Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
-
Runar og RB sier hele tiden at stallen er så tynn. Det er derfor det ikke gjøres bytter. Har tatt frem innbytterne som var på benken i de 2 siste kampene. I siste kamp var forøvrig ikke Ofkir med i det hele tatt, og greit Arni har vært svak, men det er nå Runars spiller. Men utover det. Er det så mange andre enn topplagene som har en veldig mye bedre benk ?
Kolstad, Jakobsen, Rindarøy har vel alle vist at de har nivået inne ?
Vi har Bonke som normalt spiller fast. Sheriff er jeg også sikker på vil klare å ta nivået ? Brenden har prøvd seg litt, og trenger kanskje litt spilletid, men er vel ikke krise ? Med Ofkir inn igjen blir benken enda sterkere ?
Det er kun Falkenborn som er litt usikkert, da han ikke har fått prøve seg, og kanskje keeperplassen. Men jeg mener det : slutt å prate ned laget, og særlig benken !
Med Brændsrød og Krogstad inn, vil laget bli ytterligere styrket !
Mot Stabæk:
29 Emil Gundelach Ødegaard
2 Martin Falkeborn
5 Ole Martin Rindarøy
22 Michael Jakobsen
15 Erik Brenden
17 Jørgen Kolstad
26 Sheriff Sinyan
Mot Tromsø
29 Emil Gundelach Ødegaard
2 Martin Falkeborn
5 Ole Martin Rindarøy
9 Arni Vilhjalmsson
15 Erik Brenden
17 Jørgen Kolstad
18 Bonke Innocent
Eller syntes vi benken til Stabæk er så forbaska mye bedre ?
4S. Kjellevold10A. Mehmeti13E. Haugstad16A. Hanche-Olsen19S. Eghan21D. Granli23E. BohinenKommentar
-
Kommentar
-
Bare det å syte hver uke over at stallen er så tynn er skandale. Må være virkelig demotiverende for de som sitter på benken å indirekte få høre nesten hver uke at de ikke holder mål. Dette må ta en slutt snart. Det går ikke!..................Kommentar
-
Nå er det dette han får betalt for - å lede laget i tykt og tynt. En del av lønnen hans er jo kompensasjon for ansvar og det å måtte stille til rette for sine disponeringer uansett om dem er feil eller korrekt. Når jeg bytta jobb nå, så er det med større ansvar og tilhørende mulig medieeksponering - da er selvsagt lønna høyere.
Han takket frivillig ja til jobben og godtok dermed betingelsene - dette er en del av pakka.
Hvis han sitter inne med mer, ja da er det virkelig på tide å vise frem det - så langt har det vært tynn suppe med unntak av to-tre virkelig gode kamper hvor laget har utvist sitt rette potensiale.Sint og tverr på felt NKommentar
-
I Runar sitt forsvar skal det sies at det ikke er lett når flere sentrale spillere er på utgående kontrakt og nekter å skrive nye samtidig som alle forventer resultater... I min verden hadde Lundemo og Martin blitt satt lengst ut på benken men vi har desverre ikke fullgode erstattere.. Jeg kjøpte ny drakt i år med Lundemo på ryggen , nå vurderer jeg og brenne denne drakta ... Faen ikke lett for en trener dette . Jeg håper et salg av Fredag gjør så vi kan hente 3-4 kvalitetspillere så kan Runar bruke resten av året på å bygge et lag til neste år ....Kommentar
-
I Runar sitt forsvar skal det sies at det ikke er lett når flere sentrale spillere er på utgående kontrakt og nekter å skrive nye samtidig som alle forventer resultater... I min verden hadde Lundemo og Martin blitt satt lengst ut på benken men vi har desverre ikke fullgode erstattere..Sint og tverr på felt NKommentar
-
---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
-
Er vanligvis stert motstander av tidlig sparking av trenere, med desverre mener jeg nå at Runar må gå. Det har bare gått 1 vei i år, det er bakover.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Jeg ser personen har fjernet tommelen sin i etterkant. Da regner jeg med at han enten skjønte at sånt kan skape støy og trakk den tilbake, eller at han får beskjed om å gjøre det. Da velger jeg uansett av hensyn til han å ikke publisere det her annet enn at jeg kan si at det ikke var en av de som er i den faste 11'eren som sikkert hadde grunn til å støtte innlegget til Børge som blant annet omhandlet bruken av troppen.Kommentar
-
Og det er en meget fornuftig beslutning. Spillerne skal i motsetning til supporterne være proffesjonelle nok til å støtte klubben og treneren selv om de ikke får spille. Ser heller ingen grunn til å henge ut vedkommende her, hvem det nå måtte være.
Angående debatten rundt RK, TB, ledelsen og klubben må jeg få rose Lars og Totti blandt flere her for meget gode og saklige innlegg i debatten. Langsiktighet, strategi og tydelig filosofi må være grunnstrukturen klubben er bygget rundt. Som supporter vil jeg akseptere endringer i spillestil, taktikk, laguttak og kampinngang på bakgrunn av situasjonsbestemte hendelser som skadesituasjoner, treningsinnsats og endringer jeg ikke kan se. For å bruke et eksempel fra en debatt tidligere i dag med en kompis så driter jo jeg litt i hvem som står i døra eller i baren på Blå (mitt stamsted i Oslo). Jeg er også likegyldig til hvem som utførerer bookingen (laguttaket) og egentlig også andre ting som ølpriser, inngangspenger og fasilitetene så lenge Blå representerer en profil og en kultur over tid jeg kan identifisere meg med.
Dette er jo litt søkt, men faktisk er sammenligningen også relevant. Et hvert utested (eller bedrift generelt) som skal overleve er nødt til å utvikle profilen sin i takt med publikum. Men den genuine følelsen av hva produktet ditt representerer må alikvel holdes intakt. Identiteten, eller kulturen om du vil. Og dette legges det jo strategier for over tid. Fordi det er beslutninger som blir tatt som en føring på hva man vil være. Det som ikke ville fungere for Blå f.eks ville jo være å ansette de gamle bookingsjefene dersom ting gikk dårlig (fordi de ikke har vært i gamet de siste årene, kjenner den nye generasjonen publikum, og har gått videre til andre jobber) Det vil heller ikke være særlig lurt å endre musikkprofilen helt fra år til år. Det du kan og bør gjøre er å beholde de gamle publikummerne samtidig som du skaffer deg nye kunder. Og her synes jeg Lsk må ta tak. Det går ann å ta med seg den kulturen vi har bygget opp over de siste 40 årene og utvikle den. Lsk skal ha ros for måten de har bygget opp norges beste damelag de siste årenene. Og de skal ha ros for hvordan de har klart å etablere de fantastiske treningsfasilitene, men hvor er kulturutviklingen? Hvordan har man klart å ta vare på kompetansen i veggene samtidig som man har innhentet ny kunnskap? Kanskje skyldes dette at fotballspillere og mange fotballfolk har begrenset kunnskapsmengde når det gjelder ledelse, og generelt viljen til å lære seg noe nytt? Kanskje er det fordi den gamle generasjonen tror at man kan gjøre det samme som før og forvente at kreativitet og nyskapning oppstår, men det vi vel kan være enige om er at utviklingen av FOTBALLEN som spilles på Åråsen nærmest har stått stille siden Uwe.
Jeg bor for langt unna Åråsen til å forstå hva som skjer til daglig og ser ikke RK på treningsfeltet hver dag. Men jeg ser nesten alle matchene, er daglig innom forumet, og må si at utviklingen står stille, eller går bakover. Før i tia, var det nesten opplagt hva slags spillertype vi måtte ha inn dersom en forsvant. Dette føler jeg ikke jeg klarer å se lenger. Og det er fordi jeg ikke aner hva slags fotball Lsk ønsker å spille. Det er rart. For det burde være tydelig for alle. Da er man klar over hva som kreves og alle i organisasjonen har øyenene åpne for å fylle hullene der man ser det butter, eller muligheter oppstår.
PS: Blå booket nettopp Sun Ra Orkestra, til fullt hus, på under en mnds varsel. Hvorfor? Fordi de forsto at alle som elsker Blå ville skjønne at dette var en god booking og fordi alle som jobbet der ville at det skulle skje. Det passet til kulturen, profilen og den langsiktige planen. Det var altså ikke noe å lure på.Last edited by tilt; 12.07.2016, 18:17.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Det som er viktig at både klubb og fans innser er at vi ikke spiller noe særlig dårligere nå enn vi gjorde tidligere i sesongen. Taktisk sett har vi vært en katastrofe under hele Runars tid, og vi spilte heller ikke god og utviklende fotball under perioder på vårsesongen der mange hyllet laget for å score så mye mål og kritikerne ble latterliggjort. Det som er ubehagelig med dette er at det som skjer nå dessverre ikke er noen formdupp. Vi ser simpelthen bare det som skjer med alle dårlige trenerhåndverk over tid: de får de resultatene de fortjener. Spillemessig er vi blant de absolutt dårligste i ligaen, så dette prosjektet kommer aldri til å plutselig bli til noe positivt. Det er et helt dødt prosjekt som må avsluttes umiddelbart. Derfor spiller det heller ingen rolle om vi henter Edu eller ikke - i et lengre perspektiv er han helt uinteressant. Midlene må brukes andre steder.Kommentar
-
Kommentar
-
Det som er viktig at både klubb og fans innser er at vi ikke spiller noe særlig dårligere nå enn vi gjorde tidligere i sesongen. Taktisk sett har vi vært en katastrofe under hele Runars tid, og vi spilte heller ikke god og utviklende fotball under perioder på vårsesongen der mange hyllet laget for å score så mye mål og kritikerne ble latterliggjort. Det som er ubehagelig med dette er at det som skjer nå dessverre ikke er noen formdupp. Vi ser simpelthen bare det som skjer med alle dårlige trenerhåndverk over tid: de får de resultatene de fortjener. Spillemessig er vi blant de absolutt dårligste i ligaen, så dette prosjektet kommer aldri til å plutselig bli til noe positivt. Det er et helt dødt prosjekt som må avsluttes umiddelbart. Derfor spiller det heller ingen rolle om vi henter Edu eller ikke - i et lengre perspektiv er han helt uinteressant. Midlene må brukes andre steder.
Er enig i at signeringen av Edu ikke har noe å si for prosjekt-Runar, det er som du sier dødt allerede. Men han kan i det minste være forskjellen på Tippeliga og Obos. Samtidig er det jo litt ironisk da. For en uke siden sier Runar at han vil benke egoister (tåkeprat) samtidig som vi signerer Edu, som kun er her for sin egen del da han vil trene seg opp for en større liga. Den eneste grunnen til at jeg vil ha inn Edu er at han kan redde oss denne sesongen. Får bare ikke håpe han redder jobben til Runar og...................Kommentar
-
Når Runar Kristinsson ble ansatt, skulle det bygges videre på Haglund sitt arbeide. Det kom veldig raskt frem at det ble det ikke noe av. Kan garantere at jeg har skrevet innlegg om det ganske så tidlig. At den som ble ansatt som etterfølger ikke bygger videre på tre år med arbeide er en skandale! Greit med små justeringer, men her snakker vi om at grunnmuren ble revet ned....
Man kan unnskylde seg med at mange spillere forsvant, men i grunn var det bare Palmi og PVM som forsvant. Hva med de andre som ble med videre?
Jeg har seriøst lyst til å se hvor mange ganger det er nevnt "tynn stall" og "uerfarne spillere" siden sesongoppkjøringen starta i 2015. Det er ikke rent få ganger. Trenere som unnskylder og snakker ned egen tropp gir ikke positive vibber til sin egen tropp.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Forskjellen kontra tidligere i sesongen er marginer i mot istedenfor med. Pluss spillere som ikke gidder mer. Det er ikke mulig at 9 av 11 spillere samtidig forfaller så jævlig uten at noe er galt. Synes det er helt merkelig at det ennå ikke har kommet frem offentlig misnøye med trenerteamet når det er så åpenbart. Man kan se fra TV-skjermen at noe er fullstendig galt. Man hører det på diverse intervjuer med spillerne.
Spillere, supportere og snart sponsorer ser at Runar og Bjarmann marsjerer taktfast mot OBOS, men RB og styre sitter bare stille og ser på.Kommentar
Kommentar