Klarer ikke gi klar beskjed ut at lagets viktigste spiller er skada og utilgjengelig, hiver et ungt talent under bussen etter et særdeles pinlig tap. Ukollegialt av Friday, men håpløst av en leder til å gjøre det til en hovedsak i media.
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Jeg gikk på do og kjøpte pølse på 2-0. Før jeg var tilbake var det 4-0. Og før pølsa var spist opp, var det 5-0. Det er så svakt. Hvor er sjefen på sidelinja under en slik kollaps? Gjemmer seg i hjørnet på trenerbenken.
Runar Kristinsson er svakeste treneren på Åråsen siden Even Pellerud og Owe Rundberg. Hvis ikke ledelsen tar grep, vil økonomisk grunnlaget til klubben og eksistens settes på spill. Man blør tilskuere, er ligaens svakeste lag og har den svakeste trener + sportslige ledelse.
Det må storrengjøring til.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Runar Kristinsson er svakeste treneren på Åråsen siden Even Pellerud og Owe Rundberg. Hvis ikke ledelsen tar grep, vil økonomisk grunnlaget til klubben og eksistens settes på spill. Man blør tilskuere, er ligaens svakeste lag og har den svakeste trener + sportslige ledelse.
Det må storrengjøring til.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Sikkert mange som hadde tatt jobben med en måned til måned-kontrakt med 250.000 i året. Fair nok å kritisere ansettelsen, men dette blir litt søkt."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Snittet på tippeligatrenere ligger vel på oppunder 2 millioner, men antok at Runars manglende erfaring og LSKs manglende penger gjorde at han lå i nedre median. Men hva vet jeg, derav spørsmålstegnet.Kommentar
-
Har hørt fra andre agenter at i hvert fall halvparten av TL trenere ligger i nærheten av en mil i året. #baretilinfoKommentar
-
Har hørt fra andre agenter at i hvert fall halvparten av TL trenere ligger i nærheten av en mil i året. #baretilinfoKommentar
-
Det er mange grunnet til at LSK sliter om dagen. Svak økonomi, tynn stall, spillersalg, skader osv. Å sparke treneren hver gang man har en svak periode er en trygg oppskrift på å bli nede i slumpa. Den viktigste egenskapen til en trener er evnen til å gjøre laget gradvis bedre over tid, men for å vurdere denne evnen er man nødt til å gi treneren nok tid. De aller fleste dyktige trenere ville trengt minst 2-3 sesonger med stabil økonomi for å løfte en middels eller svak klubb.
Jeg synes det er trangsynt av supportere å rope på trenerens avgang hver gang klubben sliter, spesielt når denne treneren ikke har fått nok tid til å vise hva han kan, og det opplagt er mange grunner til at laget sliter som er utenfor hans kontroll. Arne Erlandsen, Henning Berg og Magnus Haglund har alle hatt lengre perioder med fryktelig svake resultater, men de fleste er enige om at de er i hvert fall relativt gode trenere.Kommentar
-
Dette er jeg helt uenig i. Når klubben vet at det er mangel på penger og små muligheter til å bygge nytt må det tas en grundig sportslig vurdering for å finne en trener som deler samme verdier og spillestil som den forrige treneren sånn at det sportslige fundamentet ikke blir revet helt ned.Kommentar
-
Dette er jeg helt uenig i. Når klubben vet at det er mangel på penger og små muligheter til å bygge nytt må det tas en grundig sportslig vurdering for å finne en trener som deler samme verdier og spillestil som den forrige treneren sånn at det sportslige fundamentet ikke blir revet helt ned.Kommentar
-
Hele greia med en slik plan er vel at den kommer dårlig til syne før det begynner å fungere(uten at jeg skal påstå at det kommer til å skje). Det var også mange som klagde på at vi ikke hadde noen plan de første åra under Haglund. Han hadde også helt andre økonomiske forutsetninger i starten enn Runar har hatt."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
I dag ble det blottlagt hvor store mangler der er i laget. Null relasjoner. Trøsta er at KFL leverer - synd dem er alene om det.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Det blir feil å felle en dom over Runar etter kveldens forestilling. Kveldens resultat gir et ganske representativt bilde av hvor vi står akkurat nå. Vi har et ungt og lovende lag, og å forvente at vi skal kunne stå opp mot rbk og deres økonomiske muskler er i beste fall naivt.
Selv om resultatet ble verre enn på Lerkendal, gjorde vi ihvertfall et hederlig forsøk i kveld.
Jeg er fornøyd med at Runar blir sint. Jeg er fornøyd med å endelig se litt av det som gjorde spilleren Runar til en publikumsfavoritt.
Jeg mener det ville være feil å sparke Runar nå (og med vår økonomi er det uansett ikke noe tema). Men jeg forventer å se enda større engasjement fremover. nå er det på tide å være fandenivolske, og ikke feige.Kommentar
Kommentar