Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Klimtkongen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2014
    • 419

    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Om vi ikke er der i januar driter jeg
    Det håper jeg du gjør. Ellers er det vel snakk om tidenes forstoppelse?

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2926

      Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
      Det håper jeg du gjør. Ellers er det vel snakk om tidenes forstoppelse?

      Fekal brekning? http://ndla.no/nb/node/25168

      "Man har fekale brekninger (tarmpassasjen er da helt stoppet opp, og pasienten kaster opp tarminnhold". Forklarer jo mye av drittpraten
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

        Drit i å avspor 'a!

        Kommentar

        • Møkkamannen
          Medlem
          Hoffnarr
          • Aug 2014
          • 61

          Runar sa etter kampen at han la igjen 2 spillere på defensiv corner for å komme i overtall. Hvordan kan han bruke 23-24 kamper på å skjønne det? Hvor mange mål har LSK sluppet inn på cornere? Jeg synes for øvrig at 36 mål i mot er en av grunnene til at vi ligger såpass mange poeng bak medalje. Trengs en ny midtstopper til neste sesong

          Kommentar

          • Langballa
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2014
            • 322

            Sa de ikke at de gjorde dette nå pga møter med kanarifansen? I så fall digg å se de hører på oss!

            Kommentar

            • Slakter Fjes
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 288

              Opprinnelig skrevet av Møkkamannen
              Runar sa etter kampen at han la igjen 2 spillere på defensiv corner for å komme i overtall. Hvordan kan han bruke 23-24 kamper på å skjønne det?
              Runar sa at Mjøndalen scoret mye på dødball, men ofte ikke før på tredje- eller fjerdeballen, som følge av kjemping og kaos i feltet. Ved å legge igjen to, binder vi opp 3 av deres spillere og det blir færre folk og lettere å få kontroll i egen felt. Synes det er en ryddig forklaring.

              For øvrig er det min oppfatning av vi tidligere i sesongen har fremstått som litt vel defensive ved å "aldri" legge igjen spillere på corner i mot.
              "And I never thought this life was possible.
              You're the yellow bird that I've been waiting for."
              Bright Eyes - Poison Oak

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                Opprinnelig skrevet av Langballa
                Sa de ikke at de gjorde dette nå pga møter med kanarifansen? I så fall digg å se de hører på oss!
                Jeg syntes jeg har sett nesten hele sesongen at Runar har sett de samme problemene som forumet har nevnt, og endret på disse. Bortsett fra det å legge igjen folk på defensiv corner som kom først nå. Ofte har vi klaget en del på småting på forumet, f.eks "hvorfor spiller ikke Friday", så ser vi at denne endringen er gjort til neste kamp. Om dette er tilfeldig eller om det leses her inne i forsøk på å blidgjøre fansen veit jeg ikke.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4380

                  Opprinnelig skrevet av Oddis
                  Om dette er tilfeldig eller om det leses her inne i forsøk på å blidgjøre fansen veit jeg ikke.
                  Neste uke skriver alle at vi krever Skogseid i mål og Origi som spiss. Så finner vi ut om det er herfra de får det eller ikke
                  ..................

                  Kommentar

                  • Fuglamannen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2011
                    • 543

                    Ryktene sies at Origi vurderes som spiss til helga! De har behov for en med tigersprang på topp

                    Kommentar

                    • Møkkamannen
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Aug 2014
                      • 61

                      Jeg antar at det er Siggi som har ansvar for dødballer. Så da mener jeg at Erling ikke har noe å gjøre i egen 16. Og det trengs seriøst en ny midtstopper. Han trenger ikke koste mye penger, det handler bare om å ha kontroll på hva som finnes i lavere divisjoner eller bosmann. Helst en med litt tempo.

                      Kommentar

                      • Frode D. Homb
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 982

                        Drillo hadde Siggen. Runar har Siggi som høyre hånd!

                        Kommentar

                        • CFC1976
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2015
                          • 341

                          Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                          Drillo hadde Siggen. Runar har Siggi som høyre hånd!
                          Har siggi overordnet ansvar for rekrutlaget?

                          Kommentar

                          • Frode D. Homb
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 982

                            Siggen hadde ansvaret for Drillos rekrutter ;-)

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5916

                              Moderatormelding:

                              Så lar vi Siggen, Siggi, Drillo og andre trivelige chatte-emner være i fred akkurat her og sender hovedfokuset tilbake til Runar.

                              Stray Cat
                              Mod.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • Trooond
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2015
                                • 1039

                                Jeg trodde det ble lærdom gjennom sesongen at man bruker spillere i riktige posisjoner.
                                At nå Arni skal starte på høyre ving, og at Timisela også skal få mye spilletid der på søndagen syntes jeg er merkelig.
                                Det viser igjen at 2dre laget ikke teller også.
                                Ikke rart de rykker ned med slike holdninger og uttalelser som det kommer fra en hovedtrener.
                                Jeg trodde også dette var en ny mulighet til å teste ut enda et stort talent, og ikke velge å bruke timisela. Fordi at Timisela blir sur når han ikke får spilletid. Har ikke Timisela bare kontrakt ut denne sesongen, og er nå ikke funnet god nok for backplass. Hva skal han da spille for på en posisjon han så langt har vist han hvertfall ikke fungerer i?

                                Kommentar

                                • Trooond
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2015
                                  • 1039

                                  Men sevlfølgelig, det blir vel tyn for det innlegget.
                                  Skal jo ikke kritisere nå som man tar noen seiere, og det ikke blir nedrykk.
                                  Trodde sportsklubben hadde vedtatt at man ønsker et lag i 2dre , og at hovedtrener så dette som viktig for helheten, og det og bygge lag fremover, men det er visst feil
                                  Last edited by Trooond; 03.10.2015, 22:58.

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    Etter all kritikk må jeg si at høstens resultater gleder en "Runar supporter" meget godt!!
                                    Gleder meg over poengene og ser allerede frem mot neste sesong.

                                    Kommentar

                                    • Trooond
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2015
                                      • 1039

                                      Runar får brukbare resultater nå, men hva er det for et intervju å gi etter en seier?
                                      Å uttale at flere av ungutta har gjort det brukbart, men at det må flere nye spillere til for å kunne komme høyere opp på tabellen?
                                      Hva er vitsen med å snakke ned spillerene man har på denne måten?
                                      Og hvorfor ikke bruke bytter mye bedre, og kanskje få igang enda flere talenter, i stedet for å si at man må ha flere nye.
                                      Jeg er sikker på at Bjarmann prøver å få inn best mulige spillere uansett hva Runar sier i intervjuer.

                                      Er glad for nye 3 poeng, men den uttalelsen på tv2 var unødvendig.

                                      Kommentar

                                      • Avon
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2011
                                        • 267

                                        Opprinnelig skrevet av Trooond
                                        Å uttale at flere av ungutta har gjort det brukbart, men at det må flere nye spillere til for å kunne komme høyere opp på tabellen? Hva er vitsen med å snakke ned spillerene man har på denne måten?
                                        De beste 11 er bra,men de er nok et hakk bak topp 5 og troppen er fortsatt for tynn og sårbar for skader. 2-3 rutinerte spillere inn ville ta av mye press fra de unge og sannsynligvis føre til at laget spilte mer stabilt.

                                        Kommentar

                                        • Trooond
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2015
                                          • 1039

                                          Poenget mitt var måten det ble sagt på.
                                          Det var ikke sånn det står Irb, snilt av de å tolke det sånn.

                                          Det var det at han sa mellom linjene at de unge, egentlig ikke er gode nok, vi må ha inn nye spillere for å komme høyere på tabellen.

                                          Ja, jeg tror alle skjønner at noen gode etablerte spillere vil heve laget. Så hvorfor si det på den måten?
                                          Kunne klart seg med å si at de unge skal utvikles videre, og da hadde det vært et positivt intervju.

                                          Men man må faktisk på litt høyere nivå enn Timisela. Han holder akkurat nivået mener nå jeg, og utmerker seg ingenting. Så viktig å ikke anskaffe etablerte spillere som ikke er gode nok, og hemmer utviklingen til de unge talentene.

                                          Kommentar

                                          Working...