Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    #21
    Opprinnelig skrevet av pattriot
    Runar i forhandlinger i dag og i morra, hva det nå er som ligger i det.
    http://www.mbl.is/sport/efstadeild/2...d_i_vidraedur/
    "Jeg har hørt bare verger Lillestrøm, og jeg forventer at vi vil diskutere i morgen eller dagen etter," sier Runar Kristinsson treneren bikarmeistara KR, i et intervju med søndag, mens den øker sjansen for at han vil overta opplæringen av norsk Premiership klubber Lillestrøm sesongen.


    "Vi sier ikke at det er gjensidig interesse, men jeg understreker at det ikke har begynt noen formelle diskusjoner om dette problemet. Det er mer enn I i rammen. Hvis mine ideer og Lillestrøm går sammen med alle aspekter av treningen, miljø og forhold som renter på min del for å gå til team, "sier Runar mens han spilte i sin tid med selskap med et godt omdømme og er svært populær blant fans av selskapet .


    Ledere KR er naturlig begynner å se seg om etter en trener virker som forlater leiren Runar selskapet.


    "Det synes å være Runar er toppen av arket i Lillestrøm og interessen er gjensidig. Det ville overraske meg om de ikke kunne bli enige, "sier Baldur Stefansson, Vice knattspyrnudeildar KR, i et intervju med i går.


    "Runar har et kontraktstilbud fra KR, og det vil være hans kurs for å veie hva han gjør, men jeg heller forventer at de skal gå til Lillestrøm," sa Baldy.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      #22
      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      "Vi sier ikke at det er gjensidig interesse, men jeg understreker at det ikke har begynt noen formelle diskusjoner om dette problemet. Det er mer enn I i rammen. Hvis mine ideer og Lillestrøm går sammen med alle aspekter av treningen, miljø og forhold som renter på min del for å gå til team, "sier Runar mens han spilte i sin tid med selskap med et godt omdømme og er svært populær blant fans av selskapet .
      Det er mer enn "I" i rammen? Er det snakk om at Kjetil Rekdal?

      Jeg tror Islandsk - Norsk er det som kommer ut dårligst på Google Translate. Morsomt er det i alle fall.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4380

        #23
        landic Football @icelandfootball · 2h2 hours ago


        Runar Kristinsson, current manager of KR is on his way to Norway to discuss with Lillestrom confirms KR vice-chairman, Baldur Stefánsson.
        ..................

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #24
          Opprinnelig skrevet av Totti21
          Jeg tror Islandsk - Norsk er det som kommer ut dårligst på Google Translate. Morsomt er det i alle fall.
          Her om dagen leste jeg en artikkel der Morten Stokstad ble hyppig sitert. Konsekvent omtalt som "Morten Few places".
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4096

            #25
            (Nesten) fullstendig ot, men denne er min nye favoritt: "sier Baldur Stefansson, Vice knattspyrnudeildar KR, i et intervju med i går." (Min utheving!)

            Hvorfor har ikke LSK noen knattspyrnudeildar, for ikke å si en Vice knattspyrnudeildar...?
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • junior
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 492

              #26
              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Hvorfor har ikke LSK noen knattspyrnudeildar, for ikke å si en Vice knattspyrnudeildar...?
              Her er du inne på noe av hovedårsaken til våre magre resultater de siste årene! Bring back the knattspyrnudeildar!

              Kjenner at disse spekulasjonene rundt ny trener er noe som gjør at forumet og rb igjen er det første jeg sjekker om morgenen.
              ------- Forza Fugla! -------

              Kommentar

              • pattriot
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Aug 2011
                • 108

                #27
                knattspyrnudeildar = fotballavdeling, fotballklubb, knattspyrnu = fotball.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9461

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av pattriot
                  knattspyrnudeildar = fotballavdeling, fotballklubb, knattspyrnu = fotball.
                  Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, så tar De lykken fra ham med det samme...

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2558

                    #29
                    Av verdi å nevne, er vel at S08 har funnet seg ny hovedtrener i Geir Bakke. Kommer fra klubben som bruker LSK som farmerlag. Så da er vel de ute av kampen om trådens hovedperson, hvis det noen gang har vært en reell konkurrent?
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • Robiwan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 603

                      #30
                      Ingen som har sett en bil med Islandske skilter i Lillestrøm / Åråsen de siste dagene?
                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Robiwan
                        Ingen som har sett en bil med Islandske skilter i Lillestrøm / Åråsen de siste dagene?
                        Tviler på at han tar ferje Ville heller sett etter leiebiler.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2558

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Robiwan
                          Ingen som har sett en bil med Islandske skilter i Lillestrøm / Åråsen de siste dagene?
                          Så en leiebil i Lillestrøm nå. Fører hadde ikke kart.

                          Edit: En fra lierfoss slo meg der...
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #33
                            Deane: – Respektløst av klubben

                            Sarpsborg 08-trener Brian Deane likte dårlig at klubben presenterte det nye trenerteamet tre kamper før serien er over. Han tok selv kontakt med den lokale radiostasjonen Radio Prime etter torsdagens pressekonferanse.

                            – Å gjøre det på den måten viser en mangel på forståelse for den jobben som pågår. Vi har en mulighet til å nå 45 poeng. Alt annen bør legges til side. All oppmerksomhet bør være på det, og ikke på hvem som skal trene klubben neste sesong, sa engelskmannen til radiostasjonen.

                            – Det viser også en mangel på respekt overfor den jobben som er gjort så langt i sesongen, fortsatte han. (NTB)

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Deane: – Respektløst av klubben

                              Sarpsborg 08-trener Brian Deane likte dårlig at klubben presenterte det nye trenerteamet tre kamper før serien er over. Han tok selv kontakt med den lokale radiostasjonen Radio Prime etter torsdagens pressekonferanse.

                              – Å gjøre det på den måten viser en mangel på forståelse for den jobben som pågår. Vi har en mulighet til å nå 45 poeng. Alt annen bør legges til side. All oppmerksomhet bør være på det, og ikke på hvem som skal trene klubben neste sesong, sa engelskmannen til radiostasjonen.

                              – Det viser også en mangel på respekt overfor den jobben som er gjort så langt i sesongen, fortsatte han. (NTB)
                              Så da skjønner kanskje alle her hvorfor det ikke blir opplyst noe rundt dette enda i Lillestrøm....

                              Kommentar

                              • Seb.R
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 4159

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Så da skjønner kanskje alle her hvorfor det ikke blir opplyst noe rundt dette enda i Lillestrøm....
                                Forskjell på å lansere en ny trener - kontra det å informere om at nåværende trener ikke forlenger med klubben.
                                www.sebastianramsland.com
                                www.twitter.com/sebramsland

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Så da skjønner kanskje alle her hvorfor det ikke blir opplyst noe rundt dette enda i Lillestrøm....
                                  Så lenge treneren selv ikke vil være med videre er det bare å fortelle verden om hvem som tar over!

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    Så lenge treneren selv ikke vil være med videre er det bare å fortelle verden om hvem som tar over!
                                    Tjaa.. Vi har fortsatt mye å spille om så jeg ville foretrukket at alt slikt ventet til det var klart hvilken plass vi havner på.
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av xeR
                                      Tjaa.. Vi har fortsatt mye å spille om så jeg ville foretrukket at alt slikt ventet til det var klart hvilken plass vi havner på.
                                      Ja hva så?! Spiller dem dårligere enn de har gjort siste kampene så kan de pakke sakene og bli med Haglund videre. Ny trener ødelegger ingen ting, vil vel heller si det burde gjøre spillerne skjerpet. En trener som ikke vil være her, DET er ødeleggende!

                                      Kommentar

                                      • fredpet76
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2004
                                        • 1251

                                        #39


                                        Da kan en jo tenke og tolke som en vil inntil videre..

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Ja hva så?! Spiller dem dårligere enn de har gjort siste kampene så kan de pakke sakene og bli med Haglund videre. Ny trener ødelegger ingen ting, vil vel heller si det burde gjøre spillerne skjerpet. En trener som ikke vil være her, DET er ødeleggende!
                                          Det har vel med at om en ny trener er på plass og man går public med det så vil det trolig bli enormt med medietrykk og mye fokus på neste sesong. Slike forstyrrelser mener jeg er unødvendige.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...