Glenn-tråd i Forslag til nye spillere.
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Da Fofana nettopp ble byttet ut kom jeg til å tenke på en ting; snakker Runar fransk? Fofana har åpenbart visse integreringsutfordringer og det har tidligere blitt trukket frem at Bolly var god å ha i starten, slik at han hadde noen å snakke med.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Integreringsutfordringer? Hvis det som meldes stemmer, så er det jo et valg(?).Kommentar
-
Kommentar
-
"Siggi" hadde et svar på Martins som gikk over 1-2 minutter, på engelsk, og det var kjemisk fritt for blæh-blæh, hadde en rød tråd og 110% utfyllende. Uvant, men herlig!
Menneskelig sett kan det neppe bli bedre, så får vi se hvordan det går sportslig!Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
-
Bra oppfølging av forumet, RB!Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Bra, men virkelig på tide, spør du meg.Kommentar
-
Missliker sterkt at han ser ut til å gi
Erling full tilit som førstevalg på spissplassen,etter å vært med kun i 2 uker for fullt i oppkjøringa.
Ingen personlig hets mot Erling , men en Friday som har vært med i Hele vinter , burde foreløpig vært ett mye bedre valg ved serie starten.Kommentar
-
Det kan jeg være enig i. Samtidig så vil Erling, som er flink til å strekke motstanderen ved å gå på bakromsløp, gi mye mer rom til Lundemo i 10`er rollen. Samt at Erling er mye bedre i førsteforsvarspresset.
Man kan gjerne si at Friday er en bedre spiss enn Erling, men personlig tror jeg Erling gjør LSK bedre enn det Friday på dette tidspunktet greier.Kommentar
-
Fotball handler om mål. Erling scorer ikke, så da hjelper førsteforsvarsjobben lite. LSK er langt fra gode nok til å unne seg den luksusen å ha en førsteforsvarer på spissplassen, Som attpåtil ikke scorer. Når vi har to andre på benken som gjør det mye mye vanskeligere for motstanderens forsvar.Kommentar
-
Fotball handler om mål ja. Men vi har ingen Messi som på egenhånd lager mål. Nærmeste kommer Fofana de gangene han er i humør. De fleste av våre mål lages at gode prestajoner som lag. Da må vi også se etter den konstellasjonen som lager flest mål samlet. Hva om Erling sine gode egenskaper skaper mål for Fofana og Lundemo f.eks?
Sier på ingen måte at Erling er mye bedre enn Friday, sier bare at trenerne muligens tenker på helheten i laget.Kommentar
-
Hadde han gjort det så hadde jeg vært enig. Mulig jeg ikke ser bilde godt nok, men jeg ser desverre ikke at Erling er der. God førsteforsvarer, ja uten tvil. Men sjelden han legger opp til noe.
i mine øyne en supersub, som kan bruke sine ekstremkvaliteter mot slitne forsvar.Kommentar
Kommentar