Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode D. Homb
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 982

    "[QUOTE=_Jonern;594462]Ref. VG's statistikk om pasningsspill så kan man jo si at Kristinsson har tatt med seg noe fra tiden under Haglund. Og det er mye mer effektivt nå. Vi varierer mellom å holde ballen i laget, storme i angrep eller slå langt i bakrom. I tillegg har Runar fått tilbake det gode gamle trøkket i spillet, som var TOTALT fraværende under Haglund. Det vi har vist nå, i hele tre kamper på rad, får meg til å ha trua på det her! Runar ser også ut til å lære, spesielt taktisk. Der ble han kanskje tatt litt på senga i starten. Mye bedre nå. (...)"

    Amen. Kommentar overflødig. Vi spiller hybridfotball og er uforutsigbare og har flere virkemidler. Tommel fra meg!

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      Ja, men det vil komme 2-3 dårlige kamper på rad senere i sesongen, og da må noen kanskje holde igjen litt før man nevner ny trener. Fotballen er fortsatt rund og vi har en veldig tynn stall bak de 15. Det finnes ikke penger, og vi må bygge for fremtiden.

      Det vil være forjævli om andre laget rykker ned sett opp mot det langsiktige prosjektet. Mer dritt en tre tap på rad i august.

      Positivt; vi er ikke i nærheten av bunnstrid.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av Ola
        Ja, men det vil komme 2-3 dårlige kamper på rad senere i sesongen, og da må noen kanskje holde igjen litt før man nevner ny trener. Fotballen er fortsatt rund og vi har en veldig tynn stall bak de 15. Det finnes ikke penger, og vi må bygge for fremtiden.

        Det vil være forjævli om andre laget rykker ned sett opp mot det langsiktige prosjektet. Mer dritt en tre tap på rad i august.

        Positivt; vi er ikke i nærheten av bunnstrid.
        Nå har jo trener og laget vist at de har toppnivået inne, da er det selvsagt mer tålmodighet enn når man fremstår som selveste Brann i OBOS.. Det skal være lov å ha forventninger til sitt lag, det har nok Runar som trener også og jeg er helt sikker på at han ikke var like rolig i garderoben som i intervju før/under/etter kamp.

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          Opprinnelig skrevet av Ola
          Ja, men det vil komme 2-3 dårlige kamper på rad senere i sesongen, og da må noen kanskje holde igjen litt før man nevner ny trener. Fotballen er fortsatt rund og vi har en veldig tynn stall bak de 15. Det finnes ikke penger, og vi må bygge for fremtiden.

          Det vil være forjævli om andre laget rykker ned sett opp mot det langsiktige prosjektet. Mer dritt en tre tap på rad i august.

          Positivt; vi er ikke i nærheten av bunnstrid.
          Hvis de 2-3 dårlige kampene kommer som en følge av en 5-3-2 formasjon der vi bare kælker kula unna hver gang vi får den, så skal jeg jaggu dra opp ermene igjen.
          Taper vi kamper som følge av at vi ikke er gode nok til å utføre den stilen vi har sett de siste tre kampene, så er det ikke noe som helst problem for min del. Da er vi uansett på rett vei.

          Jeg tror vel forøvrig de siste tre årene med Magnus Haglund har vist at jeg har god tålmodighet med trenere, og at min kritikk fra tidligere i sesongen ikke hadde så mye med Runar K som treneremne å gjøre.

          Kommentar

          • ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

            Du kommer alltid til å være treneren som tapte mot Strømmen Runar

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Beholder han jobben etter dette tapet blir jeg faktisk skuffet.. Han må i så fall vinne hver eneste jævlig hjemmekamp fremover og unngå pinlige bortetap. Dette er katastrofe!

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2937

                Opprinnelig skrevet av Folke
                Beholder han jobben etter dette tapet blir jeg faktisk skuffet.. Han må i så fall vinne hver eneste jævlig hjemmekamp fremover og unngå pinlige bortetap. Dette er katastrofe!
                Ærlig talt. Hold deg vekk fra tastaturet til pulsen er under 120 igjen! Ta deg en øl eller hva fan!

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                  Ærlig talt. Hold deg vekk fra tastaturet til pulsen er under 120 igjen! Ta deg en øl eller hva fan!
                  Fra mannen som nettopp har bombardert Timisela-tråden med caps lock?

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                    Ærlig talt. Hold deg vekk fra tastaturet til pulsen er under 120 igjen! Ta deg en øl eller hva fan!
                    Trist å se at ett tap mot strømmen, på pinlig vis, er lettere å svelge enn ett billig rødt kort.. Her er roten til det som er galt, vinnermentaliteten er fraværende. Totalt fraværende! At jeg har 200 i puls og blir lett på trykkern etter dette tapet må det være takhøyde for, ellers kan klubben bare gi opp.

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2937

                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Fra mannen som nettopp har bombardert Timisela-tråden med caps lock?
                      Timisela har driti på draget big time, med en juniorhandling som 29-åring. Runar har leda et lag som harr gått på en smell mot et godt oboslag. Det siste svir ti ganger så mye, men det er en del av gamet. Hvis du ikke ser forskjell på dette, lider du av en åpenbar kognitiv svikt.

                      Kommentar

                      • Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2937

                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Trist å se at ett tap mot strømmen, på pinlig vis, er lettere å svelge enn ett billig rødt kort.. Her er roten til det som er galt, vinnermentaliteten er fraværende. Totalt fraværende! At jeg har 200 i puls og blir lett på trykkern etter dette tapet må det være takhøyde for, ellers kan klubben bare gi opp.
                        Hva fan veit du om hva som er "lett å svelge"? Ta deg ei bolle!

                        Kommentar

                        • ynnor
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 857

                          Timiselasaken har jeg glemt etter et par mnd. Denne kampen vil jeg bære med meg resten av livet

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Vi har hatt bra nivå i 3 av 13 kamper i år. Det er langtfra bra nok. Når dette også toppes med tap mot strømmen så er starten av sesongen en fiasko. Runar må nå få vite hva som kreves av en klubb som LSK og få et krav mot seg å prestere på topp nivå frem til ferien.
                            Det er greit å tape, men det er ikke greit å tape mens man gir faen.

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                              Hva fan veit du om hva som er "lett å svelge"? Ta deg ei bolle!
                              Ja takk!

                              Kommentar

                              • holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

                                Dette MÅ få konsekvenser, fy faen. Send samtlige spillere på Romeriket rundt-marathon i kveld eller reis hjem til Island. Dette er U-AKSEPTABELT.
                                Hilsen Anders

                                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                Kommentar

                                • Stan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1081

                                  Opprinnelig skrevet av holmiz
                                  Dette MÅ få konsekvenser, fy faen. Send samtlige spillere på Romeriket rundt-marathon i kveld eller reis hjem til Island. Dette er U-AKSEPTABELT.
                                  Jepp. Jævla koseklubb. Ikke engang Arild Stavrum ved roret hadde tapt dette..

                                  Kommentar

                                  • Fugl1970
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • May 2008
                                    • 99

                                    Rett og slett pinlig.
                                    Vinner ikke kamper med null innsats og guts.
                                    I dag dassa spellera rundt i 120 min. Skammelig!

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9453

                                      Spørsmålet for meg oppi det her, blir jo om dagens fiasko kommer som et resultat av Runar sine (manglende) krav ovenfor spillergruppa, eller om fiasko'n kommer av at spillergruppa i seg selv er en gjeng med giddaløse fjomper.

                                      Holder en knapp på det siste. Særlig med tanke på BHR sin lille "tirade" på TV2 om undervurdering (om ikke jeg missforsto helt da).

                                      Kommentar

                                      • BroganTrundler
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2014
                                        • 665

                                        – Dette er forferdelig trist. Men Strømmen er et bra lag som har spilt godt i det siste. Vi visste vi kom til å få en tøff oppgave. Guttene så litt slitne ut, og vi spiller med mange unggutter. Det er flere som ikke er rutinerte nok, men vi har nok sjanser til å avgjøre dette, sier treneren til TV 2.

                                        Rett og slett tragisk kommentar fra Runar.

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3373

                                          Virker som han ikke forstår hvilken klubb han trener. Demotiverende kommentar.

                                          Kommentar

                                          Working...