Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

    [ironi] Sånn som Runar har fremstått i media ved de siste anledningene, så kan jeg ikke forstå hvorfor vi sliter med å få plass en hyggelig hovedsponsor. Vi har jo ansatt den fødte leder, som garantert kommer til å generere inntekter for kommende sponsorer. [/ironi]
    Hilsen Anders

    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

    Kommentar

    • barte
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Oct 2011
      • 145

      vi har hyggelig hovedsponsor.du må være 12 år i hodet dit.slutt med dette tøvet og bli voksen!

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        Opprinnelig skrevet av barte
        vi har hyggelig hovedsponsor.du må være 12 år i hodet dit.slutt med dette tøvet og bli voksen!
        Skulka du samtlige norsktimer på barneskolen? Vi sliter økonomisk, vi sliter sportslig, og vi har en hovedtrener som har et enormt forbedringspotensiale, ikke ulikt dine skriftlige fremstillingsevner.
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • Frode D. Homb
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 982

          Det er fryktelig dumt å kritisere andres skriftlige fremstillingsevne. Det kan ligge ting bak her som både du og jeg ikke vet noen ting om.

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            Jeg kritiserte Runar sin opptreden i media, noe jeg står for, og jeg påpeker at vedkommende som spør om jeg er 12 år i hodet gjerne kunne lære seg stor bokstav etter punktum før jeg gidder å ta vedkommende seriøst. Ferdig med off-topic.
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • Frode D. Homb
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 982

              Runar har en ærlig og ydmyk stil i media. Senest i dag hørte jeg noen som synes han er god i media. Han har også blitt referert til som den "sympatiske" LSK-treneren. Jeg har forstått det sånn at flere av dere vil ha en cowboy igjen. Se på Kåre, se på treneren til Godset. Dette er typer som også ville blitt slaktet i LSK. Dere skal være så forbanna tøffe hele tiden. Moderne lederskap handler mer om intelligens og ærlighet, enn råskap og tøffhet i mediene. Runar har en personlighet som er lun og kan også være tøff når det trengs. Det at han fremstiller seg selv i media som ydmyk og sympatisk, betyr ikke at han er sånn hele tiden.

              Kommentar

              • barte
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Oct 2011
                • 145

                så enig med deg!Runar er en flott trener for LSK.!så får lillegutt her inne tåle litt små bokstaver

                Kommentar

                • holmiz
                  The kjøkken-kanariz
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6064

                  Lederskap i LSK handler om å vinne fotballkamper. Og for å vinne fotballkamper og konkurrere i Tippeligaen så trenger en penger. Penger som en hovedtrener må være med på å skaffe ved å vise til at det kan leveres fremtidige resultater.

                  Vi kan gjerne lytte til tantene i SV og drømme om Kardemommeby, men for alle andre som må forholde seg til den virkelige verden så kommer ikke sponsorpenger løpende av seg selv, uavhengig av hvor mange bluss det fyres av på tribunen. Første skritt på vegen til å bli tatt seriøst er å uttrykke seg skriftlig og muntlig på en måte som andre forstår. Ikke bli hårsår og fremstå som en komplett idiot som bare sier "liksom", "12-åring" og "lille deg". Klarer du ikke å få med stor bokstav etter punktum, så gidder jeg ikke å ta noe av det du sier seriøst. Minste felles multiplum lille venn.

                  Kan alle som er enige i at LSK burde ha levert bedre rekke opp hånda? Eller skal vi fortsette å sparke trenere som kun leverer fjerdeplasser, og heller ansette "liksom"-trenere som bare vil unngå nedrykk?
                  Hilsen Anders

                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                  Kommentar

                  • forzafugla!
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2008
                    • 461

                    Man kan ikke bare ha bajaser, da blir det litt for mye sirkus, men når vi i tillegg har en usynlig sportsdirektør og ledelse ellers, er middelmådige sportslig, og selger unna(les gir bort) de viktigste profilene begynner det å bli litt verre.

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1472

                      Vi får i hvertfall inderlig håpe at sponsorer ikke leser forumet her nå for tiden. Er da bare nesten bare ensidig negativt uansett hvilken tråd man leser..
                      Og nå klager dere til og med på hverandre..
                      Skjerpings!!
                      Hvordan kan supporterne skape optimisme?? Hvordan kan supporterne framheve og forsterke det den enkelte gjør bra??

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

                          Synes Runar bør lære å ta litt av støyten og forsvare sine spillere, og ikke henge ut en ung spiller i media, det kunne han holdt innad.
                          Men at han for første gang viser temperament i garderoben er vel sundt.

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            Helt innafor det Runar sier til media spør du meg. At han ble forbanna skjønner alle, og sier ikke så mye annet en at Fred ikke skulle ta straffa. Føler ikke han legger skylden for tapet på Fred, men er forbanna fordi spillerne ikke hører på han.
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • Trooond
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2015
                              • 1039

                              Når han sier det kunne blitt en helt annen kamp med 2-1, likner det på ansvarsfraskrivelse syntes jeg.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Opprinnelig skrevet av Trooond
                                Synes Runar bør lære å ta litt av støyten og forsvare sine spillere, og ikke henge ut en ung spiller i media, det kunne han holdt innad.
                                Men at han for første gang viser temperament i garderoben er vel sundt.
                                Viser jo bare at han er uegnet. Så han glefsa til CMore-reporteren i pausa også, klart på defensiven og ukomfortabel. Dette var helt fra starten et bingoprosjekt, aldri før har det vært mindre blest og interesse rundt en treneransettelse hverken i miljøet rund teller her inne på KFL. En ren løgn at hans ankomst ga noen ny giv, slik mange hevdet da en gammel spillerprofil ble ansatt. Dette var ullent og utydelig helt fra start.

                                Usikkerheten har vist seg berettighet, spørsmålet er hvor stor skade han skal få utrette.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3201

                                  Det er ikke sålett å være Runar heller, når du har idioter som Friday med pompøse egoer som gir faen i instruksene fra treneren. Jeg liker at Runar glefser litt i dag, det er tegn på den tenninga jeg har etterlyst lenge.

                                  Kommentar

                                  • BroganTrundler
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2014
                                    • 665

                                    Opprinnelig skrevet av Trooond
                                    Når han sier det kunne blitt en helt annen kamp med 2-1, likner det på ansvarsfraskrivelse syntes jeg.
                                    Men det er også helt korrekt. Å åpne andreomgang med en redusering i løpet av de første minuttene endrer mentaliteten til begge lagene.

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                                      Men det er også helt korrekt. Å åpne andreomgang med en redusering i løpet av de første minuttene endrer mentaliteten til begge lagene.
                                      Mål preger definitivt fotballkamper, men om en annen hadde tatt straffen kunne det fremdeles blitt bom og 0-8 istedenfor 0-5. Eller vi hadde scoret og tapt 1-9. Blir jo bare spekulasjoner som ikke gjør noe godt for verken oss, Runar eller spillerne.

                                      At en spiller tar seg til rette er forøvrig en helt annen sak som Runar har all rett til å ta, men da kanskje helst i garderoben.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                                        Men det er også helt korrekt. Å åpne andreomgang med en redusering i løpet av de første minuttene endrer mentaliteten til begge lagene.
                                        Selv om laget hadde fått 2 straffer på rad og scoret ville det blitt tap i dag. RBK kunne putta 10 mål, LSK kunne putta 2.

                                        Kommentar

                                        • Trooond
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2015
                                          • 1039

                                          Det var ikke mitt poeng. Her legges ansvar over på Friday.

                                          Ja, mål endrer selvfølgelig kampbilde, det har han rett i, men tror ikke det hadde gjort store forskjellen i dag.

                                          Og hvem vet om Martin hadde scoret?

                                          Beleilig da, å få fjernet litt av av ansvaret fra egne skulderen.

                                          Med å kun ta sånnt internt, får man mer respekt i spillergruppa, i dette tilfellet hjelper det ikke å ha rett.

                                          Kommentar

                                          Working...