Egentlig gjør Runar det meste rett. Vi kan med seier over odderane ta steget helt opp der igjen. Han har levert med mange nye unge og umeritterte spillere. Jeg er faktisk litt imponert.
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
-
Slettes ikke verst, og lover godt for resten av hans era her.
Det kan virkelig komme noe godt utav dette.
Likevel skulle jeg ønske han kom seg mer på offensiven - slik han var som spiller - litt mer fryktinngydende.
Vi kan med fordel bli et enda mer spillende, underholdende, vinnende lag på alle måter.
Atter en genaeralprøve i så måte mot Odd hjemme.LSK Norges beste lagKommentar
-
Altså, han er ny i jobben og har tapt bare 3 av 13 seriekamper.
Slettes ikke verst, og lover godt for resten av hans era her.
Det kan virkelig komme noe godt utav dette.
Likevel skulle jeg ønske han kom seg mer på offensiven - slik han var som spiller - litt mer fryktinngydende.
Vi kan med fordel bli et enda mer spillende, underholdende, vinnende lag på alle måter.
Atter en genaeralprøve i så måte mot Odd hjemme.
Jeg er så fryktelig glad vi slipper stadige cowboy-uttalelser fra trenere som ikke har oppnådd noe. Når Kjetil Rekdal eller Lars Bohinen er cowboyer, så slipper de unna med det fordi de har hatt noen utrolige karrierer, men når folk som ikke har spilt på høyt nivå sjøl, er for mye cowboyer, så blir det pinlig.
Runar går for å være den beste islendingen som har spilt i ligaen ved siden av han spissen til de unevnelige, så han kan jo være cowboy. Men ikke for mye av det.Last edited by Frode D. Homb; 24.06.2015, 16:57.Kommentar
-
Lars Bohinen presenterte seg selv som trener for Sandefjord for sponsorer ved å vise en 7 minutters video av sin egen karrière. Ingen burde slippe unna med det.Kommentar
-
3-3 borte mot FKH, men som Runar sier i etterkant, vi holder ihvertfall avstanden til laget som ligger fjerde sist i TL. Konformt og trygt, skikkelig 2015 i sosialdemokratiet. Ingen trusler om ekstratreninger eller reine ord for det som blir prestert av kollektivet på banen. Sånt slutta vi med da vi sparka han som ikke klarte gi oss mer enn fjerdeplasser.
Men lurer jammen på om ikke mye av sjela til klubben også forsvant med den sparkinga, det som gjorde LSK annerledes.Kommentar
-
Jeg så riktignok bare andre omgang i dag, men da spilte vi godt. Vi var godt organisert, og Haugesunds første skudd på mål i omgangen var vel faktisk flaksescoringen deres. Jeg syns det er en plan for hva laget prøver å gjøre med ballen. Det er mindre av tversoverspillingen som fikk folk til å dø sakte på tribunen under svensken.
Stiller imidlertid spørsmål ved valget av Margeirsson foran Bonke (men jeg har vært på ferie, og ikke sett de siste kampene. Kanskje han har spilt seg ut av laget i de kampene). Timisela holdt vel nivået og gjorde en ordinært grei jobb, virker som en ok rotasjonssignering. Ringstad på motsatt back var derimot et trist skue. Forstår ikke hva som har skjedd der.
Jeg syns Runar har gjort en bra jobb så langt, og dømmer man fra tv-bildene av ham underveis i kampen, er det iallfall ingen grunn til å tvile på engasjementet og coachingen fra sidelinja. At han lirer av seg svada til media, kan like gjerne skyldes at han ikke gidder å detaljanalysere alt for en kar med TV2-mikrofon.
Når laget klarer å vippe jevne kamper rett vei, bør vi ha lag til å etablere oss i sjiktet like under toppen. Tar her høyde for at Fofana forsvinner, og at vi klarer å erstatte ham noenlunde like for like.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Bare for å understreke: Når Runar snakker med en kar med TV2-mikrofon, eller en hvilken som helst annen mikrofon for den sakens skyld, så snakker han ikke til en noldus fra TV2. Men til meg, deg, alle andre fuglafans og resten av Norges befolkning.Kommentar
-
Jeg har faktisk en forventning om at Runar ikke gir TV2 en dritt, slik den kanalen snakker ned klubben vår. Regner med det kommer helt andre ord i garderoben. Merker klar forskjell på hva han sier til LSK-magasinet og til Tv2.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Sponsora kommer nok rekanes på sølvfat om han er mutt på TV2 og skinner på LSK-magasinet.Kommentar
-
Jeg liker Runar og selvfølgelig håper jeg han lykkes med LSK. Men når vi ser hvilket potensiale laget har på sitt beste, sitter jeg med en lei følelse av at vi kunne ha vært sterkere hvis Runar hadde vist litt mer mot og litt mer vinnerskalle. Det blir veldig mye snakk om hvor veeldig vanskelig det blir og hvor sterk motstanderen er. Og om at vi har mistet mange spillere og bygger et nytt lag.Elska þetta félagKommentar
-
Begynner å bli en del av dem nå, passiv og usikker som forplanter seg i laget. Urovekkende også at vi nå har en tendens til å slippe inn mål seint. Det forsterker inntrykket av en redsel for å tape og manglende vilje til å vinne. Det mangler tro og vilje.Kommentar
-
Så intervjuet med Runar på tv2, og det så ut som de hadde tatt inn en random kar fra gata uten aning om hva som foregikk og gitt han et enkelt manus med standarsflosklene som ble lest opp mens kameraet gikk. Jeg veit det er et evig hakk i plata fra min side, men gawd som jeg savner der Uwe, mannen som ble sparket fordi "LSK ikke samler på 4. plasser".Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Så intervjuet med Runar på tv2, og det så ut som de hadde tatt inn en random kar fra gata uten aning om hva som foregikk og gitt han et enkelt manus med standarsflosklene som ble lest opp mens kameraet gikk. Jeg veit det er et evig hakk i plata fra min side, men gawd som jeg savner der Uwe, mannen som ble sparket fordi "LSK ikke samler på 4. plasser".Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nervøs glising foran kamera, flakkende blikk og uttalelser som at man ikke må påpeke andre lags svakheter, for sånt er liksom lite ydmykt. Det Mjøndalen og Hansen gjør med glimt i øyet gjør LSK og Kristinsson til noe tragikomisk og ynkelig. Trodde virkelig ikke det var dette Runar skulle komme inn med, med sin islandske bakgrunn. Blir vårsesongen i det hele tatt evaluert av kamerat Bjarmann?Kommentar
Kommentar