Rúnar Kristinsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1573

    Opprinnelig skrevet av LS89
    Virker som han ikke forstår hvilken klubb han trener. Demotiverende kommentar.
    Du mener en klubb som hadde en vinnerkultur for 35 år siden? Det begynner å bli så lenge siden at jeg snart har glemt den tiden.

    Kommentar

    • Trooond
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2015
      • 1039

      Når Runar sier gutta virker slitene inn mot kampen. Er det ikke hans ansvar å styre treninger så de har overskudd?
      Hva med skadeforebyggende trening, det kan godt gi overskudd, og det behovet er tydelig.

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        Har ikke lyst å være positiv en gang. Men jeg husker 3 kamper, og må finne tilbake ditt umiddelbart. Får håpe skader ikke hemmer for mye, men at andre står frem og tar ansvar.

        Kommentar

        • Kristiansen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2007
          • 1332

          Opprinnelig skrevet av Trooond
          Når Runar sier gutta virker slitene inn mot kampen. Er det ikke hans ansvar å styre treninger så de har overskudd?
          Hva med skadeforebyggende trening, det kan godt gi overskudd, og det behovet er tydelig.
          Bare fotballspillere som ikke takler mer enn en konkurranse per uke. Rart langrennsutøvere kan ha 10 konkurranser på 14 dager og at man i sykkelsporten kan konkurrere 3 uker i strekk, mens her syter man om man har to-tre matcher i uka. Hva faen skjer? Det er faen meg jobben dems, de får betalt for dette, så går de faen meg ut på banen der med null innsats og guts. Kan faen ikke være slitne da de ikke har spilt match siden Lørdag.

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Nå vet ikke jeg det, men de kan ha trent hardt etterpå? Ikke restituert skikkelig?
            Men så mest ut som underevurdering?

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Riise sa det sjæl, han advarte mot undervurdering men så skjer det allikevel.

              Om det er slik at spillera sjøl velger om dem skal legge ned en innsats eller ikke, så gidder ikke jeg mer heller. De fleste som kledde på seg drakta i går var en direkte skam for klubben! Jg tror jeg får større glede av å gå bort på nærmeste kunstgressbane å se old boys eller bedriftsfottball.

              Kommentar

              • Felt C
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 776

                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                Riise sa det sjæl, han advarte mot undervurdering men så skjer det allikevel.

                Om det er slik at spillera sjøl velger om dem skal legge ned en innsats eller ikke, så gidder ikke jeg mer heller. De fleste som kledde på seg drakta i går var en direkte skam for klubben! Jg tror jeg får større glede av å gå bort på nærmeste kunstgressbane å se old boys eller bedriftsfottball.
                At de taper for et 1.divisjonslag på bortebane bør unngås,men kan skje.Men når det er 2010 som står på motsatt banehalvdel bør motivasjonen være på topp hvis man har den minste respekt for omgivelsene sine.Det hadde ikke de gule igår.3.juni 2015 vil jeg aldri glemme.Det vil for alltid være skammens dag.Dette blir vanskelig å tilgi.Noengang.
                Sesongen er over i begynnelsen av juni.Det har den vært før,men nå er det fordi vi har tapt for 2010 og må leve med den skammen i lang tid.Takk for den.Akkurat nå sliter jeg med å forstå hvorfor jeg skal gidde å se på denne gjengen når de serverer oss dette.

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Opprinnelig skrevet av Felt C
                  At de taper for et 1.divisjonslag på bortebane bør unngås,men kan skje.Men når det er 2010 som står på motsatt banehalvdel bør motivasjonen være på topp hvis man har den minste respekt for omgivelsene sine.Det hadde ikke de gule igår.3.juni 2015 vil jeg aldri glemme.Det vil for alltid være skammens dag.Dette blir vanskelig å tilgi.Noengang.
                  Sesongen er over i begynnelsen av juni.Det har den vært før,men nå er det fordi vi har tapt for 2010 og må leve med den skammen i lang tid.Takk for den.Akkurat nå sliter jeg med å forstå hvorfor jeg skal gidde å se på denne gjengen når de serverer oss dette.
                  Ses på Søndag kl 2000

                  Kommentar

                  • Felt C
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 776

                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Ses på Søndag kl 2000
                    Niks,samboeren har kveldsvakt.Heldigvis.Jeg trenger en pause fra de judasene som ydmyket og sviktet klubben sin på det groveste igår.De burde vært strippet for alt treningstøy idag og løpt rundt i kun undikken til spott og spe.

                    Kommentar

                    • ynnor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 857

                      Skal en trener være helt fredet etter en sånn kamp ?

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        Opprinnelig skrevet av ynnor
                        Skal en trener være helt fredet etter en sånn kamp ?
                        Ja, men man bør ta en evaluering etter halvspilt sesong. Har man nådd delmålene som er satt, er man i rute til hovedmålet, er spillet som man ønsker, er harmonien i gruppa som den skal. Det er noen store spørsmål som bør bli stilt snart.

                        Det er skuffende å lese at det tillates flatfyll midt i sesongen. Og dette er også noe som bør diskuteres.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9453

                          Hvis spillere var drita på Byfesten kan Runar (og Torgeir) ta seg en gedigen bolle!

                          Men seff er han freda. Vi er på 7ende (6te uten minuspoenget), cirka likt etter samme antall kamper i fjor (blir det sagt) og om Haglund skulle få vente til tredje sesongen før resultata kommer (hørt noe så dumt?), så får det gjelde Runar og. Og vi har jo ikke spilt så jævla bra ennå, så det får bare blitt bedre, med Lundemo og greier

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            Opprinnelig skrevet av knut
                            og om Haglund skulle få vente til tredje sesongen før resultata kommer (hørt noe så dumt?), så får det gjelde Runar og.
                            Uten at jeg mener treneren er noe problem i LSK nå og roper om Runar K sin avgang, så arvet vel Kristinsson en stall i noe bedre forfatning enn Haglund gjorde. Sånn sett må han også regne med at forventningene er noe større, og pr.dd er man vel omtrent akkurat der man kunne forvente av dette laget før sesongen og prestasjonene er omtrent akkurat like variable som de siste par sesongene.

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Vinnermentaliteten er fraværende.. Det må det gjøres noe med!

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3201

                                Opprinnelig skrevet av Folke
                                Vinnermentaliteten er fraværende.. Det må det gjøres noe med!
                                Enig!

                                Og hva er dette med flatfyll i sesongen? Løse rykter eller fakta?

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                                  Enig!

                                  Og hva er dette med flatfyll i sesongen? Løse rykter eller fakta?
                                  Fra min side har jeg kun lest det her inne, at flere spillere var drita under byfesten. Om det stemmer aner jeg ikke.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9453

                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    Fra min side har jeg kun lest det her inne, at flere spillere var drita under byfesten. Om det stemmer aner jeg ikke.
                                    Ikke jeg heller. Men eneste som forklarer dagens møl av en kamp!

                                    (dog gir jeg Amundsen, Pelle (pga førsteomgangen), Kind Mikalsen og Lundemo godkjent)

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2361

                                      Er ikke enig i at Runar fikk alt i hendene. Vi mistet to erfarne TL-spillere i PVM og Palmi. De glitret ikke, men begge hadde en x-faktor som ga oss mål. Finnur har tatt nivået, om noe variabel men sammen med Johan(spesielt) og Bonke har de vært et bra trespann. Men viser igjen hvor sårbare vi er når vi blir rammet av skader og karantene

                                      Kommentar

                                      • Trooond
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2015
                                        • 1039

                                        Erling er konstant farlig foran. Nå må Pelle og Fred steppe opp ett nivå, så det blir farligere fremover.
                                        Fred har vært skada, så det kommer får vi håpe. Pelle ser ut til å være på vei til å ta nivået, men virker litt for veik og ubesluttsom enda, så det var liksom ikke no trussel å snakke om. Runar har ikke særlig fler valg foran. På midten er det vel egentlig ganske bra med alternativ
                                        Forsvaret er og litt sårbart, men fungerer for tiden.
                                        Runar prøvde med noen endringer også, og det kunne gitt resultater også.
                                        Men hadde han fått de til å få inn presisjon og mer tempo, ville det vært 3 poeng

                                        Kommentar

                                        • Frode D. Homb
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 982

                                          Pelle må få noen kamper på seg før vi krever toppnivå. Han blir bedre og bedre. Fred har vært strekkskadet og hans eksplosive muskler må trigges forsiktig fremover.

                                          Kommentar

                                          Working...