Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • zkinny
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2012
    • 322

Så hva skal vi som suportere gjøre?? holde kjeft på neste kamp? Et eller annet så noen snart får opp øya...forslag??

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Opprinnelig skrevet av zkinny
      Så hva skal vi som suportere gjøre?? holde kjeft på neste kamp? Et eller annet så noen snart får opp øya...forslag??
      Juble/klappe som når man scorer/vinner gjennom hele kampen...

Kommentar

• Jannis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2005
        • 266

Opprinnelig skrevet av Folke
        Juble/klappe som når man scorer/vinner gjennom hele kampen...
        Neppe mange som orker, så få det er på feltet om dagen....

Kommentar

• Klimtkongen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2014
          • 424

Tror vi klarer å dra i land nok poeng til å unngå nedrykket i år. Det som frustrerer (les: skremmer) er at vi ikke har noen up and coming spillere som kan redde oss neste sesong. Greit,Fred har vel skjønt at holder han seg frisk så spiller han snart i en større klubb. Men hadde det ikke vært for måla hans hadde vi vært i deep shit nå. Kanskje Edu skyter oss oppover tabellen igjen, men i så fall er han borte neste sesong han også.

Jeg grøsse ved tanken på at vi skal stå ribbet tilbake etter sesongen og fortsatt ha Runar som trener. Da blir 2017 seigpining.

Kommentar

• ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

Den reklamen som begynner å spinne rundt klubben nå er så ødeleggende at noe må gjøres. Åråsen kommer til å tømmes helt og i sluttenden er det vi som betaler lønna til spillerene. Ingen tar ansvar,ikke treneren ikke spillerene ikke RB ,ikke sportslig leder og heller ikke styret. Det betyr at per dags dato er klubben gjennområtten og ligger der som en skadeskutt 99 åring. Det må være mulig og få inn en trener med en offensiv positiv innstilling til spillet ,som kan smitte over på spillerene og da igjen omgivelsene. Det er trist å kunne høre spillerne snakke på banen fordi det er så få på tribunen. Familien min får to dager kortere ferie igjen fordi jeg MÅ se de to hjemmekampene i august. Hvor lenge kan jeg forsvare den galskapen? Nok en gang sitte og se på 11 smålate spillere løpe uten mål og mening og drømme meg tilbake til noe som det burde være mulig å få oppleve igjen. Hvem tar ansvar først ? Jeg sender utfordringen.

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4397

http://www.vg.no/sport/fotball/tippeligaen/lokalavisen-slaar-full-lsk-alarm/a/23738482/

– Supporterne stiller krav til gutta og meg. Det er greit så lenge det er innenfor de begrensningene vi har som lag. Vi skal ikke prege Tippeligaen, men vi skal være der. Supporterne er frustrerte over dét. Men vi er bare halvveis. Vi har mindre poeng enn vi hadde håpet på. Det er likevel mange poeng igjen i potten, sier LSK-trener Rúnar Kristinsson.
              Nå skal vi IKKE prege Tippeligaen, vi skal bare være der. Mener å huske at klubben har uttalt flere ganger at 5.plassen er målet, i så fall er man jo med å prege Tippeligaen. Faen Runar, nå sier du mye rart!
              ..................

Kommentar

• Frode D. Homb
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 982

De har vel sagt at de skulle bli bedre enn i fjor. Tabelltips i media kan jo ikke Runar svare for.

Kommentar

• Trooond
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2015
                  • 1039

La merke til den uttalelsen og håper han er sitert feil. Så også i intervju at det var feil at målsetting for i år var 5te plass, eneste målsetting Runar har fått var at det skulle bli bedre plassering enn i fjor.
                  Fra RB.NO : "– Jeg synes det er litt urettferdig at vi hele tiden blir sammenliknet med denne femteplassen. Det har ikke vært noen uttalt målsetting. Vi ønsker å være bedre enn i fjor. Det vil si over åttendeplass og 45 poeng

Men Bjarmann uttalte vel i ett intervju at laget er godt nok for 5 te plass

Snakkes det ikke om må og målsetting før sesongen?
                  Det burde jo være ganske klart, og det burde vel også være klart overfor fansen?

Men der er mye rare uttalelser. Skal ikke prege tippeligaen, bare være der?
                  Er han sitert riktig?

Hva vil det si å ikke prege tippeligaen?
                  Er det en målsetting
                  Ska man da aldri høyere enn 7de plass, for de 6 øverste preger vel tippeligaen?
                  Last edited by Trooond; 12.07.2016, 22:50. Begrunnelse: tok med sitat fra Runar

Kommentar

• rælingen kanaris
                    Kaptein Reketråler
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 1446

Ikke prege tippeligaen nei. Fy faen. Nå må han vekk. Med en eneste gang. Snakk om å jobbe for å tømme Åråsen.
                    Custodes
                    I med og motgang

Kommentar

• knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9537

- Supporterne stiller krav til gutta og meg. Det er greit så lenge det er innenfor de begrensningene vi har som lag. Vi skal ikke prege Tippeligaen, men vi skal være der. Supporterne er frustrerte over dét. Men vi er bare halvveis. Vi har mindre poeng enn vi hadde håpet på. Det er likevel mange poeng igjen i potten, sier LSK-trener Rúnar Kristinsson

Noe av detta MÅ jo være litt lost in translation/feilvalg av ord i språk nr2.

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

– Supporterne stiller krav til gutta og meg. Det er greit så lenge det er innenfor de begrensningene vi har som lag. Vi skal ikke prege Tippeligaen, men vi skal være der. Supporterne er frustrerte over dét. Men vi er bare halvveis. Vi har mindre poeng enn vi hadde håpet på. Det er likevel mange poeng igjen i potten, sier LSK-trener Rúnar Kristinsson.

Som jeg skrev tidligere i dag, Runar kom for å avvikle Sportsklubben.

Kommentar

• Klimtkongen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2014
                          • 424

Det her er jo en falitterklæring. Kan ikke skjønne han kan bli i stillingen om han er korrekt sitert.

Kommentar

• Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2559

Opprinnelig skrevet av knut
                            Noe av detta MÅ jo være litt lost in translation/feilvalg av ord i språk nr2.
                            Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men han burde uansett forklare hva han mener.
                            Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Trooond
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2015
                              • 1039

Jeg la merke til det først nå. Vg har dette som avsnittsoverskrift :LSK-treneren: – Vi skal ikke prege Tippeligaen
                              Og han følger opp med å si, "VI SKAL VÆRE DER " og Supporterne er frustrerte over dét.

Det ser dessverre ikke ut til at det er et feilsitat, da ville det vel ikke bli fulgt opp med at vi skal være der, i forhold til at fansen krever for mye og de begrensningen vi har som lag !

Dette må være det mest defensive, destruktive jeg har hørt uttalt på år og da. Og det sier ikke lite , sett i betraktning av alt som er sagt etter Tromsø kampen !

Kommentar

• andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

Jeg har meldt meg litt ut av diskusjonen den siste tiden, da jeg har følt at hele situasjonen har vært håpløs. Men når jeg leser disse uttalelsene kjenner jeg det begynner å bruse i blodet igjen. Delvis fordi jeg blir provosert over den evneveike holdningen til Runar og hvordan det totalt går i mot alt jeg forventer meg av en trener på dette nivået. Men også fordi dette er så graverende at det tvinger ledelse og styre på banen. Styret, investorer, Per Berg, RB og alle andre som har noen slags innflytelse på tragikomedien Lillestrøm Sportsklubb kan ikke leve med en hovedtrener som er fullstendig blottet for ambisjoner, vilje og identitet.

En annen ting: Jeg godtar ikke at årets mål var å "bli bedre enn i fjor". Finnes ingen som presterer eller utvikler seg med såpass tåkete målsetninger. Hvilken plassering har man budsjettert med? Jeg blir så avsindig provosert av at RK hele tiden forsøker å ro seg ut av spørsmål rundt faktiske mål og ambisjoner. Dette på toppen av all annen vingling han driver på med og den ekstremt inkonsekvente linja han kjører med yngre og eldre spillere. Fyren er en vandrende selvmotsigelse som ikke kunne gitt et tydelig svar om det så sto om livet.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

Gud bedre, kontrastene fra å se RBK-dokumentaren på tv i dag om en trener som hele tiden fokuserte på eget lag og snakket sine spillere og egen klubb opp, til så å komme tilbake til den absurde hverdagen i den verna bedriften LSK.

The bottom is nådd! Og det verste, det er en total mangel på ydmykhet ovenfor egen innsats og klubbens historie i hans uttalelser.

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av zkinny
                                    Gjør som undertegnede i siste hjemmekamp, satt på RB og holdt kjeft.

Kommentar

• Bjørk1
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Oct 2013
                                      • 9

Runars måte å bygge videre på.

Kommentar

• nebbjævel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2009
                                        • 511

Når både sportslig leder og styreformann hevder at de støtter treneren fullt ut, er uttalelsen ofte porøs.

Kommentar

• tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

2 dager siden han sa han ikke fryktet noen om laget fant formen

Kommentar

Working...