Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Straff for Friday, som aldri har vært hans favoritt uansett. Eldre spillere har han liten til ingen kontroll på.

Kommentar

• Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3501

Opprinnelig skrevet av Roll75
      Noen som vet om Kristinson kjører noe form for straffetrening etter en slik forestilling som i går? Når man taper 5-0 hjemme i tippeligaen så må det få konsekvenser selv om motstanderen er RBK!
      Han kan vel vurdere å straffe seg selv først ved å se kampen om igjen i opptak flere ganger i løpet av dagen.

Innsats er ikke problemet for LSK, men kvaliteten i det vi gjør enten i utførelsen av taktikken eller i den taktiske tilnærmingen i seg selv. Hva som er riktig vet sikkert Runar K mer om, men vi lykkes i alle fall på ingen måte med å vise hva man ønsker å oppnå.

Kommentar

• Geirfugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 561

Jeg har sittet stille i båten og ikke gitt utrykk for noe kritikk mot trener eller ledelse. Men nå er det nok. En ting er å tape 0-5 i dag, men problemene mine er som følger: Jeg ser ingen plan verken i det spillemessige på banen eller i den jobben som gjøres rundt laget. Hvordan ønsker vi å spille? Hvilke spillere henter vi inn og hvorfor? Hva er den langsiktige planen? Osv.
        Altså: Jeg tror ikke Runar er rett mann for dette og jeg tror heller ikke Torgeir er det.Drastisk, men nødvendig tror jeg.
        I det minste: Taper vi de to neste (Stabæk borte og Tromsø hjemme) må noe gjøres.

Kommentar

• Rune
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 1229

Opprinnelig skrevet av Kristiansen
          Vesentlig forskjell på Haglund kontra Kristinsson. Haglund tok over et lag som hadde sparket treneren sin og endt på 13. plass i serien med en helt fucked up spillerstall. Kristinsson derimot tok over et lag som endelig hadde etablert seg på den øvre halvdelen av tabellen og som syntes å ha noe på gang.

Selv hadde jeg tålmodighet med Haglund og følte alltid at vi hadde noe på gang, denne sesongen her derimot har bare vært totalt håpløs, og med en trener som overhode ikke klarer å engasjere noen som helst.
          Vi var så etablerte på øvre halvdel og hadde så mye på gang, at Haglund valgte å forlate skuta ved første og beste anledning...
          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

Opprinnelig skrevet av Roll75
            Noen som vet om Kristinson kjører noe form for straffetrening etter en slik forestilling som i går? Når man taper 5-0 hjemme i tippeligaen så må det få konsekvenser selv om motstanderen er RBK!
            Vart vel pizza og Cola I garderoben som vanlig tenker jeg. Kanskje dem blåste opp noen ballonger også...
            ***Større baller enn vett***

Kommentar

• knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9537

Opprinnelig skrevet av Kristiansen
              Kristinsson derimot tok over et lag som endelig hadde etablert seg på den øvre halvdelen av tabellen og som syntes å ha noe på gang.
              Etablert seg på øvre halvdel? Var vel at vi var oppe der mer sånn "tilfeldigvis" (uten at jeg prøver å kjimse av sistesesongen til Haglund, men 1 år blant topp 8 er ikke anna enn en fluke når vi begynner å kikke litt over tid, ja helt tilbake til fjerdeplassa vi ikke samla på... (og her ligger vel den egentlige rota))

Å ha noe på gang, kan jeg si meg enig i at Haglund hadde. Men så baila han because reasons og så kvitta Sportsklubben seg med ene poengplukker'n etter den andre, nå sist Fofana. Han som laget skulle bygges rundt ble skada og flyr rundt som en skygge av seg sjøl pdd, og lagets viktigste spiller er på NAV.

Runar har ikke akkurat flax med spillera, men på tide med noen poeng snart uansett, iaff få til noen form for spill...

Tromsø, Start, Ålesund og Mjøndalen blir "eksamen".

Og med kriseresultater der, så skjer det ingenting.

For vi har ikke råd :S

Kommentar

• zkinny
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2012
                • 322

Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                Vart vel pizza og Cola I garderoben som vanlig tenker jeg. Kanskje dem blåste opp noen ballonger også...
                Håper i tilfelle den var frossen , dem fortjener ikke bedre...

Kommentar

• 10theri
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2010
                  • 438

Opprinnelig skrevet av zkinny
                  Håper i tilfelle den var frossen , dem fortjener ikke bedre...
                  Jeezus.. De tapte en fotballkamp, de tok ikke livet av noen. For være grenser for hva vi skal sutre over, og hva de eter etter kamp bør være langt over den grensen.
                  Heia Lillestrøm......

Kommentar

• plantemiddel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2012
                    • 820

Opprinnelig skrevet av 10theri
                    Jeezus.. De tapte en fotballkamp, de tok ikke livet av noen. For være grenser for hva vi skal sutre over, og hva de eter etter kamp bør være langt over den grensen.
                    Hehe, for en som er glad i mat gleder det meg over å lese at matkulturen i Norge nå har kommet så langt at frossenpizza blir å regne som ren tortur.

Kommentar

• zkinny
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2012
                      • 322

Opprinnelig skrevet av 10theri
                      Sutrer ikke , men mener det jeg sier....

Kommentar

• barte
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Oct 2011
                        • 145

syntes dette forumet er blitt et sutreforum.møt heller opp på kamp og støtt laget..var glissent på feltet mot RBK.ta lærdom av de som sto igjen støtta laget 20 min etter 5-0 tap.det viser respekt og ekte kjærlighet til klubben.!skam dere alle sutrebukker!

Kommentar

• Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

Opprinnelig skrevet av barte
                          syntes dette forumet er blitt et sutreforum.møt heller opp på kamp og støtt laget..var glissent på feltet mot RBK.ta lærdom av de som sto igjen støtta laget 20 min etter 5-0 tap.det viser respekt og ekte kjærlighet til klubben.!skam dere alle sutrebukker!
                          Tror de fleste som kaster bort tiden sin her inne er på kamp. Du får heller skrive et innlegg i RB.

Kommentar

• _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4397

Opprinnelig skrevet av barte
                            Var der selv. Og er ofte på bortekamper. Og jeg gir laget og trener ros når det er fortjent. Men når det går i dass gang på gang så klarer jeg ikke å lukke øya og la det passere. Det går på stoltheten løs når det kommer rivaler på besøk og regelrett pisser på oss. Faen meg uakseptabelt!
                            ..................

Kommentar

• Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

Bjørnar Sollie sa på martins at LSK fans eksperter på å snakke ned eget lag, han må ha vært innom forumet.
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Frode D. Homb
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 982

Jeg lurer litt på hva folk egentlig tenker. Dersom du ikke er forberedt på tap når du holder med et norsk fotballag, så har du valgt feil idrett å følge.

LSK har jo klart noe ingen andre lag har klart: Vi har holdt oss sammenhengende i toppligaen i 40 år. Så hvis du er en 50 år gammal LSK-supporter og har fulgt LSK hele livet, så har du hatt ei god reise sammenlikna med en 50-åring som heier på Vålenga eller Brann.

Vi må slutte med dette tullet vårt med å sutre og klage over alt mulig. Jeg husker i 1990; da var vi et par scoringer fra å rykke ned. Det var ille det, men andre lag har faktisk rykka ned. De fleste av dere juniora her inne blei jo født på 80- og 90-tallet.

La oss vise resten av fotball-Norge og femtekolonnene her inne at vi ikke viker en tøddel.

Jeg sto igjen etter 3-1-tap hjemme mot Sogndal i 1997 hvor vi hadde kasterulltifo 40 minutter etter kampen. Etterpå drakk vi gamle Martins tom og jeg gikk på henda hjem fra etterfesten. Fire måneder seinere hadde jeg kreft og var akuttoperert og klar for 7 måneder med den tøffeste cellegiftbehandlinga som er å oppdrive.

Vi klarte oss så vidt det året, jeg blei frisk et halvt år etterpå, men lå utslått på sofaen i sommervarmen 98 da Tommy Berntsen satte inn utlikninga mot Stabæk på Bislett. Sakte men sikkert bygde jeg meg opp igjen og i 99 var både jeg og klubben friske.

Livet er opp- og ned-turer. Det KFL gjorde på søndag etter kampen, savner sidestykke i forhold til andre supportergrupperinger. KFL er fanatiske, de er ekte og de er lidenskap.

Det er på grunn av KFL at spillere vil spille for oss, ved siden at de får penger selvsagt. En hel generasjon med unge folk på Romerike, som nå er i førtiåra og tredveåra, er vokst opp med KFL og kommer innom Åråsen.

Vi har god tribunekultur også blant sittende supportere nettopp på grunn av at KFL har utdanna Romerikes fotballsupportere som følger LSK. På søndag kom det mange trøndere, men det redda budsjettet vårt i høst.

Vi trengte en storkamp igjen etter mange kamper med kun rundt 4000 tilskuere. Det var også enda verre før med folk på kampa da vi sleit.

Stå på videre ungkalver, så skal vi oksene komme oss på noen bortekamper i høst også.
                                Last edited by Frode D. Homb; 11.08.2015, 00:06.

Kommentar

• GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

Opprinnelig skrevet av Xavi
                                  Bjørnar Sollie sa på martins at LSK fans eksperter på å snakke ned eget lag, han må ha vært innom forumet.
                                  Typisk for folk som vil lede oppmerksomheten bort fra seg selv og egen jobb.

Kommentar

• Xavi
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 1275

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Typisk for folk som vil lede oppmerksomheten bort fra seg selv og egen jobb.
                                    Bortsett fra han har 100% rett?

Spillere henges ut som syndebukker, Runar og Torgeir og hele styret skal ha sparken. De fleste forventer tap før hver eneste kamp og nedrykk så fort vi taper en kamp, selv om det er mot serielederen.
                                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4397

Totalt rundspilt av RBK i to matcher. Slått ut av fuckings Strømmen i cupen. En uavgjort og tap mot søpla.

1 uavgjort og 4 tap i de 5 viktigste kampene i år.

Det er tøft å møte RBK, men jeg forventer at vi gir dem kamp hvertfall, slik Sarpsborg 08 og Sandefjord gjorde nå nylig. Begge var veldig nære å ta poeng mot de, og det er ikke så lenge siden Bodø/Glimt slo dem. Hvis man ikke har lov til å si fra etter 0-5 på hjemmebane så er vi snart ferdige i Tippeligaen.
                                      ..................

Kommentar

• Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3501

Opprinnelig skrevet av Xavi
                                        Bortsett fra han har 100% rett?

Spillere henges ut som syndebukker, Runar og Torgeir og hele styret skal ha sparken. De fleste forventer tap før hver eneste kamp og nedrykk så fort vi taper en kamp, selv om det er mot serielederen.
                                        Ehhh..
                                        Bortsett fra at vi som er misfornøyde med Torgeir B og Runar K stort sett mener spillerstallen er mer enn god nok.
                                        Vis meg gjerne det innlegget der jeg snakker ned eget lag. Den eneste personen som konsekvent har snakket ned eget lag og opp alle motstandere denne sesongen er han som leder laget. Ikke supporterne på forumet.

Skremmende å høre at man tydeligvis synes tilstanden er helt grei, og at man ikke ser utviklingen i det hele tatt selv om alle piler og trender peker nedover.

Kommentar

• krogen
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2009
                                          • 228

Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          Ehhh..
                                          Bortsett fra at vi som er misfornøyde med Torgeir B og Runar K stort sett mener spillerstallen er mer enn god nok.
                                          Hvis du mener spillerstallen er mer enn god nok, har vel i alle fall Torgeir gjort den viktigste delen av jobben sin framifrå, gitt de økonomiske utfordringene vi har stått og står overfor.

Kommentar

Working...