Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode D. Homb
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 982

Egentlig gjør Runar det meste rett. Vi kan med seier over odderane ta steget helt opp der igjen. Han har levert med mange nye unge og umeritterte spillere. Jeg er faktisk litt imponert.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
      Egentlig gjør Runar det meste rett. Vi kan med seier over odderane ta steget helt opp der igjen. Han har levert med mange nye unge og umeritterte spillere. Jeg er faktisk litt imponert.
      Altså, han er ny i jobben og har tapt bare 3 av 13 seriekamper.
      Slettes ikke verst, og lover godt for resten av hans era her.
      Det kan virkelig komme noe godt utav dette.

Likevel skulle jeg ønske han kom seg mer på offensiven - slik han var som spiller - litt mer fryktinngydende.
      Vi kan med fordel bli et enda mer spillende, underholdende, vinnende lag på alle måter.

Atter en genaeralprøve i så måte mot Odd hjemme.
      LSK Norges beste lag

Kommentar

• Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
        Altså, han er ny i jobben og har tapt bare 3 av 13 seriekamper.
        Slettes ikke verst, og lover godt for resten av hans era her.
        Det kan virkelig komme noe godt utav dette.

Likevel skulle jeg ønske han kom seg mer på offensiven - slik han var som spiller - litt mer fryktinngydende.
        Vi kan med fordel bli et enda mer spillende, underholdende, vinnende lag på alle måter.

Atter en genaeralprøve i så måte mot Odd hjemme.
        Runar er ydmyk, ærlig og forsiktig. Han er strålende i intervjuer stort sett. Jeg må likevel sette et lite minus for hans opptreden før og etter RBK-kampen. Han så jo helt knekt ut før kampen. Men jeg tror han vokser på motgang. Han er typen til det.
        Jeg er så fryktelig glad vi slipper stadige cowboy-uttalelser fra trenere som ikke har oppnådd noe. Når Kjetil Rekdal eller Lars Bohinen er cowboyer, så slipper de unna med det fordi de har hatt noen utrolige karrierer, men når folk som ikke har spilt på høyt nivå sjøl, er for mye cowboyer, så blir det pinlig.

Runar går for å være den beste islendingen som har spilt i ligaen ved siden av han spissen til de unevnelige, så han kan jo være cowboy. Men ikke for mye av det.
        Last edited by Frode D. Homb; 24.06.2015, 16:57.

Kommentar

• Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3501

Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
          Når Kjetil Rekdal eller Lars Bohinen er cowboyer, så slipper de unna med det fordi de har hatt noen utrolige karrierer, men når folk som ikke har spilt på høyt nivå sjøl, er for mye cowboyer, så blir det pinlig.
          Hadde Runar K vært en del av Norges landslag under "Drillo", så hadde Kjetil Rekdal skrubba støvlene hans i beundring og knapt spilt en kamp. Runar K er spilleren som fikk min kompis, som holder med rbk til å dra på Åråsen kun for å se på han.
          Lars Bohinen presenterte seg selv som trener for Sandefjord for sponsorer ved å vise en 7 minutters video av sin egen karrière. Ingen burde slippe unna med det.

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

3-3 borte mot FKH, men som Runar sier i etterkant, vi holder ihvertfall avstanden til laget som ligger fjerde sist i TL. Konformt og trygt, skikkelig 2015 i sosialdemokratiet. Ingen trusler om ekstratreninger eller reine ord for det som blir prestert av kollektivet på banen. Sånt slutta vi med da vi sparka han som ikke klarte gi oss mer enn fjerdeplasser.

Men lurer jammen på om ikke mye av sjela til klubben også forsvant med den sparkinga, det som gjorde LSK annerledes.

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7131

Jeg så riktignok bare andre omgang i dag, men da spilte vi godt. Vi var godt organisert, og Haugesunds første skudd på mål i omgangen var vel faktisk flaksescoringen deres. Jeg syns det er en plan for hva laget prøver å gjøre med ballen. Det er mindre av tversoverspillingen som fikk folk til å dø sakte på tribunen under svensken.

Stiller imidlertid spørsmål ved valget av Margeirsson foran Bonke (men jeg har vært på ferie, og ikke sett de siste kampene. Kanskje han har spilt seg ut av laget i de kampene). Timisela holdt vel nivået og gjorde en ordinært grei jobb, virker som en ok rotasjonssignering. Ringstad på motsatt back var derimot et trist skue. Forstår ikke hva som har skjedd der.

Jeg syns Runar har gjort en bra jobb så langt, og dømmer man fra tv-bildene av ham underveis i kampen, er det iallfall ingen grunn til å tvile på engasjementet og coachingen fra sidelinja. At han lirer av seg svada til media, kan like gjerne skyldes at han ikke gidder å detaljanalysere alt for en kar med TV2-mikrofon.

Når laget klarer å vippe jevne kamper rett vei, bør vi ha lag til å etablere oss i sjiktet like under toppen. Tar her høyde for at Fofana forsvinner, og at vi klarer å erstatte ham noenlunde like for like.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2962

Opprinnelig skrevet av trigz
                At han lirer av seg svada til media, kan like gjerne skyldes at han ikke gidder å detaljanalysere alt for en kar med TV2-mikrofon.
                Bare for å understreke: Når Runar snakker med en kar med TV2-mikrofon, eller en hvilken som helst annen mikrofon for den sakens skyld, så snakker han ikke til en noldus fra TV2. Men til meg, deg, alle andre fuglafans og resten av Norges befolkning.

Kommentar

• Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

Jeg har faktisk en forventning om at Runar ikke gir TV2 en dritt, slik den kanalen snakker ned klubben vår. Regner med det kommer helt andre ord i garderoben. Merker klar forskjell på hva han sier til LSK-magasinet og til Tv2.
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9537

Opprinnelig skrevet av Oddis
                    Jeg har faktisk en forventning om at Runar ikke gir TV2 en dritt, slik den kanalen snakker ned klubben vår. Regner med det kommer helt andre ord i garderoben. Merker klar forskjell på hva han sier til LSK-magasinet og til Tv2.
                    Sponsora kommer nok rekanes på sølvfat om han er mutt på TV2 og skinner på LSK-magasinet.

Kommentar

• DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4255

Jeg liker Runar og selvfølgelig håper jeg han lykkes med LSK. Men når vi ser hvilket potensiale laget har på sitt beste, sitter jeg med en lei følelse av at vi kunne ha vært sterkere hvis Runar hadde vist litt mer mot og litt mer vinnerskalle. Det blir veldig mye snakk om hvor veeldig vanskelig det blir og hvor sterk motstanderen er. Og om at vi har mistet mange spillere og bygger et nytt lag.
                      Elska þetta félag

Kommentar

• Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

Tapte trenerduellen i dag.. Soleklart!

Kommentar

• GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

Begynner å bli en del av dem nå, passiv og usikker som forplanter seg i laget. Urovekkende også at vi nå har en tendens til å slippe inn mål seint. Det forsterker inntrykket av en redsel for å tape og manglende vilje til å vinne. Det mangler tro og vilje.

Kommentar

• holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

Så intervjuet med Runar på tv2, og det så ut som de hadde tatt inn en random kar fra gata uten aning om hva som foregikk og gitt han et enkelt manus med standarsflosklene som ble lest opp mens kameraet gikk. Jeg veit det er et evig hakk i plata fra min side, men gawd som jeg savner der Uwe, mannen som ble sparket fordi "LSK ikke samler på 4. plasser".
                            Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• fredpet76
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 1265

Opprinnelig skrevet av Folke
                              Tapte trenerduellen i dag.. Soleklart!
                              Hva gjorde Runar feil? 2 omgangen var god og vi kunne like gjerne vunnet. Han bytta til og med Margeirsson for Lundemo for å skape litt mer offensiv kraft.

Nei, i dag kan en ikke skylde på Runar

Kommentar

• fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1265

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                Så intervjuet med Runar på tv2, og det så ut som de hadde tatt inn en random kar fra gata uten aning om hva som foregikk og gitt han et enkelt manus med standarsflosklene som ble lest opp mens kameraet gikk. Jeg veit det er et evig hakk i plata fra min side, men gawd som jeg savner der Uwe, mannen som ble sparket fordi "LSK ikke samler på 4. plasser".
                                Lavmål

Kommentar

• Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                  Hva gjorde Runar feil? 2 omgangen var god og vi kunne like gjerne vunnet. Han bytta til og med Margeirsson for Lundemo for å skape litt mer offensiv kraft.

Nei, i dag kan en ikke skylde på Runar
                                  Kunne like gjerne vunnet? Når putta LSK mål i spill sist?

Kommentar

• fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1265

Ja, det kunne vi. Var du ikke på matchen? Hva har dette med Runar å gjøre?

Kommentar

• Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4658

Forrige lørdag... 3 stk

Kommentar

• Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                        Ja, det kunne vi. Var du ikke på matchen? Hva har dette med Runar å gjøre?
                                        Kampen står å vipper, begge trenere gjør bytter og det ene laget vinner.. Det andre laget taper, hvem skal ta ansvar for det? Samme person som får skryt når det går riktig vei.

Kommentar

• GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

Nervøs glising foran kamera, flakkende blikk og uttalelser som at man ikke må påpeke andre lags svakheter, for sånt er liksom lite ydmykt. Det Mjøndalen og Hansen gjør med glimt i øyet gjør LSK og Kristinsson til noe tragikomisk og ynkelig. Trodde virkelig ikke det var dette Runar skulle komme inn med, med sin islandske bakgrunn. Blir vårsesongen i det hele tatt evaluert av kamerat Bjarmann?

Kommentar

Working...