Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1585

    Opprinnelig skrevet av Kanariz
    Eneste laget som er dårligere enn oss de siste kampene er Start. Tipper vi havner på nest siste. Vi vinner ikke mot RBK og Bodø. Da er vi allerede på kvalik om de andre kampene går den veien jeg tror.
    Heldigvis ender kamper sjelden slik man tror.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2926

      Runar som spiller=en av de beste spillerne jeg har sett i LSK-trøya
      Runar som trener=der nede med Pellerud.

      Ferdig snakka
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        Ser i VG at Runar uttaler at: kanskje er vi ikke bedre

        Er det virkelig mulig å si noe sånt som trener og ansvarlig for ett lag med ambisjoner ( om en 7 plass i f.g. Runar .)....

        Ingenting forundrer mer..

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3380

          Sikkert feilsitert..eller? Neppe. Men heller ikke overrasket. Mannen er totalt resignert.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7089

            Er det mulig å si noe sånt? Jo da, laget og mannskapet er MYE bedre enn dette! Det må være nok nå, send ham hjem.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1252

              Det er høyst sannsynlig Rikard Norling som skriver RK sine presseuttalelser...

              Kommentar

              • Trooond
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2015
                • 1039

                Opprinnelig skrevet av Trooond
                Ser i VG at Runar uttaler at: kanskje er vi ikke bedre

                Er det virkelig mulig å si noe sånt som trener og ansvarlig for ett lag med ambisjoner ( om en 7 plass i f.g. Runar .)....

                Ingenting forundrer mer..
                For å være helt korrekt: kanskje er vi ikke bedre enn det vi viser i dag var det han sa.

                Ikke akkurat et sunnhetstegn at det var helt stille i garderoben på treninger etter en seier. Hvordan blir det da denne uka?

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2558

                  Først skulle man ikke prege Tippeligaen, men være med. Nå er det "Kanskje er vi ikke bedre enn det vi viser i dag".

                  Og det stopper neppe med dette. Skuffa over at Romerikes Blad ikke rasler mer med sablene i morgendagens kommentar. Det kan ikke være slik at en seier for fredning i de to neste kampene når man leverer 0,5 i poengsnitt.
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • Trooond
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2015
                    • 1039

                    Ikke bare det at han sier det. Men han snakker etter en kamp mot ett lag på direkte nedrykk, som er i krise med masse bråk og trøbbel.
                    Et lag som ikke har vunnet siden i mai, tar en helt komfortabel seier.

                    Det er resignasjon, og nå virker det helt hjelpesløst, men sportslig utvalg ender vel med å tro på han, hente Gary Martin, og fokuserer på spillere inn som avledning så fansen blir stille...

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Jeg orker ikke mer RK.. Styret må ta grep NÅ!

                      Kommentar

                      • Oddis
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 2744

                        Når er årsmøtet i klubben? Må være mulig å få nok folk til å stille der og kreve at han blir avsatt? Funker kanskje ikke helt sånn, men det hadde vært et ganske sterkt signal til styret.
                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2558

                          Opprinnelig skrevet av Oddis
                          Når er årsmøtet i klubben? Må være mulig å få nok folk til å stille der og kreve at han blir avsatt? Funker kanskje ikke helt sånn, men det hadde vært et ganske sterkt signal til styret.
                          Februar eller mars. Der velges styret - ikke trenere.
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4380

                            I LSK-magasinet før kampen sa han at vi kunne slå nesten hvem som helst. Etter kampen er vi kanskje ikke bedre enn det vi viser i dag? Kan snart fylle ei hel blekke med horrible utsagn fra denne mannen. Det sinnssyke er at seieren mot Godset sannsynligvis berga han en stund til, noe som viste seg å bare være et klassisk skippertak som de fleste frykta. Nå har vi tapt mot snart alle bunnlagene. Ikke bare tapt, men blitt rundspilt og pissa på i tillegg. Åssen i helvete kan dette være greit?
                            ..................

                            Kommentar

                            • Oddis
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 2744

                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Februar eller mars. Der velges styret - ikke trenere.
                              Det er jeg klar over, men det kan fort være det eneste stedet man kan ha en viss påvirkning ser det ut som.
                              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                              Kommentar

                              • tilt
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2007
                                • 813

                                Det blir vanskelig her nå, og det må taes grep. Liker de siste signeringene og mener at vi har mannskap nok til både å prestere bedre spillemessig og poengmessig. Fakta er imidlertid at vi nå har tapt for Stabæk, Aalesund, Tromsø, og ikke minst Sandefjord. Vi har 2 seire siden mai. Neste match mot RBK taper vi garantert. Av de resterende kampene er det vel bare Haugesund, Start og Enga vi er tilnærma favoritter mot. Resten av kampene frykter jeg tap. Selv Songdal hjemme tror jeg blir for tøft for oss. Supporternes og lagets selvtillit er på bunnivå. Jeg veit at det ikke er så enkelt som å sparke treneren men hvis ingenting skjer blinker det faretruende i OBOS neonskiltet. Dempsey er vel fortsatt ledig?
                                Last edited by tilt; 31.07.2016, 23:43.
                                livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                https://twitter.com/#!/KjetiI

                                Kommentar

                                • Wanker
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 633

                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Kan snart fylle ei hel blekke med horrible utsagn fra denne mannen.
                                  Hva disse utsagnene gjør med spillernes psyke kan man jo bare gjette.
                                  Er det noen tilknyttet eller engasjert av klubben som har kunnskap om hjernen, assosiasjoner og aktivering av minner og følelser? I så tilfelle må det jobbes overtid framover for å motvirke den giftige virkningen av "kanskje er vi ikke bedre", "vi arbeider med de spillerne vi har", "planen var å ligge lavt", "jobba hårdare" og så videre.

                                  Spiller for spiller er da ikke dette laget dårlig, sammenliknet med 7-8 nederste klubbene?
                                  Litt tynt i forsvaret er det, sikkert relatert til mangel på kronasjer.
                                  Men å stå på TV og lire av seg slike utsagn er forferdelig. Vil han ikke ta ansvaret for at laget totalt sett underpresterer voldsomt? For at ego-kultur og uprofesjonalitet har slått rot hos enkeltspillere?
                                  Da han ble ansatt visste han hva han gikk til - et ungt lag og ingen midler til å kjøpe etablerte spillere. Deal with it!
                                  Hunter S. Thompson:

                                  There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                  Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                  Kommentar

                                  • 10theri
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2010
                                    • 438

                                    Opprinnelig skrevet av Wanker
                                    Hva disse utsagnene gjør med spillernes psyke kan man jo bare gjette.
                                    Er det noen tilknyttet eller engasjert av klubben som har kunnskap om hjernen, assosiasjoner og aktivering av minner og følelser? I så tilfelle må det jobbes overtid framover for å motvirke den giftige virkningen av "kanskje er vi ikke bedre", "vi arbeider med de spillerne vi har", "planen var å ligge lavt", "jobba hårdare" og så videre.
                                    ...
                                    Nå må vi ikke glemme at vi er supportere som må tolke alt Runar sier til media, mens spillerne er med han timevis hver eneste dag og har et helt annet forhold til det. Jeg sier ikke at disse utsagnene i media ikke kan virke negativt på troppen, men å tro at spillerne blir så påvirket av det som vi blir tror jeg er feil.
                                    Heia Lillestrøm......

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3201

                                      Å diskutere hvilken av feilene til Runar som er verst er som å diskutere hvilken av hullene i dusjhodet som er våtest.

                                      Runar må vekk, og jo før jo bedre.

                                      Hadde han anstendighet så trakk han seg selv og ga noe tilbake til klubben som han har kostet så dyrt.

                                      Kommentar

                                      • Dinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2006
                                        • 884

                                        Det er ferdig nå. Han er ferdig. Det må styret bare akseptere, uansett hvor kjedelig og ugunstig det er å måtte betale enda en sluttpakke for en signering som ikke holdt mål, så må det bare gjøres. Det gavner ikke Runar eller oss å fortsette dette samarbeidet. Så får man bli enige om en økonomisk løsning for han og hans assistent.

                                        Det begynner å lukte litt Magnus Powell nå.
                                        twitter @amundsakis
                                        ΘΥΡΑ 13

                                        Kommentar

                                        • Trooond
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2015
                                          • 1039

                                          Opprinnelig skrevet av 10theri
                                          Nå må vi ikke glemme at vi er supportere som må tolke alt Runar sier til media, mens spillerne er med han timevis hver eneste dag og har et helt annet forhold til det. Jeg sier ikke at disse utsagnene i media ikke kan virke negativt på troppen, men å tro at spillerne blir så påvirket av det som vi blir tror jeg er feil.
                                          At det ikke er positivt, klarer vel enhver å forstå.

                                          Og flere spillere har uttalt at de er pisse lei av det. Om de lar seg påvirke er ikke sikkert, mye sannsynlig, men ikke sikkert, men at det er med å skape negativitet har de selv uttalt

                                          Kommentar

                                          Working...