Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4255

21-nyhetene på TV2 melder at styret i LSK lar Runar fortsette. Men at de ikke har tillit til ham... ^^
    Elska þetta félag

Kommentar

• Holterkanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2009
      • 589

Jeg tror det beste ut fra situasjonen vi står i er å tenke kontinuitet. Vi har ikke råd til å kjøpe noen ny trener..... Det er god sportslig utvikling i laget så jeg er smått optimistisk.

Kommentar

• Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2559

Styret skal huske en ting: alle og en hver i sittende styre vil bli kjent ansvarlige for nedrykket som banker på døra og snart er faktum. Er du ikke mann til å ta det ansvaret som styrevedtakene medfører: trekk deg fra styret og vis din avsky til vannskjøttelsen av Sportsklubben.

Legg også til at Romerikes Blad sin manglede trykk på saken og den vernende hånden dem legger over Runar Kristinsson. Vaktbikkja har sovnet.

Edit:
        Opprinnelig skrevet av Holterkanari
        Jeg tror det beste ut fra situasjonen vi står i er å tenke kontinuitet. Vi har ikke råd til å kjøpe noen ny trener..... Det er god sportslig utvikling i laget så jeg er smått optimistisk.
        Kontinuitet? Fire/4 poeng mer enn IK Start siden 1. mai. Eneste kontinuiteten du ser her, er at ugudeligheten får fortsette!
        Sint og tverr på felt N

Kommentar

• LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3410

Fy faen, Halvorsen! God natt!

– Det var ingen votering. Det var ikke noe tema å votere.

– Hvorfor var ikke det noe tema denne gangen?

– Det ble fremmet et forslag forrige gang, og det ble ikke fremmet noe forslag i dag.

– Betyr det at dere har full tillit til at Runar Kristinsson er mannen som redder Lillestrøm fra nedrykk?

– Vi ligger i en vanskelig tabellsituasjon, så man trenger ikke å være matematiker for å se at det er utsatt og vanskelig. Full tillit i betydningen av at vi er helt sikre på at han kommer til å greie det kan man aldri ha. Men vi har tro på at det er den beste løsningen.

– Så det betyr at dere har litt tillit?

– Vi har tillit til Runar Kristinsson. Det er ikke noe litt tillit eller mye eller lite.

– Men det virker som den er ganske skjør?

– Vi er bekymret for situasjonen. Det ville vært veldig naivt om vi ikke var bekymret for situasjonen. Full tillit i den betydningen at vi er sikre på at Runar Kristinsson gjør at vi berger plassen kan vi ikke være.

– Betyr det at Runar Kristinsson er trygg ut sesongen?

– Slik vi anser det i dag, er han det.

Kommentar

• plantemiddel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2012
            • 820

Opprinnelig skrevet av Børge
            Styret skal huske en ting: alle og en hver i sittende styre vil bli kjent ansvarlige for nedrykket som banker på døra og snart er faktum. Er du ikke mann til å ta det ansvaret som styrevedtakene medfører: trekk deg fra styret og vis din avsky til vannskjøttelsen av Sportsklubben.
            Bortsett fra de fire styremedlemme som kommer til å fraskrive seg enhvert ansvar når nedrykket er et faktum.

Kommentar

• Trooond
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2015
              • 1039

Hva er det for slags styreleder. Han sier jo at treneren ikke har full tillit, men velger å beholde ham?

​​​​​​Værre enn Runar i media jo, og har null forståelse for å drive en klubb

Kommentar

• ynnor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 857

Her snakkes det om at det ikke nytter å skrike ukvemsord under kampen. Det har hvertfall ikke hjulpet å prøve å støtte. Nå er jeg for første gang siden 90 livredd og nå er jeg mer redd enn da. Elsker Lillestrøm og LSK som klubb. Jeg lover å møte opp på årsmøtet neste år i OBOS for å fortelle det møkkastyret at de har ødelagt min hverdag og min festdag. Ikke sint på Runar lenger. Han forstår ikke at han ikke holder mål. Men ALLE andre ser det. Denne vinteren blir blytung.

Kommentar

• Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

Dette LSK styret har gult og svart blod på henda.

Hvordan kan man velge å fortsette med en trener som ikke vinner fotballkamper?
                  Det hjelper ikke om det er fremgang, vi vinner ikke og er i ferd med å rykke ned.

Dette blir en jævla mørk høst.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1480

Vi har IKKE rykket ned enda. Runar blir sittende, og som det klokt ble sagt igår.. fasit på det man velger og alternativene man ikke valgte - for resultatet 2016 - VET vi ikke, og kommer ikke tiil å få vite.
                    Sånn er det.
                    Runar blir trolig ut sesongen sies det.
                    Da hjelper det ikke gå i ring her å si "dette går ikke".
                    Vi har bare ett valg, og det er å fortsette å støtte gutta som står samlet og skal kjempe for poengene.

Kommentar

• DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4255

Opprinnelig skrevet av Trooond
                      Hva er det for slags styreleder. Han sier jo at treneren ikke har full tillit, men velger å beholde ham?

​​​​​​Værre enn Runar i media jo, og har null forståelse for å drive en klubb
                      Uwe Halvorsen sier til TV2 at de ikke har tillit til at Runar redder klubben fra nedrykk. Men de mener det er den beste løsningen...

LSK anno 2016 har levert nok bidrag til en hel sesong av nytt på nytt.
                      Elska þetta félag

Kommentar

• G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3251

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Uwe Halvorsen sier til TV2 at de ikke har tillit til at Runar redder klubben fra nedrykk. Men de mener det er den beste løsningen...

LSK anno 2016 har levert nok bidrag til en hel sesong av nytt på nytt.

Owe Halvorsen må jo være den største tåkefyrsten som noensinne har vanæret Åråsen. Jeg sier som jeg har sagt før: Meld dere inn i LSK og bidra til å få bort denne mannen.

Kommentar

• LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3410

Må klype meg i armen over uttalelsen til Owe. Og den mannen er styreleder i Sportsklubben!

Kommentar

• Langballa
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2014
                            • 328

Opprinnelig skrevet av Tvilling
                            Vi har IKKE rykket ned enda. Runar blir sittende, og som det klokt ble sagt igår.. fasit på det man velger og alternativene man ikke valgte - for resultatet 2016 - VET vi ikke, og kommer ikke tiil å få vite.
                            Sånn er det.
                            Runar blir trolig ut sesongen sies det.
                            Da hjelper det ikke gå i ring her å si "dette går ikke".
                            Vi har bare ett valg, og det er å fortsette å støtte gutta som står samlet og skal kjempe for poengene.
                            Veldig enig. Men mener også at et såpass vaklende styre vi har bør ta hatten å gå etter sesongen... viktigste nå er å støtte gutta OG Runar! Han har ikke satt seg i denne situasjonen fordi han hater lsk! Han kom hit for å trene klubben han elsker! Og han har kommet for å bli

Kommentar

• Holterkanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2009
                              • 589

Mange kloke hoder her som kunne styrt klubben ut i Europa, verv dere! Det er bare å innse: vi har vært så økonomisk skakkjørt i mange år at det er kun flaks som gjør at vi ikke har spilt Adecco.
                              OBOS- spøkelset er der og det er smertelig å være supporter, men jeg tror allikevel ikke vi kommer oppover tabellen med å sparke folk i tur og orden

Kommentar

• Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

Vi spiller uansett Erlandsen-fotball, så for meg er det uforståelig at vi ikke heller velger å gå for en løsning med en trener som kan dette til fingerspissene enn en dårligere utgave. En trener som velger å bruke Malec på topp til tross for at han er elendig i lufta feilvendt, og Martin på midten når vi bare skal slå langt bakfra og krige, er det ikke noe håp for. Vi har aldri spilt mer krigefotball enn vi gjør nå under Runar, og likevel sitter Bonke og varmer benken i 90 minutter, mens en treig og lat franskmann loffer rundt på midten uten mål og mening. Virker som rullgardina har gått helt ned for Runar, og han virker ikke til å ha et fnugg selvtillit selv heller. Klapper ikke til fansen før match og virker overraska når han får applaus etter pause. Ser ingen håp for klubben med denne mannen bak roret, og han kommer uansett ikke til å trene oss neste år.

Få inn Erlandsen - det er bedre å ha prøvd noe enn å se skuta gå rett ned.
                                Lauken er vår venn!

Kommentar

• knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9537

OBOS- spøkelset er der og det er smertelig å være supporter, men jeg tror allikevel ikke vi kommer oppover tabellen med å sparke folk i tur og orden
                                  Så hvis vi rykker ned, så mener du at det hele tiden var gitt fordi laget ikke var bedre enn den da 15.plassen de presterte?

Skal være enig i at laget er rævva, men vi underpresterer under Runar.

Derfor skulle han jo selvfølgelig også ha vært fjærna for lengst. Slik at vi kunne ha klatra.

Kommentar

• forzafugla!
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 461

Da valgte styret at vi skal spille i første divisjon neste år. Blir spennende å se om de fornøyde med å sabotert så mye for klubben, eller om de vil forsette å prøve å få oss enda lenger ned neste år.

Kommentar

• knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9537

Kan ikke skjønne at vi skal ha noen form for økonomi til å drifte videre i første div. Eneste må være om Trond Mohn får noe over seg.

Detta blir enten TL 2017 eller ingenting.

Kommentar

• ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

Hvis vi mot formodning redder oss på målstreken er det da nok til at man kan si at RK og styret har gjort en bra jobb?

Kommentar

• forzafugla!
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 461

Mange kloke hoder her som kunne styrt klubben ut i Europa, verv dere! Det er bare å innse: vi har vært så økonomisk skakkjørt i mange år at det er kun flaks som gjør at vi ikke har spilt Adecco.
                                          Så kom med et bedre forslag da vel! Vi har prøvd å la det humpe å gå med Runar, noe som har ført til at vi er i den situasjonene vi er i. Hvis du bare skal kritisere uten å komme med noen forslag selv, er det vel bedre at du holder munn...

Virker som om du tror at den inkompetente treneren vår plutselig skal bli en god trener og begynne å vinne igjen over natta.

Kommentar

Working...