Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2559

Får lov til å hente enda en spiller. Denne gangen er det en "hans menn" fra Island, Gary Martin. Det betyr sannsynligvis at man er stuck med Runar Kristinsson ved roret minst ut året.

Dette understreker at det ikke settes krav til resultat fra treneren.
    Sint og tverr på felt N

Kommentar

• _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4397

Opprinnelig skrevet av Børge
      Dette understreker at det ikke settes krav til resultat fra treneren.
      Stilles krav som faen! Ikke glem denna;

Screenshot_2016-08-08-23-47-01.jpg
      ..................

Kommentar

• Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

Ovoke og okpotu blir da ikke signert. Heller ikke en forsvarer, da pengene brukes på å låne GM.

Nå bør Gary Martin virkelig lykkes, hvis ikke så mislykkes Runar nok en gang på overgangsmarkedet og drar kanskje med dette klubben ned i OBOS.

Lurer på hva Bjarmann mente med uttalelser som tøffere resultat krav.
        Ser ut som en tøffing som ikke følger opp sine uttalelser og dermed bare kommer med luft, og lar attpåtil Dårlige resultater gi mer til Runar.
        Men målet om å være blant de fem beste, sett fra bunnen av tabellen er vel innenfor rekkevidde.

Kommentar

• runarM
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 566

Helt klart at vi trenger en ny luke rodgers nå, det vil nok redde oss fra nedrykk mye mer enn en defensiv spiller. Forsvaret er jo pottetett allerede.
          runarM

Kommentar

• fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1265

Opprinnelig skrevet av runarM
            Helt klart at vi trenger en ny luke rodgers nå
            Kanskje gi fyren en sjanse først før du kommenterer?

Kommentar

• Marit
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2010
              • 885

Luke Rodgers tok vi jo usett, GM har ihvertfall blitt testet. Man får gi fyren en sjanse selv om han ikke akkurat er det man ønsker seg nå, men jeg har vel ikke akkurat tro på at han kommer til å gjøre noen forskjell i den situasjonen klubben er i.
              Andas in och andas ut
              Orkar jag så orkar du

Kommentar

• Trooond
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2015
                • 1039

For meg er det underlig at GM hentes, når man tydelig trenger mer forsvar, eller en som var litt mer kvalitet og har bevist litt på litt høyere nivå, f.eks så tror jeg Brændsrød ville være vel så bra valg. Men kanskje greit at Brændsrød ikke får ansvar for å skyte sportsklubben opp av bunnstriden som 20 åring, og av Runar ville han ikke fått så mange muligheter som det Gary kommer til å få.

Når GM først kommer, så håper jeg han har en x-faktor jeg ikke har sett, og bøtter inn mål.
                Her har jeg ikke noe imot å bli motbevist min skepsis. Men jeg håper han gjør det fort, og ikke får spille foran andre som kanskje er bedre, da det vil være litt krise om ikke det raskt blir bedring i spillet. Slår han ikek til umiddelbart, har man vel ikke så mye muligheter til å spille ham god !

Kommentar

• Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3501

Opprinnelig skrevet av Trooond
                  For meg er det underlig at GM hentes, når man tydelig trenger mer forsvar, eller en som var litt mer kvalitet og har bevist litt på litt høyere nivå, f.eks så tror jeg Brændsrød ville være vel så bra valg. Men kanskje greit at Brændsrød ikke får ansvar for å skyte sportsklubben opp av bunnstriden som 20 åring, og av Runar ville han ikke fått så mange muligheter som det Gary kommer til å få.

Når GM først kommer, så håper jeg han har en x-faktor jeg ikke har sett, og bøtter inn mål.
                  Her har jeg ikke noe imot å bli motbevist min skepsis. Men jeg håper han gjør det fort, og ikke får spille foran andre som kanskje er bedre, da det vil være litt krise om ikke det raskt blir bedring i spillet. Slår han ikek til umiddelbart, har man vel ikke så mye muligheter til å spille ham god !
                  Det er jo en ekstremt merkelig prioritering å hente inn enda en spiss til i dette overgangsvinduet. Det burde holdt med enten Malec eller GM. Spesielt når både Jradi og Martin sin beste posisjon for oss er i 10'er rollen, og at vi derfor ikke har noe stort behov for mer enn en spiss til på banen.
                  Det blir derfor spennende å se hvordan han komponerer laget fremover, da jeg tar det for gitt at man ikke hadde hentet to spisser til om man ikke minst vil bruke en av de fast fremover. Man kunne hentet en for å gjøre noe med bredden i stallen, men ikke to.
                  Skal vi da spille med to mer typiske spisser i de to fremste rollene igjen som vi gjorde i fjor? Eller vil en av de havne på kanten, som f.eks Erling Knudtzon? Da ryker vel Jørgen Kolstad ut igjen, og derfor virker vel det også som det mest sannsynlige slik Runar har disponert laget tidligere i sesongen.

Det kan for all del hende at GM er en riktig spiller for oss i dag, og jeg skal gi han en sjanse til å bevise det. Men, man burde valgte enten han eller Malec, og heller forsterket oss med en allsidig forsvarer til, eller midtstopper der vi er ekstremt sårbare.

Kommentar

• krogen
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Aug 2009
                    • 228

Opprinnelig skrevet av Fugl1970
                    Synes trenerteamet er taktisk svake som ikke bytter ut Bonke i pausa på stillingen 0-4, når han sto i fare for å måtte sone neste kamp. Tok vel knapt 1 minutt før han fikk det gule kortet å må stå over den viktige Glimt kampen. Rett og slett håpløst!
                    Da er han tilbake mot Haugesund som er en must-win-kamp.

Kommentar

• _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4397

Opprinnelig skrevet av krogen
                      Da er han tilbake mot Haugesund som er en must-win-kamp.
                      Bodø/Glimt kampen er minst like viktig spør du meg, på grunn av at de i likhet med oss er et av lagene som kan gå ned. Hvis jeg kunne velge seier i en av de kampene så hadde jeg valgt Bodø.
                      ..................

Kommentar

• krogen
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2009
                        • 228

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                        Bodø/Glimt kampen er minst like viktig spør du meg, på grunn av at de i likhet med oss er et av lagene som kan gå ned. Hvis jeg kunne velge seier i en av de kampene så hadde jeg valgt Bodø.
                        Det er jeg for så vidt enig i isolert sett, men jeg tror sannsynligheten er større, og dermed enda verre å mislykkes ift trua på resten av sesongen, i hjemmekampen mot Haugesund.

Kommentar

• Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3501

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                          Ingen tvil om at det er den mest gunstige kampen å vinne av de to, selv om begge er ekstremt viktige. Det er i alle fall helt nødvendig å ikke tape i Bodø. En uavgjort der og seier mot FKH vil være veldig bra, mens et tap i Bodø og seier mot FKH nok ikke vil gi oss noe særlig med slakk i bunnstriden uansett, da de fleste bunnlagene plukker greit med poeng om dagen.

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Osvold senker oss vent og se . KARMA

Kommentar

• krogen
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2009
                              • 228

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Osvold senker oss vent og se . KARMA
                              For under 10 måneder siden spilte han noen minutter for oss på Aspmyra og var kun en egoistisk medspiller unna å score i en fra vår side fantastisk kamp!

Kommentar

• Trooond
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2015
                                • 1039

Synes siste intervju med Runar er veldig defensivt igjen.
                                Han sier han må stå for det han sier, og derfor ikke vil prate opp eget lag, og det er derfor han prater opp motstander.

Småfeighet syntes jeg det høres ut som. Tør ikke være tøff i trynet, for da kan han gå på en smell.
                                Tror han det virker bedre utad å prøve å beskytte sin egen ræv på bekostning av laget?
                                Selv om han sier han gjorde det sånn på island, så gjør det ikke sakene noe bedre i mine øyne.
                                Ikke imponert over et slikt sutre intervju, hvor det virker som han forventer sympati for at noen har kritisert han.

Begynn å vinn kamper å fremstå som en vinner!

Kommentar

• DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4255

Jeg blir helt satt ut når jeg leser at han enda en gang sier ting som dette. Vil ikke bruke sterkere ord. Men jeg synes hele sagaen om Runar Kristinsson blir mer og mer X-files.
                                  Elska þetta félag

Kommentar

• knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9537

this got popular on tumblr and so I figured I should put it on here as well!

Kommentar

• LasseN
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 1610

Med sånne medieutstpill så få'n vekk. Nok er nok.
                                      LasseN

Kommentar

• occean-fan!
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 749

Synes det er greit å bruke slike utalelser til media som et virkemiddel før kamper der man ønsker å legge favorittstempelet over på motstanderen og senke skuldra på gutta litt. Dog ser jeg på det som "mind games" som kan benyttes i enkelt tilfeller for lag med høy selvtillit der man kanskje vil tenne gutta litt ekstra.

Å ha en langsiktig strategi med å snakke ned eget lag og opp andre lag virker for meg merkelig og fremstår provoserende da jeg ikke ser noen mulige positive effekter med dette. Det er liten tvil om at laget trenger selvtillit og en slik holdning ovenfor mediene bidrar også særdeles dårlig ovenfor supportere og rekruttering.

Skulle gjerne likt å høre hva som er den overordnede tanken rundt denne mediastrategien.

Kommentar

• Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

Er det noe som er helt sikkert, så er det at økt tro på seg selv gir bedre effekt enn motsatt. Om treneren gjør som Drillo i glansdagene, gir spillerne troen på at de kan slå hvem som helst, så fungerer det selvsagt bedre enn motsatt.

Kommentar

Working...