Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode D. Homb
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 982

Jeg synes også Frode Kippe utfordrer Runars autoritet her;
    SANDEFJORD: LSK-kaptein Frode Kippe var langt fra fornøyd med 0-0 og to tapte poeng mot bunnlaget Sandefjord.

Kommentar

• GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

Kontraster:

Etter 1-1 borte mot AaFK, der Stabæk egentlig spiller ut hjemmelaget i 75 minutter, så står både Bradley og Grossman i etterkant og er misfornøyd til svært misfornøyd med prestasjonen. Her på bjerget er både trener og diverse spillere sånn passe fornøyd med å holde nullen og ta poeng mot ligaens desiderte prugelknabe.

Middelmådighet har ett hjem på Åråsen.

Kommentar

• Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

Media skriver at vi er overraskelseslaget ved siden av Stabæk. Det sier at omgivelsene er vant med at vi er et bunnlag. Det er ingen ny vin som styrer på Åråsen. Det er gammel årgang og oppskrift som bestemmer og styrer på Åråsen. Tar nok mange år før vi er et topplag. Målt i budsjett så har vi underprestert siden 2007 da vi vant cupen.

Kommentar

• kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2428

Hvis resultaene går vår vei til helga, vi slår Odd, bart tar molde og godset ikke vinner sin kamp, så ligger vi på femteplass. Skulle Viking også tape og vi vinner med et par mål passerer vi også dem. Jeg for min del synes sesongen er helt ok

Kommentar

• Percy Nilegård
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 5146

Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
            Media skriver at vi er overraskelseslaget ved siden av Stabæk. Det sier at omgivelsene er vant med at vi er et bunnlag. Det er ingen ny vin som styrer på Åråsen. Det er gammel årgang og oppskrift som bestemmer og styrer på Åråsen. Tar nok mange år før vi er et topplag. Målt i budsjett så har vi underprestert siden 2007 da vi vant cupen.
            Har noen stjålet lykkepillene dine Frode? Du var jo så positiv tidligere i sesongen
            "Alltid blodsprengt"!
            Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Frode D. Homb
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 982

Jeg er fortsatt positiv, men faktum er at folk er fornøyde når vi blir nr. 5 osv. Jeg husker på 90-tallet, da hadde du fått pryl for å si noe sånt. Den beste lykkepillen er en LSK-medalje, men klubben har sakte men sikkert blitt en middelhavsfarer i prestasjon og ånd. Vi har ikke nok vinnerskaller på Åråsen. Den beste spilleren vår får lov til å trene for seg selv og stå over kamper selv om han kan spille. Det sier mye om at middels gode spillere i LSKs stall styrer showet på Åråsen og Runar er spillerens mann som dilter etter spillerne.

Kommentar

• ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2509

Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                Runar er spillerens mann som dilter etter spillerne.
                Du gir deg virkelig ikke. Dette har vi snakket om før, men du mener tydeligvis at Bonke har misforstått, at det ikke er omtanke eller omsorg, men dilting?:

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                Samtidig mener han trener Runar Kristinsson har mye av æren, både for hans egen og lagets del.
                – Runar er en annen type trener enn de jeg er vant til fra Nigeria. Han er sosial og bryr seg virkelig om deg. Alle på laget har lyst til å gi hundre prosent for ham, hver eneste kamp. Det blir som med mødre. De gjør alt for en når man er mindre og man forsøker alt man kan for å gjengjelde den kjærligheten.

Kommentar

• Frode D. Homb
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 982

Ja, og noen ganger så er det, som jeg har påpekt før, også negative sider ved å være en spillerens trener. Du har tidligere ment at dette kun er positivt. Så kan du trekke den konklusjonen du vil av Andersson-saken. Det er ikke bra for klubben det som nå skjer, etter mitt skjønn.

Kommentar

• maurakanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 641

Hvis spillerne ga 100% mot Strømmen og Sandefjord, da tør jeg ikke tenke på hvor dårlig de kan spille hvis de senker seg til 80% .
                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Trooond
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2015
                      • 1039

Men det skal de ha i Sandefjord.
                      Aldri vært borte i mer vennlig trafikk.
                      Ble sluppet frem i alle kryss jeg ville inn i, selv om lang, lang kø, sto omtrent stille.
                      :-)
                      Tilbake til fotball.
                      Såvidt jeg forstår, blir det ikke uttalt at man er fornøyd med kampen, tvert imot.
                      Bare at man er fornøyd med å holde nullen.

Kommentar

• knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9537

Opprinnelig skrevet av Trooond
                        Men det skal de ha i Sandefjord.
                        Aldri vært borte i mer vennlig trafikk.
                        Ble sluppet frem i alle kryss jeg ville inn i, selv om lang, lang kø, sto omtrent stille.
                        :-)
                        Tilbake til fotball.
                        Såvidt jeg forstår, blir det ikke uttalt at man er fornøyd med kampen, tvert imot.
                        Bare at man er fornøyd med å holde nullen.
                        Fornøyd med Thailandsturen; fikk klamydia, gonoré, herpes, syfilis, er temmelig sikker på at jeg pulte en kar, men slapp unna aids da

Kommentar

• El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

Opprinnelig skrevet av knut
                          Fornøyd med Thailandsturen; fikk klamydia, gonoré, herpes, syfilis, er temmelig sikker på at jeg pulte en kar, men slapp unna aids da
                          Oppsøk noen.
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2962

Opprinnelig skrevet av El Caco
                            Oppsøk noen.
                            Bare ikke meg!

Kommentar

• Frode D. Homb
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 982

Opprinnelig skrevet av knut
                              Fant dette om HIV: Inkubasjonstid

Svært varierende. 50-70% av de smittede utvikler primærinfeksjon (akutt hivsykdom) 2-4 uker etter smitte. Mange av de hivsmittede forblir asymptomatiske flere år etter smittetidspunkt.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

Godt å se at kravene om en saklig debatt bare går en veg.
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3251

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                  Godt å se at kravene om en saklig debatt bare går en veg.
                                  Det er greit med humor, men nå er det så mye dumt og useriøst i så mange tråder at det går på interessen løs for min del. Enkelte som tidligere har hatt mye interessant og relevant å komme med, bidrar nå bare med vås.

Kommentar

• LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3410

For noe forbanna drit folk legger ut her, har Modsa tatt sommerferie?

Kommentar

• Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

Interessant at relativt godt begrunnede meninger blir rakket ned på så fort man er uenig, mens fjas over en lav sko tillates av de samme folka.
                                      Selv mitt irritasjonsfjas under kamp blir mildt i forhold til noe som andre lirer av seg.

Kommentar

• knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9537

Opprinnelig skrevet av G-Man
                                        Det er greit med humor, men nå er det så mye dumt og useriøst i så mange tråder at det går på interessen løs for min del. Enkelte som tidligere har hatt mye interessant og relevant å komme med, bidrar nå bare med vås.
                                        Trodde et sekund du prata om meg her...

Men for å få tråden tilbake til tema:

Etter kampen sist uttalte Kristinsson, som Trooond var inne på, at de var fornøyd med å holde nullen. Han snakka også opp Sandefjord før kampen, noe andre her inne (med rette) reagerte på.

Assistenten hans uttalte seg også etter kampen, men han sa no sånnt som at "dette var dårlig".

For meg virker det som om Kristinsson prøver "å skjerme" spillera når det går trådt, men at han er klar over tingenes tilstand, ref Siggi. Og det er vel greit å gjøre?

Kommentar

• Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2559

Opprinnelig skrevet av G-Man
                                          Merker selv at det går veldig ut over interessen til både å lese og å bidra selv her inne pga forbaska mye fjas, tull og useriøse innlegg. En spøk i ny og ne går an, men når det bare blir fjas er det særdeles lite givende. Også denne diskusjonen om at Johan selv har meldt seg skadet - snakk om å diskutere for å diskutere og gripe etter halmstrå. "Problemet" er vel at den mannen denne tråden handler om, faktisk har fått laget inn på et tålig greit spor og det presteres i grunn rundt forventet av laget - da er det best å lage litt fuzz/morsomheter ut av at noen er fornøyd med at man i det minste fikk med seg det ene poenget etter en relativt dårlig kamp eller at Johan melder seg skadet og ikke i stand til å bidra i kamp eller på trening.

Jeg har sikkert ikke mye spesielt stor dyptgående meninger og interessante innspill, så det er neppe noe stort tap at jeg ikke tar meg bryet med å bidra noe spesielt eller lese alt som skrives her inne. Ikke at livet mitt blir så mye fattinger å lese strofer som den knut kom med her om dagen: "Fornøyd med Thailandsturen; fikk klamydia, gonoré, herpes, syfilis, er temmelig sikker på at jeg pulte en kar, men slapp unna aids da "

Denne posten burde vel hørt hjemme i den ypperlige tråden BennyLem lagde for noen år siden: "Nå er det mye rart på hovedforumet om dagen" - så jeg er sikkert off-topic selv, men siden andre kastet den første steinen først osv...
                                          Sint og tverr på felt N

Kommentar

Working...