Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3410

Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Bjarmann på Facebook:

Torgeir Bjarmann Alle er like skuffet over resultatet, men finnes kun en medisin: brette om ermene , jobbe enda hardere og stå i motgangen som skikkelige mannfolk.
    Finnes dessverre ingen snarveier til å snu dette.
    Vi gir oss aldri

Her er det dessverre fortsatt bekmørkt.. Ser ikke ut som det skjer noe nå heller. Forbanna idioter.
    Blir helt resignert av hele greia. Helt tom. Bekmørkt.

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7131

Bjarmann på Facebook:

Torgeir Bjarmann Alle er like skuffet over resultatet, men finnes kun en medisin: brette om ermene , jobbe enda hardere og stå i motgangen som skikkelige mannfolk.
      Vi gir oss aldri

Her er det dessverre fortsatt bekmørkt.. Ser ikke ut som det skjer noe nå heller. Forbanna idioter.
      Ålreit, men da er det jo bare å slukke lyset.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

Inspirert av helgens hendelser i Tyrkia, foreslår jeg at vi gjennomfører et klubbkupp. Vi er nødt til å samles rundt noen reelle kandidater, stille opp på årsmøtet, og få valgt inn de rette folka. Runar og Torgeir MÅ ut, helst I går. På tide at denna klubben blir satt under administrasjon av noen som faktisk bryr seg og er lei av å bare "være med".
        ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Marit
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2010
          • 885

Jeg har elsket Bjarmann hett og inderlig så lenge jeg kan huske og vil mest sannsynlig alltid gjøre det, men ærlig talt Torgeir, har du noensinne hørt om å jobbe smartere istedet for hardere?
          Andas in och andas ut
          Orkar jag så orkar du

Kommentar

• Børge
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2013
            • 2559

Skal Runar Kristinsson bidra mer i LSK, så må han knyte på seg fotballskoa og spille sjøl. Som trener er det nok.
            Sint og tverr på felt N

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4397

At denne tråden er her ennå og ikke ligger i LSK-backstage er jo rein skandale. Veit ikke om jeg skal le eller grine.
              ..................

Kommentar

• GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

Bjarmann på Facebook:

Vi gir oss aldri

Men Bjarmann skal ha ros for å vite forskjellen på ermer og armer.

Kommentar

• Rune
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2008
                  • 1229

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Men Bjarmann skal ha ros for å vite forskjellen på ermer og armer.
                  Sikkert bare flaks.
                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

"Brette opp ermene , jobbe enda hardere og stå i motgangen som skikkelige mannfolk."

Som skikkelig dumme mannfolk.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4397

Fra RB+

Om han får fortsette også kommende uke, har uansett en stor jobb foran seg. En dårlig prestasjon og tap for Strømsgodset vil trolig bety punktum for Kristinsson som LSK-trener.
                      Kan se ut som Svesengen begynner å få nok han og, endelig.
                      ..................

Kommentar

• Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2559

Det som er viktig med den siste tida utvikling, er at man tror at denne nedturen har kommet bare de fem - seks siste kampene. Det har vært en langvarig nedtur som nå har eskalert. Resultatene av en manglende spillestil og satsing på individuelle ferdigheter/frihet. Jeg tror at en del av problemet bakover, kan tilskrives mangel på Origi og at det sprer usikkerhet. Offensivt er det rett og slett mangel på spillestil.

Og hvem er det sitt ansvar? Treneren.

Nå må man back to basic. Enkle oppgaver til hver spiller. Og ikke minst få valgmuligheter. Hente ut det beste i hver spiller. Kameratskap - ha trua på sidemannen. Vite at de andre stoler på deg og du må stole på dem. Spillerne må stole på treneren og tru på planen han kommer med.

Pr nå ser det ikke ut som om spillerne tror på treneren. Ser ikke ut som om han verken evner å piske liv i dem. Ikke legge en plan og gi enkle oppgaver. Det må gjøres en endring!
                        Sint og tverr på felt N

Kommentar

• OptimistFugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2008
                          • 462

1-1-6 siden vi røyk i cupen

Kommentar

• knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9537

Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
                            1-1-6 siden vi røyk i cupen
                            Fantastisk elendig!

Kommentar

• Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2559

Opprinnelig skrevet av knut
                              Fantastisk elendig!
                              Og for å gjøre det enda mer håpløst - den seieren var ikke fortjent.
                              Sint og tverr på felt N

Kommentar

• knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9537

Bonke-byttet:

Kommentar

• Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3501

Bjarmann på Facebook:

Vi gir oss aldri
                                  Man skulle faktisk tro kontoen hans var hacket og at noen bare sitter å kødder. Sier folka rundt klubben "jobbe hardere" en gang til orker jeg ikke mer. Gi alt og jobbe hardere må snart byttes ut med kvalitet. Da kanskje resultatene kommer også.

Kommentar

• LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3410

Jeg gremmes; På VGs spørsmål om hvordan LSK skal snu trenden, svarer treneren:– Vi må fortsette å jobbe hardt, og vi må ha troen på det vi driver med. Vi må jobbe hardt for å få marginene på vår side.

Kommentar

• maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1287

Når vi før i tiden sa vi skulle jobbe enda hardere så kunne vi i alle fall gå ut i fra at ingen matchet oss på fysikken. Vi er i 2016 dessverre redusert til tippeligalag der vi ikke lengere er best på noe, bortsett fra Arnold. Vi spiller en type fotball som muligens kunne fungert på nedre halvdel allsvenkan men som i norsk tippeliga fremstår som smågutter mot menn.

Kommentar

• Wanker
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 637

Opprinnelig skrevet av LS89
                                        Jeg gremmes; På VGs spørsmål om hvordan LSK skal snu trenden, svarer treneren:– Vi må fortsette å jobbe hardt, og vi må ha troen på det vi driver med.
                                        Er det noen journalister som med et vennlig smil har spurt "Ja, kan du beskrive hva dere fra dag til dag egentlig driver med?"
                                        Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                        Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• Bukkenbruse
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 515

I stedet for å sitte her inne å grine fordi man er misfornøyd har vi fans faktisk makt til å få noe til å skje. Hvis fansen kollektivt stiller 3-4-500 mann enten på trening eller utenfor kontorene på Åråsen med "demonstrasjon" og krav om at Runar må gå, med media tilstede, kommer det faktisk til å skje noe, om ikke dag 1, så på dag to, for det vil bli en umulig oppgave for klubben å ikke gjøre noe ved en slik mobilisering. Her må nok i så fall ledelsen i Kanarifansen ordne et arrangement, slik at det ikke blir 23 løse kanoner som møter opp, da vil det nok virke mot sin hensikt.
                                          Mobbing? Tja, i grenseland, men det klubben driver med nå er farlig for LSK både på kort og lang sikt og klubben begynner å få dårlig tid med å gjøre noe med dagen situasjon.

I tillegg er ikke årsmøtet i LSK større enn at hvis Kanarifansen klarer å mobilisere og samkjøre er det relativt enkelt å kuppe et årsmøte med tanke på styre og folk man vil ha med videre. Her handler det også om samkjøring, problemet er kanskje at alle vil ha noe annet, men ingen har noen stor plan på hvem de vil ha inn.

Vil fansen fjerne Runar, får vi det til, men det er vel så viktig at klubben har en langsiktig plan med neste treneransettelse. Her tror jeg fansen ønsker ganske forskjellige ting i hvordan klubben skal fremstå på banen fremover, men jeg tror de fleste er enige om at planen til Runar er feil uansett hvilken retning man ønsker at vi skal legge oss spillestilsmessig de neste 5-10 årene. Et annet spørsmål er jo om klubben har kompetanse til å ta slike valg, med tanke på trenden i treneransettelser de siste 10 årene er jeg sterkt i tvil.

Kommentar

Working...