Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
I have this condition.Kommentar
-
Velkommen Runar, første jobb blir og fornye tre mann, blir viktig for han og få de med til neste år skal han lykkesKommentar
-
Står også i nettavisen.
Dette er forresten et meget bra intervju gjort av Egil Sande i Nettavisen med Runar.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Har lenge ment at Runar er et spennende alternativ og en mann man kanskje burde satse på, tatt dagens situasjon i betraktning.
når Runar så sier, jeg har kommet til klubben jeg elsker. Ja, da er jeg bombesikker på at dette blir et elskforhold tilbake også.
Velkommen hjem, Runar!Kommentar
-
Nå er det utrolig viktig, kanskje viktigere enn noen gang, at absolutt alle i og rundt klubben stiller seg helhjertet bak treneren. Både Runar og spillerne har bedre forutsetninger for å lykkes om de føler støtte, varme og kjærlighet fra supporterne fra første treningskamp. La oss gi dem det!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Han fremstår også som rimelig optimistisk når han snakker om å gjenta femteplassen i 2015, eller helst litt bedre, som han sier.
Takke meg til en trener som er optimist og setter seg hårete mål fremfor en som snakker om nedrykk! La oss håpe at optimismen også er iblandet en del realisme.
Jeg er positiv til Runar, men tror de som ville ha en brautete trener som står på sidelinjen og pisker gutta er skuffa. Runar fremstår like rolig og "kjedelig" foran TV-kameraet som Magnus Haglund.Kommentar
-
Romantisk å se de blanke øynene til Runar. Neste sesong står det trenerens navn bakpå min drakt:-)
En spennende tid i vente.Kommentar
Kommentar