Helt enig i at det var feil å kvitte seg med Ohi. En spiller som neppe noen gang holder høyeste tippeligaklasse, men absolutt god nok. Samtidig en potensiell kontinuitetsbærer, noe de aller fleste tippeligalag trenger. Man trenger noen som er der hele tiden, ved siden av de bedre spillerne som forsvinner til større klubber. Det er viktig å beholde en stamme i laget som kjenner sin posisjon i laget, som kjenner klubben. Som rett og slett ER LSK! Hvis ikke blir det helt identitetsløst til slutt, som det jo er i ferd med å bli. Ohi var også utvilsomt en bra mann å ha i garderoben. Humørspreder.
Jeg veit det er litt feil å sammenligne, med tanke på posisjon osv. Men å tenke på at vi kvitter oss med en LSK-gutt som Ohi og vurderer å hente en eller annen Falkenborn fra EGERSUND gir meg psykiske lidelser. Hva faen?!
Jeg veit det er litt feil å sammenligne, med tanke på posisjon osv. Men å tenke på at vi kvitter oss med en LSK-gutt som Ohi og vurderer å hente en eller annen Falkenborn fra EGERSUND gir meg psykiske lidelser. Hva faen?!
Kommentar