Rúnar Kristinsson
Collapse
X
-
Hva gjør Pellegrino galt egentlig? Er han så elendig på trening? Det virker fjernt at han har så dårlige holdninger når man ser innsatsen han legger ned i kamper. Han blir jo ikke engang nevnt når spørsmålene om laguttak dukker opp. Spør du meg har han prestert minst like bra som de andre spissene våre, og at han ikke vurderes på høyrekant heller synes jeg er merkelig, men det er kanskje en grunn som vi ikke vet...................Kommentar
-
Faen så lavt han snakker.
Gi mannen en:
Spoiler:Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Nå har to tre forskjellige trenere i LSK sett Erlings kvaliteter, da bør hylekoret her inne synge som sølvguttene på tirsdag når Erlings navn ropes opp.Kommentar
-
Hva gjør Pellegrino galt egentlig? Er han så elendig på trening? Det virker fjernt at han har så dårlige holdninger når man ser innsatsen han legger ned i kamper. Han blir jo ikke engang nevnt når spørsmålene om laguttak dukker opp. Spør du meg har han prestert minst like bra som de andre spissene våre, og at han ikke vurderes på høyrekant heller synes jeg er merkelig, men det er kanskje en grunn som vi ikke vet.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi får se da. Erling hadde en begredelig sesong i fjor. Får håpe han er tilbake på 2013 nivå. Blir det likt som i fjor håper jeg vi ser endringer.Kommentar
-
Tror på at Erling putter bra med mål denne sesongen, i tillegg til å lage mye trøbbel, og skape sjanser for andre.
Men jeg forstår ikke hva dere mener Okfir gjorde så bra i kampen mot godset ?
Hverken i den, eller det han fikk spille mot Mjøndalen, synes jeg han overbeviste ?
Det bør bli 3 poeng mot Start ja, de har vel et tregt forsvar, og det skulle vel passe godt :-)Kommentar
-
Tvilsomt. Der gjør Pelle en kjempejobb. Han kjenner formatet og crowden.Kommentar
-
Og så blir det opp til Erling(?) å skåre mål og holde kjeften vår litt lenger.
For hvis LSK nok en sesong skal velge hovedspiss utifra førsteforsvareregenskaper hos de aktuelle kandidatene; ja, da begynner man å undre.
Men kanskje Kristinsson klarer å formidle noe sånn som at "Erling er 10 hakk over de andre på trening". Da er det iaff er mulig å forstå. Kontra denne standard messinga om førsteforsvarsjobb, som ingen (bortsett fra noen spesielt interesserte) vil høre er hovedpri til en spiss.Kommentar
-
Jeg håper virkelig at vi ser noen andre på topp enn Erling til neste. Foruten det så kan resten av de som startet i dag starte.Kommentar
-
Jeg føler jo at det eneste jeg kan her i livet er dette spillet de kaller fotball. Men nå må jeg rett og slett trekke meg litt tilbake med mine meninger. Når enda en trener fortsetter å bruke den samme spissen som jeg ville satt bakerst i spissrekka ,så må det være jeg som ikke har peiling. Det må jo være noe fantastisk mannen gjør på trening ,garderoben eller i kamp som jeg overhodet ikke serKommentar
-
Uansett hva disse trenerne mener så holder det overhodet ikke mål det Erling viste i dag. Når han i tillegg blir matchet på fart av Starts stoppere er det dødfødt å bruke han som spiss. Da har han ikke lenger spisskompetanse. Erling bør være et alternativ som høyreback eller kant, Noen målscorer er han ikke.Kommentar
-
Uansett hva disse trenerne mener så holder det overhodet ikke mål det Erling viste i dag. Når han i tillegg blir matchet på fart av Starts stoppere er det dødfødt å bruke han som spiss. Da har han ikke lenger spisskompetanse. Erling bør være et alternativ som høyreback eller kant, Noen målscorer er han ikke.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Runar har tydeligvis videreført arven fra Haglund, en god og en dårlig omgang.
Men ærlig talt - når man reklamerer med "Gi Alt"-garanti, og får servert den møkka som vi får i 1.omgang er det direkte flaut, hva gikk galt? Vi har mulig tre spisser sittende på benk. Alle med potensiale til noe stort. Vi starter med en potet på topp som fortsatt er vaksinert mot å score. Men for all del, er vel som folk sier. Han gjør vel noe som er riktig på trening som de andre ikke gjør.Kommentar
-
Første kamp i sesongen er jo ofte litt bingo. Hadde en U på oddsen så er ikke overraska over resultatet, selv om det jo er skuffende. Nå så jeg jo ikke kampen, men vil gi Runar 5-6 kamper før jeg sabler han ned. Tok litt tid å prege laget for Haglund også for å si det mildt. Når det er sagt virker det vel som vi at vi pnt skal være meget godt fornøyd om vi kommer på øvre halvdel med det mannskapet vi har tilgjengelig. Og det er jo interessant at alle her slakter Erling. Det burde jo ikke overraske noen at han ikke gjør det bra som spiss. Samtlige eksperter spørr seg jo også om det. Hvem i huleste skal score måla våre i år??livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
Kommentar