Jeg synes også Frode Kippe utfordrer Runars autoritet her;
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
-
Kontraster:
Etter 1-1 borte mot AaFK, der Stabæk egentlig spiller ut hjemmelaget i 75 minutter, så står både Bradley og Grossman i etterkant og er misfornøyd til svært misfornøyd med prestasjonen. Her på bjerget er både trener og diverse spillere sånn passe fornøyd med å holde nullen og ta poeng mot ligaens desiderte prugelknabe.
Middelmådighet har ett hjem på Åråsen.Kommentar
-
Media skriver at vi er overraskelseslaget ved siden av Stabæk. Det sier at omgivelsene er vant med at vi er et bunnlag. Det er ingen ny vin som styrer på Åråsen. Det er gammel årgang og oppskrift som bestemmer og styrer på Åråsen. Tar nok mange år før vi er et topplag. Målt i budsjett så har vi underprestert siden 2007 da vi vant cupen.Kommentar
-
Hvis resultaene går vår vei til helga, vi slår Odd, bart tar molde og godset ikke vinner sin kamp, så ligger vi på femteplass. Skulle Viking også tape og vi vinner med et par mål passerer vi også dem. Jeg for min del synes sesongen er helt okKommentar
-
Media skriver at vi er overraskelseslaget ved siden av Stabæk. Det sier at omgivelsene er vant med at vi er et bunnlag. Det er ingen ny vin som styrer på Åråsen. Det er gammel årgang og oppskrift som bestemmer og styrer på Åråsen. Tar nok mange år før vi er et topplag. Målt i budsjett så har vi underprestert siden 2007 da vi vant cupen."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Jeg er fortsatt positiv, men faktum er at folk er fornøyde når vi blir nr. 5 osv. Jeg husker på 90-tallet, da hadde du fått pryl for å si noe sånt. Den beste lykkepillen er en LSK-medalje, men klubben har sakte men sikkert blitt en middelhavsfarer i prestasjon og ånd. Vi har ikke nok vinnerskaller på Åråsen. Den beste spilleren vår får lov til å trene for seg selv og stå over kamper selv om han kan spille. Det sier mye om at middels gode spillere i LSKs stall styrer showet på Åråsen og Runar er spillerens mann som dilter etter spillerne.Kommentar
-
Du gir deg virkelig ikke. Dette har vi snakket om før, men du mener tydeligvis at Bonke har misforstått, at det ikke er omtanke eller omsorg, men dilting?:
Samtidig mener han trener Runar Kristinsson har mye av æren, både for hans egen og lagets del.
– Runar er en annen type trener enn de jeg er vant til fra Nigeria. Han er sosial og bryr seg virkelig om deg. Alle på laget har lyst til å gi hundre prosent for ham, hver eneste kamp. Det blir som med mødre. De gjør alt for en når man er mindre og man forsøker alt man kan for å gjengjelde den kjærligheten.Kommentar
-
Ja, og noen ganger så er det, som jeg har påpekt før, også negative sider ved å være en spillerens trener. Du har tidligere ment at dette kun er positivt. Så kan du trekke den konklusjonen du vil av Andersson-saken. Det er ikke bra for klubben det som nå skjer, etter mitt skjønn.Kommentar
-
Hvis spillerne ga 100% mot Strømmen og Sandefjord, da tør jeg ikke tenke på hvor dårlig de kan spille hvis de senker seg til 80% .VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Men det skal de ha i Sandefjord.
Aldri vært borte i mer vennlig trafikk.
Ble sluppet frem i alle kryss jeg ville inn i, selv om lang, lang kø, sto omtrent stille.
:-)
Tilbake til fotball.
Såvidt jeg forstår, blir det ikke uttalt at man er fornøyd med kampen, tvert imot.
Bare at man er fornøyd med å holde nullen.Kommentar
-
Men det skal de ha i Sandefjord.
Aldri vært borte i mer vennlig trafikk.
Ble sluppet frem i alle kryss jeg ville inn i, selv om lang, lang kø, sto omtrent stille.
:-)
Tilbake til fotball.
Såvidt jeg forstår, blir det ikke uttalt at man er fornøyd med kampen, tvert imot.
Bare at man er fornøyd med å holde nullen.Kommentar
-
Kommentar
-
Godt å se at kravene om en saklig debatt bare går en veg."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Det er greit med humor, men nå er det så mye dumt og useriøst i så mange tråder at det går på interessen løs for min del. Enkelte som tidligere har hatt mye interessant og relevant å komme med, bidrar nå bare med vås.Kommentar
-
Interessant at relativt godt begrunnede meninger blir rakket ned på så fort man er uenig, mens fjas over en lav sko tillates av de samme folka.
Selv mitt irritasjonsfjas under kamp blir mildt i forhold til noe som andre lirer av seg.Kommentar
-
Men for å få tråden tilbake til tema:
Etter kampen sist uttalte Kristinsson, som Trooond var inne på, at de var fornøyd med å holde nullen. Han snakka også opp Sandefjord før kampen, noe andre her inne (med rette) reagerte på.
Assistenten hans uttalte seg også etter kampen, men han sa no sånnt som at "dette var dårlig".
For meg virker det som om Kristinsson prøver "å skjerme" spillera når det går trådt, men at han er klar over tingenes tilstand, ref Siggi. Og det er vel greit å gjøre?Kommentar
-
Jeg har sikkert ikke mye spesielt stor dyptgående meninger og interessante innspill, så det er neppe noe stort tap at jeg ikke tar meg bryet med å bidra noe spesielt eller lese alt som skrives her inne. Ikke at livet mitt blir så mye fattinger å lese strofer som den knut kom med her om dagen: "Fornøyd med Thailandsturen; fikk klamydia, gonoré, herpes, syfilis, er temmelig sikker på at jeg pulte en kar, men slapp unna aids da "
Denne posten burde vel hørt hjemme i den ypperlige tråden BennyLem lagde for noen år siden: "Nå er det mye rart på hovedforumet om dagen" - så jeg er sikkert off-topic selv, men siden andre kastet den første steinen først osv...Sint og tverr på felt NKommentar
Kommentar