett tegn på at vi faktisk ikke er bedre, og når treneren ikke tar grep for å endre kamper så blir det bare surr.
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

Kommentar

• DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4255

Styret i LSK ga seg selv en mulighet til å kunne sparke Kristinsson i morgen mandag. Det skjedde etter komiske Owe Halvorsens 180 graders helomvending fra "en lys fremtid med Kristinsson" til at han skal vurderes fra kamp til kamp. Eller rettere sagt fra uke til uke.

Stabæk har både forsterket laget og har en trener. De tar 3 poeng mot oss med RK som trener. Da vil vi være på kvalik og med Runar som trener vil vi tape en kvalik, uavhengig av motstander.

Ivar Hoff, på direkten fra Lerkendal, ble også spurt om RK. Han også skryter av hvor oppreist RK har tatt stormen mot ham. Men sier også at han ikke har fått det til som trener.

I morgen, mandag den 29. august 2016, Runar Kristinsson være historie.
                                    Elska þetta félag

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Opprinnelig skrevet av Trønderkanari
                                      Farvel Kristinsson! Som spiller vil du alltid bli husket som konge!
                                      Tror han ærlig talt har ødelagt den arven også med det han har presert som trener. Rett og slett et narrespill orkestrert av en udugelig sportslig ledelse.

Kommentar

• glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

Hvorfor ikke gjøre bytter før.
                                        Malec var ingen ting i dag

Kommentar

• Trooond
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2015
                                          • 1039

Skal det komme et bytte,må det nesten bli nå. Da har ny trener 2 uker på seg
                                          Men behold Sundgot..

Men styret ønsker vel å gi han 1 kamp til, det ble jo poeng.......

Kommentar

Working...