Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    Opprinnelig skrevet av Kroktåa
    JW 2.0?
    Og originalversjonen er Jesper Westerberg, Jörgen Wålemark eller Johan-Petter Winsnes?

    Kommentar

    • Bibaboy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 712

      Må si jeg er overrasket over Kristinssons disposisjoner. Islendingene er ikke i nærheten av nivået. Fred har svært begrenset med spilletid. Arni prioriteres foran Krogstad. Både Ofkir og Michalsen kan også bekle en kantrolle som jeg syner er myyyye bedre enn brukte Arni. Trenere har en tendens til å bruke spillere de selv har skaffet for å bekrefte at de har gjort noe riktig. Blir spennende å se hvor lenge han fortsetter med dette!!
      Fugla Forever

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3201

        Finnur holder i massevis. Det er ingen logikk i å nevne han og Arni i samme åndredrag.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Noen som husker Haglund sine første kamper som trener??? La nå Runar få 1 år på seg før vi sager hodet av han.

          Kommentar

          • Børge
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2013
            • 2558

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Noen som husker Haglund sine første kamper som trener??? La nå Runar få 1 år på seg før vi sager hodet av han.
            Spillemessig var det bedre, men færre poeng. Startet med 2 uavgjort og 1 tap. Dog vil jeg påstå motstanden var bedre i to av tre kamper. Hønefoss, RBK og Odd er nok hakket over Start, AAFK og Tromsø (slik lagene fremstår i dag). Poengmessig er det 3 poeng mot 2 poeng.

            Hønefoss borte og stort oppmøte fra bortelaget i åpningskampen - tannløs affære. Mot RBK hjemme var det tidvis bra spill, men redder av langskudd fra Johan og "målsniken" Luke (som nærmest egenhendig rota bort ledelsen i stede for å spille safe - gikk for 3-1 på overtid i stede for å safe og holde i ballen). Borte mot Odd var helt krise - folk snakker om at årets sesong har startet dårlig, burde se den kampen i reprise.
            Sint og tverr på felt N

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2925

              Opprinnelig skrevet av skotten
              Johan-Petter Winsnes?
              Prøver du å lure frem Benny fra dvalen?
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • Frode D. Homb
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 982

                Gutta fra flisbyen
                ville sage hue
                av helten fra Sagaøya!

                Det ble en tøff vår,
                men Runar ble vår,
                han leget alle sår!

                Det går nok ikke slik vi spår,
                medalje vi kanskje får!

                Det er det KFLs informasjonsminister som spår!

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Noen som husker Haglund sine første kamper som trener??? La nå Runar få 1 år på seg før vi sager hodet av han.
                  Spørs om ett år er nok å gi ham, er jo som om man har starta helt på nytt med nye spillere.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Spørs om ett år er nok å gi ham, er jo som om man har starta helt på nytt med nye spillere.
                    faen så negativ du er om dagen

                    Kommentar

                    • Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

                      Noen må jo ta ansvar når superbøffel, benny og reka ligger i dvale.
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

                      Even Nordlien

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        faen så negativ du er om dagen
                        Overhode ikke, hva med å gi ham tre år der vi til slutt presterer over forventningene før vi lar ham gå?

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4380

                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Overhode ikke, hva med å gi ham tre år der vi til slutt presterer over forventningene før vi lar ham gå?
                          Hva med å gi han litt mer enn 3 kamper?
                          ..................

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            Tatt poeng i samtlige kamper < Hakke vunnet en dritt!

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9460

                              Jeg gav Haglund mye tyn for å være grå.

                              Runar skal få tid, men han er jo en shade værre.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Preget allerede før kamp i dag i intervju på CMore, spak og bleik.

                                Kommentar

                                • Playboy1
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 2151

                                  Syntes Haglund var helt anonym , men likevel har/hadde han mye mere karisma enn Runar.
                                  ikke rart LSK bare har blitt en "grå mus " i fotball Norge.

                                  Kommentar

                                  • BroganTrundler
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2014
                                    • 665

                                    Var positiv når jeg hørte Runar si det skulle bygges videre på det Haglund gjorde, bare synd han ikke sa at det var førstesesongen til Haglund det skulle bygges videre på.

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                      Syntes Haglund var helt anonym , men likevel har/hadde han mye mere karisma enn Runar.
                                      ikke rart LSK bare har blitt en "grå mus " i fotball Norge.
                                      Under Haglund fikk vi i det minste skryt fra mediene og ekspertene for spillet vårt selv når vi tapte kamper. Dette her er anonymt og grått både på og utenfor banen.

                                      Jeg har som sagt tidligere ikke noe i mot Runar, og det kan godt hende dette vil funke med tiden. Det som skuffer meg er allikevel at man ikke har stått for det man sa, ved at man skulle videreføre den jobben som hadde blitt gjort under Magnus Haglund og videreutvikle det. Dette er å kjøre i motsatt kjøreretning, og det er noe helt annet enn det som ble lovet.

                                      Jeg var skeptisk til ansettelsen av Bjarmann sin kompis, og at man gikk for en løsning som for meg virket som den første og beste. Allikevel håpet jeg at man hadde tatt en 100% objektiv vurdering og visste hva Runar sto for før han kom til klubben. Til nå virker denne ansettelsen akkurat så lite gjennomtenkt som jeg fryktet.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Digger fortsatt Runar, han er en stjerne. Men som trener har han i mine øyne gjort det meste feil etter 4 kamper.. Når man hører spillerne prate om Bradley, bygge relasjoner og klare tanker om hvordan de skal gå ut mot LSK, så skjønner man at det er trenere på to helt forskjellige nivåer.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Angående spillestil må man jo stille spørsmål om Runar faktisk stilles noen krav til, eller om han har fått frie tøyler til å starte på noe nytt. Og fra media er det ihvertfall ikke noe press. Du kan se RBs Torvik figurere med tørre one-linere om hvordan aldersbestemte LSK-lag spiller sin fotball, bare se på akademiets FB-side. Kryptiske, men likevel fullt ut forståelige "4-5-1 og lavt press?" går igjen som kommentar. Torvik vil se god fotball han.

                                          Men aldri i livet om du ser Torvik mene noe om hvordan A-laget, klubbens flaggskip, skal spille sin. Om det skal være noen rød tråd i trenergjerningen. Ikke en eneste gang under Runars tid, og etter en sesong over forventning, møttes 2015 med noen som helst forhåpninger om hva man ville se fotballmessig fra laget. Det går i klisjeer som viktigheten av en god start, marginer og den gode miksen av ungt og gammelt. Og om holde hodet over vann økonomisk. Ikke om hvordan man opprettholder et spillsystem som skapte etterlengtet suksess og som f.eks. gjorde det lettere for nye spillere å gli inn, som man så Amundsen gjøre i fjor, mens han i år fremstår som en mye dårligere spiller. Og han er ikke aleine.

                                          Torvik og RB vil neppe komme på kant med noen i klubben og det bærer alt som skrives om den preg av. Jeg mener det er en ren undervurdering av egne tilhengere. FM har gjort en selvutnevnt ekspert ut av de fleste av oss, og det bør omfavnes heller enn ignoreres.

                                          Kommentar

                                          Working...