Rúnar Kristinsson

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Sterkt poeng på bortebane helt greit det ..
    Isolert sett, muligens. Men det er så enkelt som at dette laget ikke engang legger opp til en fotball som passer de elleve man sender ut. Og hvor er stoltheten i ferd med å bli av? Hvem slår seg på brystet av hvordan LSK fremstår på og utenfor banen? Husk at Runar selv sa at han skulle skape et LSK med en stil vi kunne være stolte av, det han har gjort er langt på vei å demontere en TL-klubb. En kjepphøy islending som siden ikke har gjort annet enn å snakke egne spillere og klubb ned, som om han overtok en klubb i fritt fall og ikke en som også lovet å bygge videre på den femteplassen forgjengeren hadde sikret.

En ubalanse i troppen som egentlig har fulgt oss så lenge Bjarmann har vært sportssjef har faktisk fått enda en dimensjon med Runar som trener, utrolig nok. Det er helt sjokkerende å være vitne til prioriteringene mellom lagdelene, allerede før vi leide ut Falkeborn var vi f.eks. tynne bak. Og når vi så gjerne skal spille direkte, trenger ikke Malic reelle matchminutter i beina?

Det henger jo pokker ikke på greip noen verdens ting! Man kan ikke ta noenting på alvor som kommer fra ledelseshold i klubben, fordi ingenting av det de sier er til å stole på. Selvsabotasje er det dette ligner på, styrt avvikling.

Kommentar

• Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

Folk som på forhånd nærmest har garantert tap her inne pga manglende Bonke og Kippe pluss verdens dårligste fotballtrener. Uavgjort er da i ettertid selvsagt ikke bra nok.
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
        Folk som på forhånd nærmest har garantert tap her inne pga manglende Bonke og Kippe pluss verdens dårligste fotballtrener. Uavgjort er da i ettertid selvsagt ikke bra nok.
        I lys av tabellen og presentasjon i det siste er 1 poeng så mye man kan forvente muligens.

Men med lag til disposisjon som skulle være godt nok for 5-7 plass og at man har kunnet forsterke laget i sommervinduet med noen millioner etter salg av Friday, så er det langt unna godt nok.

Men Runar mener det og mener at sportsklubben var det klart beste laget.

God på bortforklaringer, det begynner han jaggu å bli, for vi så tydeligvis ikke samme kamp?

Kommentar

• Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

Har ikke lest artikkelen i RB, men det klart beste laget?

Kommentar

• Percy Nilegård
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 5146

Opprinnelig skrevet av Trooond

Men Runar mener det og mener at sportsklubben var det klart beste laget.

God på bortforklaringer, det begynner han jaggu å bli, for vi så tydeligvis ikke samme kamp?
            Kanskje han forsøker å snakke opp eget lag? Damned if you do osv.
            "Alltid blodsprengt"!
            Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Trooond
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2015
              • 1039

Runar mener" vi var det beste laget og skapte klart mest, mens vi hindret Bg i å skape noe. Veldig fornøyd med mye av spillet og tapte to poeng. Må vurdere rødt kort to ganger på holding, uttaler han også."

Ja, er det et forsøk på pedagogisk påvirkning?

Kommentar

• Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

Kanskje han forsøker å snakke opp eget lag? Damned if you do osv.
                Opprinnelig skrevet av Trooond
                Runar mener" vi var det beste laget og skapte klart mest, mens vi hindret Bg i å skape noe. Veldig fornøyd med mye av spillet og tapte to poeng. Må vurdere rødt kort to ganger på holding, uttaler han også."

Ja, er det et forsøk på pedagogisk påvirkning?
                om sistnevnte stemmer, så handler det ikke om å snakke opp eget lag. Da mangler man virkelighetsforståelse.

Kommentar

• Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

Har dere noen gang sett en pressekonferanse med Ferguson, Mourinho, Wenger eller lignende? Ofte forholdsvis virkelighetsfjernt det også. Uten sammenligning forøvrig.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

Har dere noen gang sett en pressekonferanse med Ferguson, Mourinho, Wenger eller lignende? Ofte forholdsvis virkelighetsfjernt det også. Uten sammenligning forøvrig.
                    Nope. LSK er laget. Engelsk fotball wr meget sjeldent jeg ser.

Kommentar

• Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

Ok. Da får du bare stole på meg, evt ikke. Alle tre er i alle fall kjent får å gjøre mye av det samme som Runar i slike situasjoner. Snakke opp sitt eget lag etter kamper til de grader slik at folk seriøst lurer på om de går på sterke stoffer. Igjen, uten sammenligning forøvrig.
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4255

Jeg så ikke kampen, jeg bare fulgte den mer eller mindre via vglive, rb.no og kamptråden her på forumet.

Men det slår meg når jeg leser intervjuet med Runar at dette ikke kan være samme kamp! Med bakgrunn i nevnte live-oppdateringer ble vi vel reddet av at Amundsen hadde en veldig god dag på kontoret ved minst tre tilfeller. Vi scoret også på det som ble beskrevet som vår første sjanse. På den annen side leste jeg at vi hadde en kjempesjanse på overtid ved Kind Mikalsen.

Likevel: Hvis det nå er sånn at Runar (endelig) har funnet ut at det er bedre å snakke opp eget lag enn å snakke det ned, må vi bare takke og bukke for det! La oss håpe og tro det fortsetter. Og ikke minst at han gjør det FØR kampene for å bygge opp spillerne og ikke bare etterpå!

I tillegg mener jeg at han må ha et veldig godt poeng når han sier at rødt kort burde vurderes. Sånn jeg forstår det ble vi ved to anledninger grovt sabotert når vi kontret. Kanskje greit at det bare ble gult ved taklingen av Moa (?), men ved nedsparkingen av Jiradi er det andre gangen og da mener jeg det skulle ha vært rødt. Jeg synes vi skal gi Runar det poenget, selv om mange av oss er kritiske til mye av det han gjør!
                        Elska þetta félag

Kommentar

• Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

Det var vel ikke samme spiller som utfører begge forseelsene, og gult kort er vel vanlig praksis for slike forseelser også i internasjonal fotball, selv om det gjøres med vilje.

Kommentar

• ynnor
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 857

Men jeg forstår ikke hvorfor Malec ikke blir prøvd det siste kvarteret. Grusomt å se innlegg mot Knudzon når man kunne hatt en på 2 mt.der.

Kommentar

• Trooond
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2015
                              • 1039

Høres ut for at de har funnet ut at han er utrenet og lat. Ikke i kampform med andre ord...

Kommentar

• Playboy1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 2192

Så nok ett godt kjøp/leie da , når vi trenger forsterkninger akkurat nå ?

Kommentar

• Tittil
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2009
                                  • 341

Håpløst å kjøpe spillere som ikke kan gå rett inn å styrke laget. Stallfyll bidrar ikke til å redde oss fra OBOS

Kommentar

• knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9537

Opprinnelig skrevet av Tittil
                                    Håpløst å kjøpe spillere som ikke kan gå rett inn å styrke laget. Stallfyll bidrar ikke til å redde oss fra OBOS
                                    Under enhver kritikk om vi ikke står styrka igjen som stall etter det vinduet her.

Typ 5 dager igjen.

Kommentar

• Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

Jeg tror aldri nedrykksfrykten har vært større. Selv i den verste sumpa da vi møtte RBK hjemme og praktisk talt MÅTTE vinne i nest siste serierunde i 2008 hadde jeg mer troa. Tar Stabæk poeng i morgen er vi i beste fall 2 poeng unna direkte nedrykk. Vi er rett og slett forferdelig dårlige - vi møter et elendig Glimt-lag og er likevel dårligere. Runar kroner verket med å si at vi var klart best.

Jeg kommer ikke bare til å holde Runar ansvarlig for dette nedrykket, men hele styret i LSK. Dersom de ikke evner å se at nok er nok og trekke i nødbremsen nå, har de alle sittet med vidåpne øyne og sett på at klubben går til helvete uten å gjøre den jobben de har blitt valgt til å gjøre. Enhver kamp Runar fortsetter å lede LSK er en kamp nærmere OBOS. Jeg ser absolutt ingen lysglimt, de siste kampene har bekreftet at Godset-matchen var et blaff. Den eneste muligheten vi eneste muligheten vi har til å overleve med Runar ved roret er at andre lag presterer enda mer søppel enn oss - og sånn det ser ut per nå skal det ganske mye til.
                                      Lauken er vår venn!

Kommentar

• Børge
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2013
                                        • 2559

Opprinnelig skrevet av ynnor
                                        Men jeg forstår ikke hvorfor Malec ikke blir prøvd det siste kvarteret. Grusomt å se innlegg mot Knudzon når man kunne hatt en på 2 mt.der.
                                        Han hevdet seg ikke i 3. divisjon mot Skedsmo FK tidligere i uka. Tviler på at han da har så mye å bidra med i Tippeligaen pr d.d. Så den vurderingen å ikke sette inn han, støtter jeg RK 100 % på.
                                        Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Trooond
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2015
                                          • 1039

Som jeg og nevnte før kampen. Det spørs hvor mange ganger moa brukes i 10er rollen.
                                          Den er nok tiltenkt Gary Martin, men det var fra kant Moa scorer.
                                          Når bonke er tilbake, hvem går ut?

Gary skal få sjansen til å bevise han, men gjør han det ikke bra umiddelbart, håper jeg Runar tar ut det beste laget, og ikke de han håper skal gjøre det bra og lar det gå prestisje i det igjen. Har ikke råd til det i denne situasjonen.

Haugesund er ikke noe RBK, men de er bedre enn glimt!

Kommentar

Working...