Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Haglund driter jeg i, jeg er mest opptatt av laget. Det er for å skjerme laget fra den verste mediestormen, ikke nødvendigvis av respekt for Haglund jeg ønsker at man kan vente med å gå offentlig med noe slik.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Mediestorm faktisk. Tror kanskje noen glemmer at interessen for norsk fotball generelt og LSK spesielt har falt kraftig de siste årene.Kommentar
-
Det er lite, om noe - som bekymrer meg mindre enn om Haglund trener en av våre konkurrenter. For det første vil det gå to år før de får noen blir synlige resultater overhodet. Og når det endelig lysner vil han spenne ben på seg selv og laget med ukritisk bruk av klippekort og underlige laguttak. Og tilstedeværelsen i media vil synke som en stein, i likhet med antall publikum på tribunen, i en endeløs grå tåke av likegyldighet. Skål!Kommentar
-
Bare å fyre løs hvis/når han er klar! Hadde jeg vært spiller så hadde jeg hvertfall følt for å vise meg ekstra frem for den nye treneren i de siste kampene. Synes det er bedre å bare få det klart med en gang enn å leve i uvissheten alt for lenge!..................Kommentar
-
Hadde Haglund ønsket å fortsette, men ikke fått forlenget hadde det vært greit å vente til etter sesongavslutning, men når nåværende trener har gått ut og sagt han ikke vil være her neste sesong så er det helt greit. Spesielt når laget ikke har medaljer eller nedrykk å kjempe for.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Skal nok ikke se bort ifra at snakken går blant spillerne før en ny trener blir offentliggjort i media.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Fra Visir.is via Google translate:
Runar Kristinsson ville ikke kommentere sine neste skritt i fotball enn han gjorde i forrige uke fra sin stilling som trener for KR .
Runar har vært sterkt knyttet til Lillestrøm i Norge , er selskapet nå på jakt etter en ny trener . Ifølge medieoppslag i Norge synes Rúnar er primært vurderes for jobben.
Han vil ikke si noe om hendelsesforløpet eller om han var i samtaler med Lillestrøm. " Mine spørsmål er avklart, forhåpentligvis i løpet av de neste 2-3 dagene , " sa han til indikatoren i dag .
Runar fikk gode resultater med KR , men han vant alle de fem store trofeer med laget i fjerde og en halvdel av sesongen som trener.
Kommentar
-
Apparently travelling to Lilleström before the weekend to be presented at the weekend:
Kommentar
-
Runar Kristinsson
Velkommen skal du være!Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Kommentar
-
Det er nesten rørende å se hvor glad, nei lykkelig, Runar virker å være over å være tilbake i LSK. Det er i alle fall ingen tvil om at dette er en mann med hjerte for klubben!
Jeg hadde også glemt hvor sjarmerende han er! På sin nesten litt sjenerte måte synes jeg han kom med gode svar. Skryt til Haglund også, for den jobben som er gjort, før han kommer med et lite stikk uten på noen måte å bli ufin: "Du kan ikke alltid ha ballen og bare spille den rundt, uten at det hender noen ting."
Måtte dette bli en suksesshistorie av vulkanske dimensjoner! (Uten askeskyer. )Elska þetta félagKommentar
-
Med ettmålsledelse i det klokka runder 90 minutter er jeg godt fornøyd om det ikke skjer en dritt. Men skjønner jo hva han mener. Men igjen, synes han var uvanlig optimistisk angående mulighetene til forsterkninger når ståa i klubben er som den er.Kommentar
-
Ja, Runar fremstår som optimistisk med stor tro på seg selv. Det sier han jo også selv i intervjuet med Svesengen. Når han snakker om å hente et par spillere sånn som han gjør, regner jeg med at det betyr at han mener å ha ganske god oversikt over den typen spillere vi er i stand til å hente.
Han fremstår også som rimelig optimistisk når han snakker om å gjenta femteplassen i 2015, eller helst litt bedre, som han sier.
Takke meg til en trener som er optimist og setter seg hårete mål fremfor en som snakker om nedrykk! La oss håpe at optimismen også er iblandet en del realisme.Elska þetta félagKommentar
Kommentar