Vidar Davidsen eller Bengt Eriksen hadde gjort en bedre jobb enn dette.
Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
-
Og der er Bonke ute mot B/G. : (livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
De ble grilla skikkelig, rett etter en jævla tøff kamp og en tøff periode. I dag svarer de på mange spørsmål og jeg har ingen problemer med å forsvare RK og TB basert på dagens intervju. Men over tid er det for mange svake intervjuer, og treneren er for svak. Han bør gå!Kommentar
-
Svakeste treneren i Tippeligaen. Uten tvil. Svakeste treneren i LSK i min levetid. Uten tvil.
Gi nå i det minste en redningsmann en uke med laget før de to skjebnekampene mot B/G og Haugesund. Ryker vi der, så er det for sent å redde dette synkende skipet, og da kan man altså ikke sitte passivt å vente til man står med dritt opp til halsen før man gjør noe.Kommentar
-
Få han vekk snarest ! ( ja han er sikkert en hyggelig kar ?)
Men vi skylder han ikke en dritt, han må bare vekk !
Noen vil påstå at han er en legende i LSK , så la han være i fred?
Bullshit ! Han hadde 1,5 meget gode sesong/er , det er det !
ja, hva videre nå , når vi først kritiserer , så bør vi komme med alternativer ?
Nordli snarest sier jeg ! Han kan/vil.For resten av sesongen , så er jeg ikke tvil om at det er psykologen vi trenger nå !Kommentar
-
Svakeste treneren i Tippeligaen. Uten tvil. Svakeste treneren i LSK i min levetid. Uten tvil.
Gi nå i det minste en redningsmann en uke med laget før de to skjebnekampene mot B/G og Haugesund. Ryker vi der, så er det for sent å redde dette synkende skipet, og da kan man altså ikke sitte passivt å vente til man står med dritt opp til halsen før man gjør noe.Kommentar
-
Det er faktisk skremmende å tenke på. Man setter altså prestisje og enkeltpersoner foran klubben. Det er også veldig skuffende at en klubblegende som Torgeir Bjarmann ikke setter klubben foran absolutt alt. Det blir kanskje trøbbel når du må sette klubben og vennskapet til en god kompis opp mot hverandre. Kanskje derfor man ikke bør ansette kompiser.Kommentar
-
Jeg synes synd på han. Veldig sympatisk og forsåvidt greie svar under intervjuet i dag. Når det er sagt vil jeg ikke ha en trener jeg synes synd på.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Kommentar
-
Forøvrig scoret vi kun tre tellende mål. Ikke fire.Kommentar
-
Vi taper 3-4 på hjemmebane mot rbk som vant sin første bortekamp siden 12.mai. Det skal han få æren for. At vi vinner andreomgang 3-0 etter å ha tapt den første 0-4 er til liten nytte. I beste fall et hederlig resultat på papiret, men null poeng uansett.
Forøvrig scoret vi kun tre tellende mål. Ikke fire."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar