Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1480

Fansen er viktig! At fansen ikke taes på alvor?? Vel, det er heldigvis ikke slik at fans tar ut lag, ansetter spillere eller sparker trenere.
    Jeg skjønner at mange er misfornøyd, og utålmodige. Men nå er kritikken fra enkelte her rettet mot alt og alle - tydeligvis fordi de ikke gjør som en del ønsker.
    Jeg synes LSK har gjennom de siste årene opptrådt ryddig i forhold til ansatte spillere og støtteapparat, og det må vi forvente at de fortsetter med.
    Hva ukene bringer av utvikling, vet jeh ikke.
    Men å slakte hele klubbens ledelse og styre, er helt på styr.

Kommentar

• Trooond
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2015
      • 1039

Opprinnelig skrevet av Tvilling
      Fansen er viktig! At fansen ikke taes på alvor?? Vel, det er heldigvis ikke slik at fans tar ut lag, ansetter spillere eller sparker trenere.
      Jeg skjønner at mange er misfornøyd, og utålmodige. Men nå er kritikken fra enkelte her rettet mot alt og alle - tydeligvis fordi de ikke gjør som en del ønsker.
      Jeg synes LSK har gjennom de siste årene opptrådt ryddig i forhold til ansatte spillere og støtteapparat, og det må vi forvente at de fortsetter med.
      Hva ukene bringer av utvikling, vet jeh ikke.
      Men å slakte hele klubbens ledelse og styre, er helt på styr.
      Jeg har ikke sett noen be om at fansen skal ta ut laget, isåfall hvem referer du til ?
      At det bør tas på alvor at fansen er missfornøyd med treneren, bør man da kunne forvente, men ikke at fansen skal avgjøre det

Med ikke å bli tatt på alvor mener jeg Runars uttalelser om at det er urealistisk at Sportsklubben skal prege tippeligaen, at fansen skal få lov til å stille krav, så lenge de er realistiske, eller slik som Runar mener er realistisk.
      Det virker som Runar skal ha det til at fansen krever medalje, eller minst en 5te plass. Selv om det er ønsket som et mål å få til en 5 te plass, så har ingen krevd det, men progresjon i spillet, Utvikling, talenter som får spilletid det er spørsmålet, og derfor er en sånn uttalelse å tillegge at det kreves alt for mye, ikke å ta fansen på alvor.
      Og svar fra Sportsklubben om at man ikke vet hvem 11 som er riktig valg før etter kampen er spilt. At svaret er å jobbe hardere.
      Jobbe hårdare har man hørt i 1,5 år. Har man da ikke fulgt det opp ? Det er vel litt vanskelig å jobbe hardere og hardere i 1,5 år, for så å skulle jobbe enda hardere ?
      Runar makter ikke å bruke talent som Kolstad. han gir nesten ingen sjansen på øverste nivå fra talenter i stallen, og det er vel det som er spørsmålet fra fansen, ikke kun at de 11 som ble valgt mot Stabæk da liksom skulle være feil- Selv om det kanskje var tilfelle spesielt i Stabæk kampen at man var forundret over alguttaket. All den tid det er disiplinærproblemer så var det vel det som var forventet, at noen av de faste skulle settes ut for å opprettholde disiplin, og ikke hvem som skulle spille. Her forenklet Sportsklubben svaret så til de grader, at de slipper å svare på det som var essensen i spørsmålene.

Kommentar

• Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1480

Opprinnelig skrevet av Trooond
        Jeg har ikke sett noen be om at fansen skal ta ut laget, isåfall hvem referer du til ?
        Jeg visste jo hva jeg gikk til når jeg åpnet forumet etter en del dagers fravær. Det kunne ikke bli akkurat lystigere stemning her inne etter Stabækkampen.
        Selvsagt er kritikk berettiget, så lenge resultatene svikter. Og når resultatene svikter leter man naturlig etter årsaker, og det skulle da bare mangle.
        Og man venter å bli hørt. Når jeg leser de siste dagene så får jeg ett inntrykk av at det ikke bare rettes kritikk, men man forventer at kritikken skal følges opp. Og selvsagt er det da også meninger om hvem som skal være på benken, på banen og på 2laget. Meninger er naturlig og bra. Når disse ikke gies forventet respons, så må det kanskje være på sin plass å justere forventningene på hva som er realistisk at vil/kan bli gitt svar på.
        Det virker på meg som det hauses opp en stemning her inne om at fansen har fasit på alt, og når den ikke følges eller svares på - ja, så er de mest snevre kommentarene opptatt av at styre, ledelse og trenerteam er innkompetente og må gå.
        Jeg sier ikke at den eller den har sagt slik eller slik, men det totale inntrykket er at enkelte fans ikke har en realistisk oppfatning av hva som følges opp spontant av klubb og ledelse. Selv om uttalelsene kommer fra fans.
        Det er slitsomt å snakke til veggen, og kanskje bør dialogen mellom fans og klubb intensiveres nå en tid.
        Og i mens så er det kanskje hva spillerene får høre fra fansen - det aller og mest direkte påvirkiningen fansen kan ha.
        Måtte de bli oppmuntret til å bruke sine kvaliteter enda bedre!

Kommentar

• Trooond
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2015
          • 1039

Godt svar Tvilling .
          Ikke uenig. Det som er litt synd, er at man kanskje tenker på å legge inn litt mer positivt innlegg, men så kommer plutselig Runar med den ene horrible uttalelsen etter den andre.
          Jeg ser at han hadde resultater på Island, og er det noe han har inne, så håper jeg han tar det frem nå. Her har han jo ikke vist at han makter så veldig mye, og gjort samme feilene gang på gang, og nå over 1,5 sesong, så man hadde jo håpet at det var tatt opp litt mer lærdom, og at det taktiske og fotballfaglige tok seg opp, og ikke ned ?

Og jeg mener også det er svakt å ikke ha mer bredde, og bruke bytter og fler spillere mer aktivt. I tillegg til at man må tørre å gå ut med litt ambisjoner, og ikke kun være vag og skrive fra seg ansvar, med å snakke opp alle lag ,og gud forby, snakke ned eget lag!

Kommentar

• ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

I LSK magasinet mener han fortsatt at det var bedring i Stabækkampen. Har han ikke sett den om igjen?Han mener også at kampplanen var riktig. Innslaget var på Losby der de spilte fotballgolf .Der ser vi bla. klubbens eneste spiss bomme på en put fra 1 mt. Blir nok bra det her.

Kommentar

• RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

Moderatormelding:
              Temaet i denne tråden er nåværende trener Runar Kristinsson. En rekke innlegg med forslag til ny trener osv. er flyttet hit: http://kfl.no/debatt/showthread.php?t=20912&page=5
              Last edited by RSP; 16.07.2016, 10:53.

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av RSP
                Moderatormelding:
                Temaet i denne tråden er nåværende trener Runar Kristinsson. En rekke innlegg med forslag til ny trener osv. er flyttet hit: http://kfl.no/debatt/showthread.php?t=20912&page=5
                Det eneste viktige nå er at nåværende trener ikke lenger er nåværende trener men forhenværende trener. Takk for alt Runar.
                Jeg uteblir inntil du reiser !

Kommentar

• Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

Denne tråden kan slettes!

Kommentar

• Joha
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 314

Nå må noe gjøres på tide med nye spillere og trener

Kommentar

• Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2192

Hva positivt greier han å se Idag tro?
                      Fortsatt fremgang ?

Kommentar

• LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3410

Ryk å reise, skammelig!!

Kommentar

• knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9537

Runar mener vi var best i andre omgang.

Farvel.

Kommentar

• Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

Runar "vi styrer kampen i andre omgang" Kristinsson
                            Runar "vi er helt med i kampen" Kristinsson

gud bedre land...

Kommentar

• LasseN
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 1610

Så han i det hele tatt kampen?
                              LasseN

Kommentar

• occean-fan!
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 749

nei han spilte pokemon go.

Kommentar

• G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3251

God natt. Redd stumpene av ditt eget ettermæle og trekk deg nå.

Kommentar

• _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4397

Bjarmann på Facebook:

Torgeir Bjarmann Alle er like skuffet over resultatet, men finnes kun en medisin: brette om ermene , jobbe enda hardere og stå i motgangen som skikkelige mannfolk.
                                    Finnes dessverre ingen snarveier til å snu dette.
                                    Vi gir oss aldri

Her er det dessverre fortsatt bekmørkt.. Ser ikke ut som det skjer noe nå heller. Forbanna idioter.
                                    ..................

Kommentar

• OptimistFugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2008
                                      • 462

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                      Bjarmann på Facebook:

Torgeir Bjarmann Alle er like skuffet over resultatet, men finnes kun en medisin: brette om ermene , jobbe enda hardere og stå i motgangen som skikkelige mannfolk.
                                      Finnes dessverre ingen snarveier til å snu dette.
                                      Vi gir oss aldri

Her er det dessverre fortsatt bekmørkt.. Ser ikke ut som det skjer noe nå heller. Forbanna idioter.
                                      Man sparker ikke treneren på facebook!

Kommentar

• _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4397

Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
                                        Ååååånei!
                                        ..................

Kommentar

• Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
                                          Det her er det stikk motsatte. Her freder man treneren og mener at man har rett mann på rett sted. Dette er en skandale.

Kommentar

Working...