Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1573

    Det bør i alle fall ikke være tvil om at store deler av styret bør byttes ut ved første anledning.

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

      I morgen, mandag den 29. august 2016, Runar Kristinsson være historie.
      Garantert ikke. Her tror man tillit og kontinuitet av dårlige prestasjoner skal redde oss fra nedrykk. Jeg hadde litt tro på at det skulle skje noe sist, men når man gikk ut som man gjorde i etterkant av dette og har hentet inn ekstern hjelp, så må de nok ha oss godt planta med begge beina under streken før de gjør noe.

      Det eneste som kan redde oss er at Owe Halvorsen ser på resultatene til de andre lagene i bunnen som han gjorde sist, og evaluerer Runar basert på de.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4380

        Håpløst å se han bare sitte passivt på benken i store deler av kampen. Få se litt coaching fra sidelinja da for faen! Engasjement!!! De eneste gangene han reiser seg er hvis vi scorer eller at han er tørst og skal hente drikke.
        ..................

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3373

          Minner meg om LvG på sidelinja. Bare sitter i kroken, totalt resignert.

          Kommentar

          • occean-fan!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 721

            Nå er dette kanskje bare en liten dritting og kanskje ikke helt rett engang. Men i post-match intervju virker det som han er fornøyd med at man holder seg til planen i 90 min selvom man blir liggende under. ( altså ikke endrer kampbilde )
            Vet det er pirkete men er det noe som menes er det jo skandale lang vei haha. Er dette bare piss eller stemmer det ?

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4072

              Opprinnelig skrevet av Totti21
              Det eneste som kan redde oss er at Owe Halvorsen ser på resultatene til de andre lagene i bunnen som han gjorde sist, og evaluerer Runar basert på de.
              Det var 4-4 i styret og Halvorsens dobbeltstemme avgjorde, ref. lekkasjene. Vi må håpe at de fire andre styremedlemmene kan få en av de tre til å endre sin stemme. Da er det flertall, uansett hva Owe måtte mene.
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3201

                NY trener NÅ.

                NY styreleder SÅ SNART SOM MULIG.

                Verre er det ikke. Det er fortsatt tid, men da må noe skje umiddelbart slik at erstatteren får litt tid inn mot Odd-kampen.

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4380

                  1 seier på 12 kamper. Skal ikke være nødvendig å si noe mer.
                  ..................

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    Det er spennende å være styremedlem i Spårting Club LSK om dagen skulle jeg mene.

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2558

                      Dere som fortsatt ønsker Runar Kristinsson som trener, hva er begrunnelsen for det? Ønsker seriøst svar, da spørsmålet er seriøst.
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        Og nå står Gud på TV og snakker om verdien av å kunne forsvare seg med ball, noe vi etterhvert ble ganske gode på under Haglund, men som nå er forsvunnet som dugg for sola. Faen meg så deprimerende! Eller er det blasfemi han driver med?

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          Snakkes mye om forbedringer og at det går i riktig vei, ser lyspunkter og alt det der, men vi vinner jo F*** meg aldri kamper lenger.
                          Er seriøst skuffa over RK i denne kampen. Hadde forventa en mye mer fremoverlent, agressiv og skjerpa Runar.

                          Evner jo ikke å gjøre grep underveis i kamp som setter ut motstanderen eller tar ut spillere som alle kan se underpresterer. Hvorfor i helvete spiller Malec i 90min? Hvorfor bruker han ikke mer av benken?

                          Er jo coaching i verdensklasse med negativ forstand. Runar er sikkert en dyktig trener på feltet og flink til å se folks styrker/svakheter, men synes han er utrolig naiv i inngangen til kamper og underveis.
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1472

                            Opprinnelig skrevet av fjacob82
                            synes han er utrolig naiv i inngangen til kamper og underveis.
                            Naiv i inngangen til denne kampen?
                            Jeg er enig (av det jeg så av kampen (2 omgang)) i at jeg ville hatt en enda mer aktiv på/fra sidelinjen - mer av det han har vist i intervjuer i den siste uken.

                            Kommentar

                            • Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Dere som fortsatt ønsker Runar Kristinsson som trener, hva er begrunnelsen for det? Ønsker seriøst svar, da spørsmålet er seriøst.
                              Er ikke slik at jeg ønsker han som trener, men faktum er at per dags dato er han trener for LSK, og gidder ikke kaste mer ved på bålet å skrive hvor "drita dårlig x spiller er" "verste kampen jeg har sett!" "OBOS NESTE" "HATER RK!!!" osv osv

                              Håpet selv at Arne skulle ta over, men slik ble det ikke. Da er det beste vi som supportere kan gjøre er å støtte laget så godt vi kan, det inkluderer også ikke spre negativitet overalt.
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • Klimtkongen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2014
                                • 419

                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                NY trener NÅ.

                                NY styreleder SÅ SNART SOM MULIG.

                                Verre er det ikke. Det er fortsatt tid, men da må noe skje umiddelbart slik at erstatteren får litt tid inn mot Odd-kampen.
                                Det kommer ikke til å skje. Det styret som ga fornyet tillit og satte i gang et toukers prosjekt med Erik Solèr kan ikke snu p.g.a. uavgjort i Stavanger og en uke med Erik Solèr. Runar sitter trolig trygt til etter at Tromsøkampen er blåst av. Om han sitter lenger enn det avhenger av resultater.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3201

                                  Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                                  Det kommer ikke til å skje. Det styret som ga fornyet tillit og satte i gang et toukers prosjekt med Erik Solèr kan ikke snu p.g.a. uavgjort i Stavanger og en uke med Erik Solèr. Runar sitter trolig trygt til etter at Tromsøkampen er blåst av. Om han sitter lenger enn det avhenger av resultater.
                                  Jeg tror du har helt rett. Men jeg skulle ønske det ikke var slik.

                                  Jeg håper fortsatt at vi kan klare å berge plassen, men etter min mening bør uansett Runar, Siggi og Owe være historie til neste sesong.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3201

                                    Opprinnelig skrevet av Xavi

                                    Håpet selv at Arne skulle ta over, men slik ble det ikke. Da er det beste vi som supportere kan gjøre er å støtte laget så godt vi kan, det inkluderer også ikke spre negativitet overalt.

                                    Ååååh, det er vanskelig det - men du har selvfølgelig rett, og jeg klamrer meg foreløpig til de lyspunktene jeg klarer å finne. (Og Arne er vel fortsatt i kulissene om nå resultatene fortsette å utebli).

                                    Kommentar

                                    • Gjedda
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Apr 2015
                                      • 147

                                      Irriterende repeterende gnelder av sure meninger har ikke noe konstruktivt ved seg. Å komme med kritikk uten at det ligger en positiv intensjon bak har så forferdelig liten verdi. Det er vel ingen her på forumet som ikke har fått med seg at majoriteten her ønsker at Runar skal få en fot i ræva så fort som mulig, men man trenger ikke å påpeke dette om att og om att hver jævla dag. Kanskje man burde lage to Runar tråder. En som er forbeholdt negative bemerkninger, så slipper de av oss som begynner å bli lei av å høre dette repeterende gnålet å være innom den tråden. Denne tråden har jo tatt helt av i å komme med negative kommentarer om en hedersmann som Runar. Det er nesten sånn at man begynner å bli flau over å frekventere denne tråden. Han er da vel ikke nødvendigvis noen dårlig trener selv om han har mislykkes i LSK. Det jo helt normalt at også gode trenere jevnlig ikke vil lykkes med den jobben de gjør. Jeg vil tro at han er i samme posisjon som flertallet av oss her inne. Jeg kjenner i hvertfall godt på følelsen av å ikke ha lykkes med å gjøre en god nok jobb.

                                      Kommentar

                                      • hthaug
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2004
                                        • 432

                                        Uavhengig av hva som skjer videre så gjør det vondt å innse at LSK er ferdig som toppklubb. Det gjør bare vondt å se hvordan klubben drives.

                                        Vi burde lage et sant helvete.

                                        Kommentar

                                        • Frode D. Homb
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 982

                                          Er jo lenge siden vi var en toppklubb da!

                                          Kommentar

                                          Working...