Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Alltid tommel opp til poll. Har forresten skrevet klart og tydelig at Runar må gå når jeg mener han ikke har de personlige egenskapene (som ikke kan "quick fix"es) til å snu spillergruppa sånn ting er nå.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
AAAAaaaaaahhhhhhh! Lenge siden.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke snakke ned laget i media, ikke si at laget spilte bra i 2. omgang i dag og i hvert fall ikke kom her å si at man gjorde en god kamp i Bodø. Damned i you do, and damned if you don't.
Ikke det at det spiller så stor rolle. Toget har nok godt nå, og Runar står igjen på perrongen."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Kommentar
-
Nå må det være nok med pissprat fra Runar. Kan ingen fortelle ham om krafta som ligger i valg av ord?
Har snakket med ham et par ganger, og han er en utrolig sympatisk fyr. Men å fck med hjernen til spillerne på denne måten er så usigelig talentløst. Få inn en hjernedoktor/motivator med dokumenterte resultater!
Greit at det er også er store mangler i samhandling, men her løper jo spillerne rundt og gjemmer seg for ballen - det må jo være psykologiske årsaker til det?Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
"Lillestrøm og Haugesund deler poengene på Åråsen. Det må hjemmelaget være klart mest fornøyd med, etter å ha scoret utligningsmålet på overtid. Innbytter Gary Martin ble den store helten da han skallet inn et innlegg fra Malaury Martin i sin første hjemmekamp for kanarifuglene. Frem til det hadde Haugesund full kontroll på kampen, så dette må føles veldig bittert for gjestene, som egentlig gjorde nok til å fortjene tre poeng."
Såvidt jeg forstår, hadde vi også for en gangs skyld god hjelp av dommeren, da vi fort kunne fått både rødt kort på Innocent og straffe imot.Elska þetta félagKommentar
-
Fritt gjengitt sa da også at
"nok en gang starter man alt for dårlig. Begge lag spilte en dårlig 1 omg, hvor Haugesund var hakket bedre.
Han sa også at de kom ut i 2 omg og spilte med en helt annen intensitet, men at gutta kan ikke fortsette å vente til 2 omg. Da har de fort allerede kommet under. Spillerene gjør ikke som man blir enige om før i 2 omg."Kommentar
-
Rett skal vel være rett.. det var da ikke det han sa? I flg vg.no "– Vi var dårlige før pause. Noe bedre i 2. omgangen. Vi får se hva dette poenget betyr for oss, sier Runar Kristinsson."
Fritt gjengitt sa da også at
"nok en gang starter man alt for dårlig. Begge lag spilte en dårlig 1 omg, hvor Haugesund var hakket bedre.
Han sa også at de kom ut i 2 omg og spilte med en helt annen intensitet, men at gutta kan ikke fortsette å vente til 2 omg. Da har de fort allerede kommet under. Spillerene gjør ikke som man blir enige om før i 2 omg."
"Vi var utrolig sterke i andreomgang, og styrte det aller meste"
Kommentar
-
Bare hør på det a. "Utrolig sterke i andreomgang". Største pisset jeg har hørt på lenge. Hvordan kan man forsvare noe sånt? Frustrerende at vi tviholder på slike figuerer. Man skulle jo tro at fyren bare kødda...................Kommentar
Kommentar