21-nyhetene på TV2 melder at styret i LSK lar Runar fortsette. Men at de ikke har tillit til ham... ^^
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Jeg tror det beste ut fra situasjonen vi står i er å tenke kontinuitet. Vi har ikke råd til å kjøpe noen ny trener..... Det er god sportslig utvikling i laget så jeg er smått optimistisk.
Styret skal huske en ting: alle og en hver i sittende styre vil bli kjent ansvarlige for nedrykket som banker på døra og snart er faktum. Er du ikke mann til å ta det ansvaret som styrevedtakene medfører: trekk deg fra styret og vis din avsky til vannskjøttelsen av Sportsklubben.
Legg også til at Romerikes Blad sin manglede trykk på saken og den vernende hånden dem legger over Runar Kristinsson. Vaktbikkja har sovnet.
Edit:
Kontinuitet? Fire/4 poeng mer enn IK Start siden 1. mai. Eneste kontinuiteten du ser her, er at ugudeligheten får fortsette!Sint og tverr på felt N👍 5Kommentar
-
Fy faen, Halvorsen! God natt!
– Det var ingen votering. Det var ikke noe tema å votere.
– Hvorfor var ikke det noe tema denne gangen?
– Det ble fremmet et forslag forrige gang, og det ble ikke fremmet noe forslag i dag.
– Betyr det at dere har full tillit til at Runar Kristinsson er mannen som redder Lillestrøm fra nedrykk?
– Vi ligger i en vanskelig tabellsituasjon, så man trenger ikke å være matematiker for å se at det er utsatt og vanskelig. Full tillit i betydningen av at vi er helt sikre på at han kommer til å greie det kan man aldri ha. Men vi har tro på at det er den beste løsningen.
– Så det betyr at dere har litt tillit?
– Vi har tillit til Runar Kristinsson. Det er ikke noe litt tillit eller mye eller lite.
– Men det virker som den er ganske skjør?
– Vi er bekymret for situasjonen. Det ville vært veldig naivt om vi ikke var bekymret for situasjonen. Full tillit i den betydningen at vi er sikre på at Runar Kristinsson gjør at vi berger plassen kan vi ikke være.
– Betyr det at Runar Kristinsson er trygg ut sesongen?
– Slik vi anser det i dag, er han det.
Kommentar
-
Styret skal huske en ting: alle og en hver i sittende styre vil bli kjent ansvarlige for nedrykket som banker på døra og snart er faktum. Er du ikke mann til å ta det ansvaret som styrevedtakene medfører: trekk deg fra styret og vis din avsky til vannskjøttelsen av Sportsklubben.Kommentar
-
Her snakkes det om at det ikke nytter å skrike ukvemsord under kampen. Det har hvertfall ikke hjulpet å prøve å støtte. Nå er jeg for første gang siden 90 livredd og nå er jeg mer redd enn da. Elsker Lillestrøm og LSK som klubb. Jeg lover å møte opp på årsmøtet neste år i OBOS for å fortelle det møkkastyret at de har ødelagt min hverdag og min festdag. Ikke sint på Runar lenger. Han forstår ikke at han ikke holder mål. Men ALLE andre ser det. Denne vinteren blir blytung.
👍 3Kommentar
-
Dette LSK styret har gult og svart blod på henda.
Hvordan kan man velge å fortsette med en trener som ikke vinner fotballkamper?
Det hjelper ikke om det er fremgang, vi vinner ikke og er i ferd med å rykke ned.
Dette blir en jævla mørk høst.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Vi har IKKE rykket ned enda. Runar blir sittende, og som det klokt ble sagt igår.. fasit på det man velger og alternativene man ikke valgte - for resultatet 2016 - VET vi ikke, og kommer ikke tiil å få vite.
Sånn er det.
Runar blir trolig ut sesongen sies det.
Da hjelper det ikke gå i ring her å si "dette går ikke".
Vi har bare ett valg, og det er å fortsette å støtte gutta som står samlet og skal kjempe for poengene.
👍 1Kommentar
-
LSK anno 2016 har levert nok bidrag til en hel sesong av nytt på nytt.Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Owe Halvorsen må jo være den største tåkefyrsten som noensinne har vanæret Åråsen. Jeg sier som jeg har sagt før: Meld dere inn i LSK og bidra til å få bort denne mannen.👍 1Kommentar
-
Vi har IKKE rykket ned enda. Runar blir sittende, og som det klokt ble sagt igår.. fasit på det man velger og alternativene man ikke valgte - for resultatet 2016 - VET vi ikke, og kommer ikke tiil å få vite.
Sånn er det.
Runar blir trolig ut sesongen sies det.
Da hjelper det ikke gå i ring her å si "dette går ikke".
Vi har bare ett valg, og det er å fortsette å støtte gutta som står samlet og skal kjempe for poengene.👍 1Kommentar
-
Mange kloke hoder her som kunne styrt klubben ut i Europa, verv dere! Det er bare å innse: vi har vært så økonomisk skakkjørt i mange år at det er kun flaks som gjør at vi ikke har spilt Adecco.
OBOS- spøkelset er der og det er smertelig å være supporter, men jeg tror allikevel ikke vi kommer oppover tabellen med å sparke folk i tur og orden________________________
TB👍 1Kommentar
-
Vi spiller uansett Erlandsen-fotball, så for meg er det uforståelig at vi ikke heller velger å gå for en løsning med en trener som kan dette til fingerspissene enn en dårligere utgave. En trener som velger å bruke Malec på topp til tross for at han er elendig i lufta feilvendt, og Martin på midten når vi bare skal slå langt bakfra og krige, er det ikke noe håp for. Vi har aldri spilt mer krigefotball enn vi gjør nå under Runar, og likevel sitter Bonke og varmer benken i 90 minutter, mens en treig og lat franskmann loffer rundt på midten uten mål og mening. Virker som rullgardina har gått helt ned for Runar, og han virker ikke til å ha et fnugg selvtillit selv heller. Klapper ikke til fansen før match og virker overraska når han får applaus etter pause. Ser ingen håp for klubben med denne mannen bak roret, og han kommer uansett ikke til å trene oss neste år.
Få inn Erlandsen - det er bedre å ha prøvd noe enn å se skuta gå rett ned.Lauken er vår venn!👍 7Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HolterkanariOBOS- spøkelset er der og det er smertelig å være supporter, men jeg tror allikevel ikke vi kommer oppover tabellen med å sparke folk i tur og orden
Skal være enig i at laget er rævva, men vi underpresterer under Runar.
Derfor skulle han jo selvfølgelig også ha vært fjærna for lengst. Slik at vi kunne ha klatra.
👍 3Kommentar
-
Da valgte styret at vi skal spille i første divisjon neste år. Blir spennende å se om de fornøyde med å sabotert så mye for klubben, eller om de vil forsette å prøve å få oss enda lenger ned neste år.👍 1Kommentar
-
Mange kloke hoder her som kunne styrt klubben ut i Europa, verv dere! Det er bare å innse: vi har vært så økonomisk skakkjørt i mange år at det er kun flaks som gjør at vi ikke har spilt Adecco.
OBOS- spøkelset er der og det er smertelig å være supporter, men jeg tror allikevel ikke vi kommer oppover tabellen med å sparke folk i tur og orden
Virker som om du tror at den inkompetente treneren vår plutselig skal bli en god trener og begynne å vinne igjen over natta.Kommentar
Kommentar