Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

Opprinnelig skrevet av xeR
    Det har vel med at om en ny trener er på plass og man går public med det så vil det trolig bli enormt med medietrykk og mye fokus på neste sesong. Slike forstyrrelser mener jeg er unødvendige.
    Bekymrer det deg mer enn at Haglund neste år kanskje trener en av konkurrentene til LSK?!

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Velkommen Runar, har tro på deg! Venter spent på når klubben presenterer deg og ditt støtteapparat.

Kommentar

• xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

Opprinnelig skrevet av Folke
        Bekymrer det deg mer enn at Haglund neste år kanskje trener en av konkurrentene til LSK?!
        Haglund driter jeg i, jeg er mest opptatt av laget. Det er for å skjerme laget fra den verste mediestormen, ikke nødvendigvis av respekt for Haglund jeg ønsker at man kan vente med å gå offentlig med noe slik.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 820

Mediestorm faktisk. Tror kanskje noen glemmer at interessen for norsk fotball generelt og LSK spesielt har falt kraftig de siste årene.

Kommentar

• G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3251

Opprinnelig skrevet av Folke
            Det er lite, om noe - som bekymrer meg mindre enn om Haglund trener en av våre konkurrenter. For det første vil det gå to år før de får noen blir synlige resultater overhodet. Og når det endelig lysner vil han spenne ben på seg selv og laget med ukritisk bruk av klippekort og underlige laguttak. Og tilstedeværelsen i media vil synke som en stein, i likhet med antall publikum på tribunen, i en endeløs grå tåke av likegyldighet. Skål!

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4397

Bare å fyre løs hvis/når han er klar! Hadde jeg vært spiller så hadde jeg hvertfall følt for å vise meg ekstra frem for den nye treneren i de siste kampene. Synes det er bedre å bare få det klart med en gang enn å leve i uvissheten alt for lenge!
              ..................

Kommentar

• MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3490

Hadde Haglund ønsket å fortsette, men ikke fått forlenget hadde det vært greit å vente til etter sesongavslutning, men når nåværende trener har gått ut og sagt han ikke vil være her neste sesong så er det helt greit. Spesielt når laget ikke har medaljer eller nedrykk å kjempe for.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                  Bare å fyre løs hvis/når han er klar! Hadde jeg vært spiller så hadde jeg hvertfall følt for å vise meg ekstra frem for den nye treneren i de siste kampene. Synes det er bedre å bare få det klart med en gang enn å leve i uvissheten alt for lenge!
                  Skal nok ikke se bort ifra at snakken går blant spillerne før en ny trener blir offentliggjort i media.
                  Lauken er vår venn!

Kommentar

• Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2559

Dukker han opp på vip'n på søndag?
                    Sint og tverr på felt N

Kommentar

• LSKOG
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Oct 2005
                      • 131

Fra Visir.is via Google translate:

Runar Kristinsson ville ikke kommentere sine neste skritt i fotball enn han gjorde i forrige uke fra sin stilling som trener for KR .

Runar har vært sterkt knyttet til Lillestrøm i Norge , er selskapet nå på jakt etter en ny trener . Ifølge medieoppslag i Norge synes Rúnar er primært vurderes for jobben.

Han vil ikke si noe om hendelsesforløpet eller om han var i samtaler med Lillestrøm. " Mine spørsmål er avklart, forhåpentligvis i løpet av de neste 2-3 dagene , " sa han til indikatoren i dag .

Runar fikk gode resultater med KR , men han vant alle de fem store trofeer med laget i fjerde og en halvdel av sesongen som trener.

Kommentar

• Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5918

Det passer jo fint med at LSK neppe presenterer en ny trener før Særpkampen er unnagjort og Haglund takket av. Mandagsoppslag i RB?
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Vikingur
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 289

Apparently travelling to Lilleström before the weekend to be presented at the weekend:

Kommentar

• Robiwan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 603

Runar Kristinsson

Velkommen skal du være!
                            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• krogen
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2009
                              • 228

Opprinnelig skrevet av Robiwan
                              Velkommen skal du være!
                              Velkommen igjen!

Kommentar

• GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

Er det bare meg, eller hintet han veldig om at han allerede har scoutet ferdig noen spillere til spottpris?

Kommentar

• armykanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2009
                                  • 744

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Er det bare meg, eller hintet han veldig om at han allerede har scoutet ferdig noen spillere til spottpris?

Kjartansson 2.0, Kjartansson 3.0 og Kjartansson 4.0....

Kommentar

• DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4255

Det er nesten rørende å se hvor glad, nei lykkelig, Runar virker å være over å være tilbake i LSK. Det er i alle fall ingen tvil om at dette er en mann med hjerte for klubben!

Jeg hadde også glemt hvor sjarmerende han er! På sin nesten litt sjenerte måte synes jeg han kom med gode svar. Skryt til Haglund også, for den jobben som er gjort, før han kommer med et lite stikk uten på noen måte å bli ufin: "Du kan ikke alltid ha ballen og bare spille den rundt, uten at det hender noen ting."

Måtte dette bli en suksesshistorie av vulkanske dimensjoner! (Uten askeskyer. )
                                    Elska þetta félag

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                      "Du kan ikke alltid ha ballen og bare spille den rundt, uten at det hender noen ting."
                                      Med ettmålsledelse i det klokka runder 90 minutter er jeg godt fornøyd om det ikke skjer en dritt. Men skjønner jo hva han mener. Men igjen, synes han var uvanlig optimistisk angående mulighetene til forsterkninger når ståa i klubben er som den er.

Kommentar

• DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 4255

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Med ettmålsledelse i det klokka runder 90 minutter er jeg godt fornøyd om det ikke skjer en dritt. Men skjønner jo hva han mener. Men igjen, synes han var uvanlig optimistisk angående mulighetene til forsterkninger når ståa i klubben er som den er.
                                        Jeg antar at du er like sikker som meg på at det ikke var en slik situasjon Runar snakker om.

Ja, Runar fremstår som optimistisk med stor tro på seg selv. Det sier han jo også selv i intervjuet med Svesengen. Når han snakker om å hente et par spillere sånn som han gjør, regner jeg med at det betyr at han mener å ha ganske god oversikt over den typen spillere vi er i stand til å hente.

Han fremstår også som rimelig optimistisk når han snakker om å gjenta femteplassen i 2015, eller helst litt bedre, som han sier.

Takke meg til en trener som er optimist og setter seg hårete mål fremfor en som snakker om nedrykk! La oss håpe at optimismen også er iblandet en del realisme.
                                        Elska þetta félag

Kommentar

• bema0806
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2011
                                          • 521

Velkommen

Kommentar

Working...