Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Opprinnelig skrevet av Totti21
    Da kan vi vel slå fast at EK starter i serieåpningen og at det er en vurdering basert på hva slags spisstype Runar K ønsker i sitt lag.

    Fra rb.no og nyhetstråden:

    – Erling er rask og løper mye i bakrom. På den måten strekker han forsvaret og tvinger motstanderen til å ta hensyn til ham. Jeg liker den typen spisser, og jeg har ofte brukt det på mine lag, sier Kristinsson.


    Han ser for seg at Knudtzon også kan spille sammen med en annen spiss.


    – Slik jeg ser det kan både Fred (Friday) og Arni (Vilhjalmsson) også spille sammen med Erling på topp enten fra start eller om vi ønsker å forandre kampbildet underveis, sier LSK-treneren.
    Det gleder meg å registrere at Runar tar mine innspill lenger opp til etterretning
    Knurr...

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4380

      Hva gjør Pellegrino galt egentlig? Er han så elendig på trening? Det virker fjernt at han har så dårlige holdninger når man ser innsatsen han legger ned i kamper. Han blir jo ikke engang nevnt når spørsmålene om laguttak dukker opp. Spør du meg har han prestert minst like bra som de andre spissene våre, og at han ikke vurderes på høyrekant heller synes jeg er merkelig, men det er kanskje en grunn som vi ikke vet.
      ..................

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Faen så lavt han snakker.

        Gi mannen en:

        Spoiler:
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Frode D. Homb
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 982

          Nå har to tre forskjellige trenere i LSK sett Erlings kvaliteter, da bør hylekoret her inne synge som sølvguttene på tirsdag når Erlings navn ropes opp.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3373

            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Hva gjør Pellegrino galt egentlig? Er han så elendig på trening? Det virker fjernt at han har så dårlige holdninger når man ser innsatsen han legger ned i kamper. Han blir jo ikke engang nevnt når spørsmålene om laguttak dukker opp. Spør du meg har han prestert minst like bra som de andre spissene våre, og at han ikke vurderes på høyrekant heller synes jeg er merkelig, men det er kanskje en grunn som vi ikke vet.
            Kanskje Runar ikke er så glad i Snapchat? For de som følger LSK der så er det Pelle som styrer brukeren, uten at jeg er ekspert på området men det kan jo hende det tar bort litt av fokuset på fotballen.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2937

              Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
              Nå har to tre forskjellige trenere i LSK sett Erlings kvaliteter, da bør hylekoret her inne synge som sølvguttene på tirsdag når Erlings navn ropes opp.
              Var vel det jeg karakteriserte som "fasit" tidligere i tråden.

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                Nå har to tre forskjellige trenere i LSK sett Erlings kvaliteter, da bør hylekoret her inne synge som sølvguttene på tirsdag når Erlings navn ropes opp.
                Vi får se da. Erling hadde en begredelig sesong i fjor. Får håpe han er tilbake på 2013 nivå. Blir det likt som i fjor håper jeg vi ser endringer.

                Kommentar

                • Trooond
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2015
                  • 1039

                  Tror på at Erling putter bra med mål denne sesongen, i tillegg til å lage mye trøbbel, og skape sjanser for andre.

                  Men jeg forstår ikke hva dere mener Okfir gjorde så bra i kampen mot godset ?
                  Hverken i den, eller det han fikk spille mot Mjøndalen, synes jeg han overbeviste ?

                  Det bør bli 3 poeng mot Start ja, de har vel et tregt forsvar, og det skulle vel passe godt :-)

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9453

                    Opprinnelig skrevet av LS89
                    Kanskje Runar ikke er så glad i Snapchat? For de som følger LSK der så er det Pelle som styrer brukeren, uten at jeg er ekspert på området men det kan jo hende det tar bort litt av fokuset på fotballen.
                    Tvilsomt. Der gjør Pelle en kjempejobb. Han kjenner formatet og crowden.
                    Last edited by knut; 05.04.2015, 23:44. Begrunnelse: orddelingsfeil i 2015? er bare så 2014 da

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9453

                      Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                      Nå har to tre forskjellige trenere i LSK sett Erlings kvaliteter, da bør hylekoret her inne synge som sølvguttene på tirsdag når Erlings navn ropes opp.
                      Hylekoret er musestille nå som den nye sesongen står for tur.

                      Og så blir det opp til Erling(?) å skåre mål og holde kjeften vår litt lenger.

                      For hvis LSK nok en sesong skal velge hovedspiss utifra førsteforsvareregenskaper hos de aktuelle kandidatene; ja, da begynner man å undre.

                      Men kanskje Kristinsson klarer å formidle noe sånn som at "Erling er 10 hakk over de andre på trening". Da er det iaff er mulig å forstå. Kontra denne standard messinga om førsteforsvarsjobb, som ingen (bortsett fra noen spesielt interesserte) vil høre er hovedpri til en spiss.

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9453

                        Runar har litt å jobbe med.

                        Han skal få tid.

                        Men ikke til å ordne opp på spissplass

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Jeg håper virkelig at vi ser noen andre på topp enn Erling til neste. Foruten det så kan resten av de som startet i dag starte.

                          Kommentar

                          • runarM
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 565

                            Om ikke annet kan Erling på topp ha noe for seg på bortebane. I motsetning til når man er 10 mann og start parkerer i egen 16-meter.
                            runarM

                            Kommentar

                            • ynnor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 857

                              Jeg føler jo at det eneste jeg kan her i livet er dette spillet de kaller fotball. Men nå må jeg rett og slett trekke meg litt tilbake med mine meninger. Når enda en trener fortsetter å bruke den samme spissen som jeg ville satt bakerst i spissrekka ,så må det være jeg som ikke har peiling. Det må jo være noe fantastisk mannen gjør på trening ,garderoben eller i kamp som jeg overhodet ikke ser

                              Kommentar

                              • Tittil
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2009
                                • 341

                                Uansett hva disse trenerne mener så holder det overhodet ikke mål det Erling viste i dag. Når han i tillegg blir matchet på fart av Starts stoppere er det dødfødt å bruke han som spiss. Da har han ikke lenger spisskompetanse. Erling bør være et alternativ som høyreback eller kant, Noen målscorer er han ikke.

                                Kommentar

                                • mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

                                  Valg av spillere eller bytter har lite å si når trenera bommer på det viktigste: Det å få mentaliteten på plass før Start.
                                  Fugla mot nye høyder

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    Opprinnelig skrevet av Tittil
                                    Uansett hva disse trenerne mener så holder det overhodet ikke mål det Erling viste i dag. Når han i tillegg blir matchet på fart av Starts stoppere er det dødfødt å bruke han som spiss. Da har han ikke lenger spisskompetanse. Erling bør være et alternativ som høyreback eller kant, Noen målscorer er han ikke.
                                    Forstår ikke at han ikke ble bytta ut. Når det er sagt hadde han vært nyttig hvis vi scorte først som var planen (selv om det ikke virket sånn)
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3373

                                      Runar har tydeligvis videreført arven fra Haglund, en god og en dårlig omgang.

                                      Men ærlig talt - når man reklamerer med "Gi Alt"-garanti, og får servert den møkka som vi får i 1.omgang er det direkte flaut, hva gikk galt? Vi har mulig tre spisser sittende på benk. Alle med potensiale til noe stort. Vi starter med en potet på topp som fortsatt er vaksinert mot å score. Men for all del, er vel som folk sier. Han gjør vel noe som er riktig på trening som de andre ikke gjør.

                                      Kommentar

                                      • Joha
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 314

                                        Erling er for dårlig vill heller ha Friday som spiss

                                        Kommentar

                                        • tilt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2007
                                          • 813

                                          Første kamp i sesongen er jo ofte litt bingo. Hadde en U på oddsen så er ikke overraska over resultatet, selv om det jo er skuffende. Nå så jeg jo ikke kampen, men vil gi Runar 5-6 kamper før jeg sabler han ned. Tok litt tid å prege laget for Haglund også for å si det mildt. Når det er sagt virker det vel som vi at vi pnt skal være meget godt fornøyd om vi kommer på øvre halvdel med det mannskapet vi har tilgjengelig. Og det er jo interessant at alle her slakter Erling. Det burde jo ikke overraske noen at han ikke gjør det bra som spiss. Samtlige eksperter spørr seg jo også om det. Hvem i huleste skal score måla våre i år??
                                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                          https://twitter.com/#!/KjetiI

                                          Kommentar

                                          Working...