Jeg er veldig enig i at det mangler en klar spilleplan og at starten til Kristinsson har vært svak, men jeg mener ikke man skal ta ham på ønsket om flere høye spillere som kan vinne hodedueller. Dette skrek jo forumet etter under hele Haglund-perioden. Alle utspark ble konsekvent slått mot Palmason som knapt vant en eneste hodeduell i løpet av sine tre år (ingen kritikk mot Palmi, han gjorde sitt beste). Knudtzon har begynt å ta for seg litt mer, og Friday er på god vei mot å bli en bulldozer, men faktum er at vi er totalt ubrukelige i innleggssituasjoner både offensivt og defensivt (hjertet i halsen hver gang vi får dødball imot, henter meg en pils når vi får offensiv dødball).
At man søker flere gode hodespillere betyr ikke nødvendigvis at Kristinsson vil gå over til steinalderfotball ala Erlandsen, men at han heller ønsker å implementere flere elementer i spillet sitt. Se for eksempel hvordan Kovacs komplimenterer lettbeinte spillere som Fossum og Wikheim i Godset.
At man søker flere gode hodespillere betyr ikke nødvendigvis at Kristinsson vil gå over til steinalderfotball ala Erlandsen, men at han heller ønsker å implementere flere elementer i spillet sitt. Se for eksempel hvordan Kovacs komplimenterer lettbeinte spillere som Fossum og Wikheim i Godset.
Kommentar